Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada
moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci
înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui
Dumnezeu. Evrei 11:05
Mulţi cercetători în enigma OZN au tendinţa de a trece cu vederea un fapt foarte important.
În timp ce se presupune că cele mai multe farfurii zburatoare sunt de
străin, sau poate de origine a Guvernului Militar, o alta posibila
origine a OZN-urilor este India antică şi Atlantis.
Ce ştim despre vehicule vechi indiene care zboară provine din surse
antice indiene, în scris texte care au ajuns până la noi a lungul
secolelor.
Nu există nici o îndoială că cele mai multe dintre aceste texte sunt
autentice, multe sunt bine cunoscute Epics antice indiene ei, şi există
sute de ele. Cele mai multe dintre ele nici măcar nu au fost traduse în limba engleză încă de la vechea sanscrita.
Împăratul indian Ashoka a început o "societate secretă a celor Nouă
bărbaţi necunoscuţi": oamenii de stiinta indieni care au fost mari
trebuiau să catalogul multe ştiinţe.
Ashoka ţinute secrete de muncă deoarece el a fost teamă că stiinta
avansata catalogate de către aceşti oameni, culese din surse antice
indiene, ar putea fi utilizate în scopul rău de război, care Ashoka a
fost puternic împotriva, după ce a fost convertit la budism după ce a
învins o armată rival într-o luptă sângeroasă.
Cele mai "Nouă bărbaţi necunoscuţi", a scris un total de nouă cărţi, probabil câte unul. Numărul de carte a fost "Secretele de gravitatie!" Aceasta carte, cunoscuta de istorici, dar nu de fapt văzuţi de ei ocupat în principal cu "de control greutate."
Este probabil încă în jurul valorii de undeva, păstrate într-o
bibliotecă secretă, în India, Tibet sau în altă parte (poate chiar în
America de Nord undeva).
Se poate înţelege cu siguranţă Ashoka raţionamentul pentru care doresc
să păstreze un secret astfel de cunoştinţe, presupunând că există. în cazul în care naziştii au avut astfel de arme la dispoziţia lor în timpul al doilea război mondial.
Ashoka a fost, de asemenea, conştienţi războaie devastatoare, care
utilizează astfel de vehicule avansate si alte "arme futuriste", care au
distrus indian vechi "Imperiul Rama" de mai multe mii de ani înainte.
Doar cu câţiva ani în urmă, China a descoperit anumite documente
sanscrite in Lhasa, Tibet si le-a trimis la Universitatea din
Chandrigarh care urmează să fie tradus. Dr. Ruth Reyna de la Universitatea, a declarat recent că documentele conţin direcţiile pentru construirea de nave interstelare!
Metoda lor de propulsie, a spus ea, a fost "anti-gravitational", şi a
fost bazat pe un sistem analog cu cel al "laghima," putere necunoscută a
ego-ului existente în machiaj omului fiziologice, "o forta centrifuga
suficient de puternica pentru a contracara toate gravitaţional trage. " Potrivit hindus yoghini, aceasta este "laghima", care permite unei persoane să leviteze.
Dr. Reyna a spus ca la bordul acestor maşini, care au fost numite
"modele Astra", de către textul, indienii vechi ar putea fi trimis un
detaşament de oameni pe orice planeta, potrivit documentului, care este
considerat a fi de mii de ani.
Manuscrisele au fost, de asemenea, a spus pentru a descoperi secretul
"antima", "PAC de invizibilitate" şi "Garima", "Cum să devină la fel de
grele ca un munte de plumb."
Desigur, oamenii de stiinta indieni nu au luat textele foarte in
serios, dar apoi a devenit mult mai pozitiva despre valoarea ei atunci
când China a anunţat că acestea au fost, inclusiv anumite părţi ale
datelor de studiu în programul lor de spaţiu! Acesta a fost unul dintre primele exemple ale unui guvern care admit să fie cercetarea anti-gravitaţie.
Manuscrisele nu a spus clar că o călătorie interplanetară a fost făcut
vreodată, dar a menţionat, de toate lucrurile, o excursie planificată la
Luna, desi nu este clar dacă această călătorie a fost de fapt realizat.
Cu toate acestea, una dintre marile epopei indiene, Ramayana, are o
poveste extrem de detaliat în ea de o excursie la lună într-un Vimana (sau "Astra"), şi în fapt, o bătălie detalii pe lună, cu un "Asvin" (sau Atlantida "dirijabil.)
Aceasta este însă un pic mic de dovezi recente de anti-gravitaţie şi de tehnologia aerospatiala folosite de indieni. Pentru a înţelege cu adevărat de tehnologie, trebuie să mergem mult mai departe înapoi în timp.
Aşa-numita "Imperiul Rama", din nordul Indiei şi Pakistan dezvoltate de
cel puţin cincisprezece mii de ani în urmă, pe subcontinentul
indian-continent şi a fost o naţiune de multe oraşe mari, sofisticate,
multe dintre care sunt încă pot fi găsite în deşerturile din Pakistan ,
nord, vest şi India.
Rama a existat, se pare, în paralel cu civilizaţia Atlantida in
mijlocul Oceanului Atlantic, şi a fost condus de "preot luminat-Kings",
care a guvernat în oraşe, oraşele mai mari şapte de capital ale Rama au
fost cunoscute în textele clasice hinduse ar fi "Rishi Seven oraşe. "
Potrivit textelor antice indiene, oamenii au aparate de zbor care au fost numite "Vimanas" .
Epic antic indian descrie o Vimana ca un dublu-punte, aeronave
circulare, cu hublouri şi o cupolă, de mult cum ne-am imagina o farfurie
zburătoare.
A zburat cu "viteza vântului" şi-a dat mai departe un "sunet melodios."
Au fost cel puţin patru tipuri diferite de Vimanas, unele în formă de
farfurie, altele, cum ar fi cilindrii lungi ("aeronave în formă de
trabuc"). Textele antice indiene de pe Vimanas sunt atât de numeroase, ar fi nevoie de volume pentru a corela ceea ce aveau de spus.
Indienii vechi, care a fabricat aceste nave se, a scris manuale întregi
de zbor pe controlul diferitelor tipuri de Vimanas, dintre care multe
sunt încă în existenţă, şi unii chiar au fost traduse în limba engleză.
Sutradhara Samara este un tratat ştiinţific care se ocupă cu fiecare unghi posibil de călătorie de aer într-un Vimana.
Există 230 de strofe care se ocupă cu construcţia, ia-off, de croazieră
de mii de mile, debarcări normale şi forţate, şi chiar posibile
coliziuni cu păsări.
În 1875, Sastra Vaimanika, un text din secolul al IV î.en scris de
Bharadvajy înţelept, folosind texte chiar mai mari ca sursa sa, a fost
redescoperit într-un templu din India.
Este ocupat cu operarea de Vimanas şi a inclus informaţii cu privire la
direcţie, măsuri de precauţie pentru zboruri lungi, de protecţie a
aeronavelor de furtuni şi de fulgere şi cum pentru a comuta la unitatea
de "energie solară", de la o sursă de energie liberă, care suna ca
"anti-gravitaţie . "
Sastra Vaimanika (sau Vymaanika-Shaastra) are opt capitole, cu
diagrame, descriind trei tipuri de aeronave, inclusiv aparate care ar
putea prinde nici foc, nici rupe.
Acesta menţionează, de asemenea, 31 de părţi esenţiale ale acestor
vehicule şi 16 de materiale din care sunt construite, care absorb lumina
si caldura, motiv pentru care acestea au fost considerate a fi
potrivite pentru construirea de Vimanas.
Acest document a fost tradus în engleză şi este disponibil de scris,
editor: VYMAANIDASHAASTRA AERONAUTICĂ de Bharadwaaja Maharishi, traduse
în engleză şi editate, tipărite şi publicate de către domnul GR Josyer,
Mysore, India, 1979 (Ne pare rău, nici o adresă de stradă). Dl Josyer este director al Academiei Internaţionale de Investigare sanscrita situat în Mysore.
Nu pare să existe nici o îndoială că Vimanas au fost alimentate de un fel de "anti-gravitaţie." Vimanas a luat de pe verticală, şi au fost capabile să plutind în cer, ca un elicopter modern, sau dirijabil. Bharadvajy înţelept se referă la nu mai puţin de 70 autorităţilor şi 10 experţi de transportul aerian în antichitate. Aceste surse sunt acum pierdute.
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.