Bizara «îngropare» a invențiilor de tipul free energy și sfârșitul suspect al câtorva cercetători geniali
„Oare de ce există această expresie: a învăța să mori? Acum descopăr că aceasta reușește foarte bine de prima oară.”
Sebastian-Roch Nicolas de Chamfort
Sebastian-Roch Nicolas de Chamfort
Cei mai mulți dintre inventatorii geniali ale căror
idei ar fi revoluționat domeniul energiei și-au încheiat călătoria prin
această lume într-un mod suspect. După ce veți parcurge următoarele
rânduri, veți ajunge probabil să vă întrebați, ca și noi: de ce, oare,
aceste tehnologii avansate care ar putea ajuta enorm oamenii sunt
ascunse publicului larg? Această secretizare și mascare a adevărului au
ajuns azi printre subiectele predilecte de film, care oferă un răspuns
prefabricat la întrebarea noastră. Este evidentă strădania creatorilor
de filme de la Hollywood de a sublinia cât este de „necesar” ca
guvernele să păstreze tăcerea asupra unor subiecte precum invențiile
tehnologice de vârf, printre care și cele din categoria free energy.
Scenariul este întotdeauna același: oamenii în negru coboară din
limuzină cu o valiză de bancnote și cu o armă cu amortizor. Agenții
lobby-urilor masonice, funcționarii corupți ai statului, marii bancheri
internaționali, patronii multinaționalelor, magnații industriei
automobilelor și petrolului, aceștia și membrii conspirației pentru
instaurarea statutului fascist unic planetar sunt suspecții principali
în ochii celor care au studiat cazurile.
Este evident că în spatele tuturor acestor acțiuni
criminale și subversive se ascunde patima demoniacă a posesiunilor și a
dominației: controlul resurselor, controlul maselor, controlul
regiunilor ș.a.m.d. Consecințele sunt, în cele din urmă, catastrofale
pentru omenire: războaie nemiloase sunt declanșate de clica de la vârful
masoneriei pentru însușirea tuturor resurselor și totul trece prin
bani, iar știința ajunge să fie doar o edulcorație primitivă de modele
depășite îndesate cu abilitate în mințile tinerilor printr-un sistem de
educație învechit și părtinitor. Într-un final, elementul esențial este
și rămâne controlul.
Există o așa-numită elită ce are drept scop înrobirea
popoarelor și a întregii umanități pentru a duce de fapt destinul
Planetei într-o direcție dementă, satanică. În spatele oricărui război
se ascunde întotdeauna un imens interes financiar, iar banii ca atare,
așa cum observăm, sunt folosiți pentru controlul ființelor umane.
În final se vizează instaurarea unei globalizări
absurde și ciudate care, la modul cum este ea concepută, aduce
umanității numai suferințe.
Rudolf Diesel (18 martie 1858 – 29 septembrie 1913)
În seara zilei de 29 septembrie 1913, Diesel urcă la
bordul vasului cu aburi Dresda, în Portul Anvers. Destinația călătoriei
sale era Londra, pentru a se întâlni cu reprezentanții din conducerea
companiei Consolidated Diesel Manufacturing Ltd. După servirea cinei, la
bordul navei, se retrage în cabina sa de dormit, în jurul orelor 22:00.
Lasă vorbă pentru a fi trezit în dimineața zilei următoare, la ora
06:15. Diesel n-a mai fost văzut de-atunci niciodată în viață. Zece zile
mai târziu, pe 9 octombrie 1913, echipajul de pe pescadorul olandez
Coertsen a adus la bord cadavrul unui om găsit plutind pe mare. Corpul
era într-o stare avansată de descompunere, așa că nu-l puteau păstra la
bord. În schimb, echipajul a luat obiectele personale găsite asupra
acestei ființe defuncte (un suport de ocular, un portofel, un cuțit de
buzunar și o cutie pentru pilule), înainte de a-l reda mării. La 13
octombrie, elementele respective au fost identificate de către Eugen
Diesel, fiul lui Rudolf Diesel, ca aparținând tatălui său.
Există diverse teorii care urmăresc să explice
moartea lui Rudolf Diesel. Biografii lui, cum ar fi Grosser (1978),
prezintă un caz de sinucidere, în mod clar (cât de comod!!!). Alte
ipoteze sugerează că oamenii de afaceri din „cercuri diverse”, susținuți
de interese militare, au fost în fapt autorii unui asasinat.
Charles Nelson Pogue (15 septembrie 1897 – 1985)
Iată-ne
ajunși la o altă modalitate de reducere la tăcere, care, se pare, în
cazul domnului Pogue a fost realizată cu succes de anumite „foruri de
interese din umbră”. Pogue a reușit să pună în practică un mit:
parcurgerea a 200 mile cu un galon de carburant (1 milă = 1,6 km, un
galon = 3,7854 litri). Această performanță se petrecea în anii 30 ai
secolului trecut! Pogue a realizat o demonstrație cu o mașină echipată
cu un carburator construit după invenția sa. Rezultatele au indicat
peste 216 mile/galon (~1litru la 100 km). Într-un mod foarte suspect,
peste noapte, invenția sa este trecută sub tăcere, iar Pogue, dintr-un
inventator împovărat de greutăți financiare, devine directorul unei
fabrici de filtre de ulei din industria auto. Ceea ce ne-a atras și mai
mult atenția este faptul că, în anul 1945, armata americană și-a dotat
tancurile folosite în cel de-al Doilea Război Mondial cu un model de
carburator pe care scria „Carburator Pogue, nu deschideți!”. Și mai interesant este că respectivele carburatoare au fost scoase din circulație imediat după război.
Fără să ne hazardăm în comentarii la adresa domnului
Pogue, vom încheia capitolul cu câteva din declarațiile sale de după
anul 1936, după ce, în mod regulat, istoria sa era „redescoperită” de
mass-media în SUA:
Întrebat fiind despre controversata sa imagine legendară a unei noi generații de motoriști, Pogue răspunde:
Întrebat fiind despre controversata sa imagine legendară a unei noi generații de motoriști, Pogue răspunde:
„Nu
vreau să aud despre așa ceva. Nu am nimic de câștigat spunându-vă
povestea mea. Dacă aș ști că mâine voi muri sau că voi pleca definitiv
din țară, aș spune! Și ar fi o adevărată poveste! Dar acum sunt în viață
și aceasta este casa mea!” – indicând cu mâna centrul orașului Montreal (Canada).
În același interviu, acordat unui reporter din New
York, Pogue admitea totuși că pe mașina sa era montat un carburator
inventat de el, dar a refuzat să specifice performanțele dispozitivului.
Mai cităm câteva rânduri din interviu:
(Reporterul) – Ați fost vreodată amenințat?
(Pogue) – Da, de câte ori!
(Reporterul) – Ați fost vreodată atacat fizic?
(Pogue) – Nu.
(Reporterul) – Atelierul dumneavoastră a fost vreodată spart, iar modelele de carburator furate?
(Pogue) – De câteva ori.
(Reporterul) – Ați fost vreodată victima vreunei presiuni politice?
(Pogue) – Tu ce crezi? Să spunem că faci parte din guvern și că ai depozite de petrol însemnate, pe urmă invenția mea este făcută publică. Ce ai face dumneata? Am fost presat atât de către reprezentanți ai guvernului canadian, cât și din SUA. Un concetățean de-al dumneavoastră, mare figură politică la Washington astăzi, a fost unul dintre ei.
(Reporterul) – Ați fi dispus să îl numiți?
(Pogue) – NU!
(Pogue) – Da, de câte ori!
(Reporterul) – Ați fost vreodată atacat fizic?
(Pogue) – Nu.
(Reporterul) – Atelierul dumneavoastră a fost vreodată spart, iar modelele de carburator furate?
(Pogue) – De câteva ori.
(Reporterul) – Ați fost vreodată victima vreunei presiuni politice?
(Pogue) – Tu ce crezi? Să spunem că faci parte din guvern și că ai depozite de petrol însemnate, pe urmă invenția mea este făcută publică. Ce ai face dumneata? Am fost presat atât de către reprezentanți ai guvernului canadian, cât și din SUA. Un concetățean de-al dumneavoastră, mare figură politică la Washington astăzi, a fost unul dintre ei.
(Reporterul) – Ați fi dispus să îl numiți?
(Pogue) – NU!
Un mare geniu – Viktor Schauberger (30 iunie 1885 – 25 septembrie 1958)
Ființă
excepțională, Viktor Schauberger a deschis orizonturi cu adevărat
inedite pentru omenire. Modelele sale au fost testate de către
profesorul Franz Popel din partea Guvernului vest-german de la acea
vreme. Toate testele au fost încununate de succes, confirmând
genialitatea lui Schauberger, dar și aspectele practice ale invențiilor
sale. În anul 1958, Viktor Schauberger este abordat de către Karl
Gerchsheimer și Robert Donner, care i-au propus să călătorească în SUA
pentru a-și pune în practică invențiile, „în țara tuturor
posibilităților”. Acești „domni” au reușit să-l păcălească pe
Schauberger, furându-i la drumul mare invențiile (nu se știe cu
excatitate, dar se pare că beneficiarul ideilor sale este chiar guvernul
SUA). Cinci zile mai târziu l-au trimis înapoi acasă unde a murit la
scurt timp, distrus și deziluzionat.
Paul Pantone (n. 1950)
Pantone a fost pus sub acuzație în anul 2006 pentru
acțiuni bursiere ilegale, deși el le-a negat vehement. Suspect este
desigur întregul dosar apărut parcă din senin, imediat după ce a făcut
publică invenția sa. Este interesant cum „oarba” justiție americană atât
de mult invidiată pentru obiectivitatea ei, reușește să îl condamne cu
7-8 capete de acuzare pe Paul Pantone pentru niște presupuse fraude.
Acestea ar fi fost detectate de către „autorități vigilente” și care,
culmea, ar fi avut loc în alte state decât Utah – conform legislației
SUA, fiind vorba de fapte săvârșite în afara jurisdicției Statului Utah,
el nici nu putea să fie acuzat în Utah, ci numai în statele respective
(cum oare a fost posibil?). Pantone este deci încarcerat în mare grabă.
Cunoaștem cazuri similare și în draga noastră patrie… iar de sistemul ei
juridic… cu adevărat să te tot minunezi!
Accesând pe Internet următorul document video veți putea înțelege mai multe despre Paul Pantone:
Un comentariu la acest material video ne-a amintit o altă „coincidență” interesantă: Wilhelm Reich, părintele orgonului, a murit exact în ziua în care a fost eliberat din închisoare, unde și el a fost trimis tot în urma publicării unor teorii cu aplicații practice, cu privire la orgon. Pe data de 12 mai 2009, Paul Pantone a fost în sfârșit eliberat din spitalul-închisoare în care se afla. Eliberarea lui s-a datorat presiunilor intense ale susținătorilor săi din întreaga lume, în frunte cu fiul său, reuniți sub numele de GEET Friends (detalii surprinzătoare găsiți pe site-ul www.geetfriends.net). Pantone trăiește acum în afara Statului Utah, se recuperează după traumele psihice și fizice (printre care și hepatita C) suferite în spital. Susține conferințe, demonstrații și interviuri acolo unde este invitat.
Există mulți entuziaști care au pus în practică soluția Pantone. Îi găsiți foarte ușor pe youtube.com;
căutați „GEET”. Există chiar un grup de oameni ce se numesc „The GEET
guys” care au propus guvernului SUA să folosească tehnologia GEET pentru
a curăța apa din golful Mexic, apă ce a fost poluată masiv cu petrol la
sfârșitul lunii aprilie în anul 2010, după ce o conductă principală de
petrol s-a spart. Dispozitivul GEET inventat de Pantone folosește pe
post de carburant petrol natural nerafinat și apă (inclusiv apă sărată
care poate fi extrasă direct din ocean). Gazele de eșapament ce rezultă
în urma combustiei conțin 23% oxigen. Cum aerul atmosferic conține 21%
oxigen, GEET ar curăța apa golfului Mexic de petrol și ar oxigena
atmosfera. Este inutil să mai spunem că „The GEET guys” au fost ignorați
de guvernul american, atât ei, cât și propunerea lor de folosire a
tehnologiei GEET.
Activitatea lui Pantone poate fi urmărită pe site-ul www.geetinternational.com.
Andrija Puharich (19 februarie 1918 – 3 ianuarie 1995)
Se
pare că Andrija Puharich este cel care l-a inspirat pe Stanley Meyer în
dezvoltarea celebrei sale disocieri prin rezonanță. Andrija Puharich
are un brevet de invenție cu titlul „Metodă și dispozitiv pentru disocierea moleculelor de apă” al cărui principiu de funcționare este foarte asemănător cu cel al lui Meyer.
Fiind bun prieten cu R. J. Reynolds (al 3-lea), el
pare să fi fost chiar protejat și susținut în cercetările sale. Totul
până când cercetările sale în domeniul folosirii apei pe post de
carburant au ajuns la urechea lui David Rockefeller. Puharich a căzut
imediat în dizgrația acestuia (Rockefeller este una din familiile
considerate a fi elita planetei Pământ, iar orice tehnologie pe bază de
apă poate periclita poziția de control global deținută de această
familie). Pentru o vreme, Puharich a găsit sprijin la alt prieten de-al
său, pe atunci președinte al Mexicului. Susținerea pe care a avut-o s-a
diminuat sub presiunile constante ale lui David Rockefeller, iar
Puharich a cedat în cele din urmă fiind nevoit să promită personal în
fața familiei Rockefeller că nu va mai realiza nicio cercetare în
domeniul carburanților pe bază de apă.
Daniel Dingel (n. 1926)
Inventator filipinez, Daniel Dingel a convertit încă
din anul 1969 peste 100 de automobile pentru a folosi apa în loc de
combustibil.
Deși a propus în repetate rânduri guvernului
filipinez introducerea metodei sale de disociere a apei și folosirea ei
pe post de combustibil, a fost refuzat de fiecare dată pe motiv că nu
există suficient de multe fonduri. Culmea! O asemenea invenție ar fi
scos întreaga țară din situația financiară extrem de dificilă în care se
află. Ne vedem nevoiți să constatăm că există opinii contradictorii la
adresa lui Daniel Dingel.
Pe de-o parte am găsit mențiuni că ar fi făcut multe
demonstrații publice unde specialiștii au putut constata că metoda sa
funcționează, iar pe de altă parte că, de fapt, este vorba despre o
fraudă. Există un mare semn de întrebare: o fraudă care durează de 40 de
ani?
Ce
aflăm mai departe? În decembrie 2008, la vârsta de 82 de ani, Daniel
Dingel este condamnat la închisoare cu pedeapsa maximă (20 de ani!!!)
pentru înșelătorie și pus să plătească suma de 380.000 de dolari
americani unei companii din Taiwan cu care încheiase un contract. Dingel
trebuia să cumpere trei autoturisme și să le convertească spre a folosi
apa. Din studiul pe care l-am efectuat, se pare că Dingel are partea
lui de vină în acest contract. Totuși, întreaga „înșelătorie” este
generată de refuzul lui Dingel de a dezvălui secretul metodei sale. Se
pare că ceea ce l-a motivat să facă acest lucru este faptul că i s-a
refuzat dreptul de a-și patenta invenția, iar divulgarea acestui secret
l-ar fi lăsat complet descoperit. Daniel Dingel spunea că ar fi dispus
să divulge secretul unei companii care ar angaja 200 de filipinezi, iar
restul de beneficii obținute din drepturi de autor să fie transferate
unei organizații umanitare.
Ken Rasmussen
Ken Rasmussen este inventatorul unei tehnologii de
transformare a apei în energie. Tehnologia folosită de el are
similarități de construcție și de rezultate cu cea patentată de
profesorul Kanarev, personalitate recunoscută la nivel internațional,
având multe invenții înregistrate.
Rasmussen a încetat lucrul la acest proiect în
momentul în care unul din membrii echipei sale a fost amenințat în plină
stradă de câțiva bărbați îmbrăcați în negru, conducând o mașină neagră
model „Lincoln Town”. Acești bărbați știau foarte multe lucruri despre
toți membrii echipei, lucruri atât de intime că nici măcar ei nu erau
conștienți de ele. Rasmussen a concluzionat că nu putea fi vorba de
vreun potențial investitor în tehnologia sa, deoarece erau necesare
echipamente foarte speciale pentru a avea acces la acele informații.
Iată cum o altă invenție este îngropată cu o diabolică dibăcie.
Stanley Meyer (24 august 1940 – 21 martie 1998)
Meyer
a murit în ziua de 21 martie 1998. Cauza morții sale: otrăvire. Ce se
știe despre acest eveniment este că în ziua aceea el lua cina împreună
cu mai mulți oficiali NATO la restaurantul Cracker Barrel din Grove
City, Pennsylvania (SUA). La unul din toasturile grupului s-au ciocnit
pahare cu suc de merișoare. Imediat după ce a băut, Meyer a fugit afară
din clădire vomând violent. Fratele său l-a urmat afară și l-a auzit
spunând, printre ultimele sale cuvinte, că a fost otrăvit. Foarte
suspect este faptul că ancheta a fost extrem de lapidară și că nu s-a
stabilit niciodată cu exactitate cine erau membrii acelui grup și ce
sărbătoreau mai exact la acel toast, cu atât mai puțin cine a pus otrava
exact în paharul lui Stanley Meyer – în afară de Meyer niciun alt
membru prezent atunci la reuniune nu a fost otrăvit.
John Andrews
Andrews a fost un inventator de origine portugheză.
În luna mai a anului 1974 el a făcut imprudența de a-și prezenta soluția
de a aditiva benzina cu gaz în fața unor oficiali ai Marinei americane.
Soluția sa ar fi redus costul litrului de benzină la aproximativ 1,75 bani (2
cenți americani pe galon). Reprezentanții Marinei au venit să încheie
contractul cu Andrews, dar i-au găsit laboratul jefuit, iar el nu a mai
fost găsit niciodată de atunci.
Phil Stone
O modalitate și mai meschină de aducere la tăcere
este folosirea ordinelor de secretizare. O metodă uzată de altfel și în
România. Prin intermediul lor, o anumită invenție poate să fie
considerată secret național și să fie interzisă cu desăvârșire. Phil
Stone, profesor de fizică la o facultate din SUA (ca și mulți alții pe
care nu i-am mai amintit în această lucrare), a primit în 1950 (!!!) un
astfel de ordin de secretizare prin care i se interzicea să mai lucreze
sau să divulge orice informație legată de invenția sa denumită „Motorul
cu apă”. Interesant titlu, nu-i așa? În cazul în care se încălca acel
ordin, „făptașul” avea să fie condamnat la 20 de ani de închisoare.
Desigur că lista celor care au fost boicotați și
reduși la tăcere este mult mai lungă. Cei interesați pot găsi din
abundență informații de acest gen pe Internet. Parte din informațiile
despre abuzurile și amenințările descrise au rolul de a evidenția două
aspecte: invențiile respective chiar aveau o adevărată valoare practică
și, celălalt aspect, că cineva se teme la modul real de astfel de
invenții. Pe de altă parte, nu excludem nici posibilitatea ca anumite
articole să fie, de fapt, „plantate” cu o perfidă îndrăzneală la ordinul
organizațiilor de diferit rang, toate cu interese directe în a menține
schema actuală de putere și organizare economică mondială. Aceste
nemiloase foruri care nu au absolut niciun scrupul și pentru care banul
este suprema rațiune de a trăi, nu ocolesc pe nimeni, nici măcar pe cei
din rândul lor.
Iată un alt scandal: Strauss-Kahn, fost director FMI,
este acuzat de tentativă de viol în SUA. Strauss-Kahn a candidat la
președinția Franței. Faptul că era director al FMI ar trebui să ne dea
de gândit prin ce fel de cercuri se „învârtea”. Greșeala sa? Ideea de a
modifica politica FMI spre a veni în folosul țărilor mai slab dezvoltate
în detrimentul celor puternic dezvoltate. Nu știm ce s-a petrecut cu
adevărat în cazul scandalului Strauss-Kahn, dar rezultatul este
evident: Strauss-Kahn a demisionat. Chiar dacă se demonstrează că a fost
o înscenare, scopul îndepărtării unei persoane anticorporatiste dintr-o
asemenea instituție (care împrumută guverne și controlează astfel la
modul direct viața oamenilor de pe Planetă) a fost atins.
Ce intenționăm să subliniem este mai degrabă că toate
aceste invenții sunt cu adevărat valoroase și că elita mondială se teme
de ele. Motivul este mai mult decât evident. Uitați-vă împrejur. Există
o strădanie plină de o îndârjire diabolică de a controla toate
aspectele vieții omului de rând. Reglementări și tot felul de
standardizări au drept scop punerea umanității într-un imens „staul”.
Cine refuză confortabilul loc în acest staul, pregătit cu mare și atentă
grijă, devine dușmanul de moarte al „managementului staulului”.
Libertatea și independența au fost întotdeauna mai mult idealuri decât
realități. Îndrăznim să sperăm că umanitatea va depăși stadiul de
grădiniță în care se află și va reuși să treacă la o maturitate demnă de
înzestrările pe care le are.
Fragment extras din cartea Primii pași practici către… Motorul cu apă de profesor yoga Gregorian Bivolaru apărută la editura Shambala și tipărită la tipografia Ganesha Publishing House.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.