Societățile secrete naziste și construcția primelor OZN-urilor în epoca modernă
-partea a II-a-
După cum am menţionat şi in prima parte,
in 1919 societăţile Thule şi Vril s-au adunat intr-o lojă din
Berchtesgaden. Se pare că din acel moment a inceput construcţia unor
aparate şi crearea unor tehnologii care să-i permită omului să ajungă pe
stele. S-a adunat atunci un număr imens de informaţii, deopotrivă ezoterice şi tehnice, care au permis,
se pare, inclusiv transcenderea timpului. Membrii celor două societăţi
şi-au propus să construiască o maşină care să le permită să stea faţă in
faţă cu zeii inşişi. Se pare că proiectul a durat doi ani, dar in rest
nu se cunosc prea multe despre el.
Datorită situaţiei financiare destul de
dificile care a urmat Primului Război Mondial, membrii societăţilor, nu
au putut demara imediat proiectul construcţiei navei cosmice
interstelare, dar în schimb au folosit timpul pentru dezvoltarea şi
aprofundarea tehnologiei alternative bazată pe energia liberă. Începând
cu 1922, s-a început asamblarea diferitelor părţi ale structurii navei,
care au fost realizate independent în mai multe uzine de pe teritoriul
ţării. Fondurile au fost asigurate integral de membrii societăţilor Vril
și Thule. Astfel a demarat era celor mai avansate aparate de zbor ,
bazate pe free-energy, care existau la acel moment pe planeta noastră. Iniţial ele au fost cunoscute ca aparatele Vril „Jagen” (Vânător),
dar mai apoi s-a instituit denumirea de Haunebu. Au existat mai multe
tipuri ale acestor tipuri de obiecte zburătoare având calităţi
excepţionale, care erau de fapt nişte „farfurii zburătoare”. Până la
capitularea Germaniei naziste în cel de Al Doilea Război Mondial, au
fost construite şapte tipuri Haunebu. Deşi Vril Haunebu 7 era uriaş,
părerea unanimă este că Haunebu 3 a fost cel mai performant dintre
modele, chiar dacă avea dimensiuni mai mici.
Tot in această perioadă, germanii au
făcut experimente legate de aşa numitul efect Coandă, inventat de Henri
Coandă, care a descoperit in anul 1911 o modalitate de a contracara
efectul gravitaţiei. Principiul este demonstrat prin lăsarea unui jet de
apă să curgă intr-o tigaie cu marginile rotunde, uşor inclinată. Apa se
adună pe marginea inferioară a tigăii, iar cand ajunge să o depăşească,
curge pentru o scurtă clipă intr-un sens opus gravitaţiei. Germanii au
pornit de la acest principiu şi au creat o tehnologie care utiliza un
număr mare de asemenea jeturi minuscule pentru a alimenta un jet principal.
Aşa s-a născut tehnologia fluidelor, care inlocuia fluxul de electroni
cu fluxul de fluide. Combinată cu folosirea unor combustibili sub formă
de jet, această tehnologie a fost folosită la unele din farfuriile lor
zburătoare.
La prima vedere, am fi tentaţi să credem
că această tehnologie a aparatelor de zbor i-a interesat foarte tare pe
nazişti. In realitate, Hitler era mult mai preocupat de armele
convenţionale, ale căror efecte puteau fi dovedite intr-o perioadă
relativ scurtă de timp. Se spune că orice tehnologie care avea nevoie de
mai mult de un an pentru a fi testată era respinsă de Hitler.
Pe scurt, Societatea Vril nu a reuşit să
obţină finanţarea de care avea nevoie, deşi ziarele germane erau pline
de anunţuri care făceau apel la donatori pentru strangerea fondurilor
necesare pentru crearea aparatelor de zbor Vril. Anunţurile afirmau
deschis că se lucrează la o tehnologie atlantă străveche, idee destul de
populară printre germani in anii 20. Sub conducerea doctorului
Schumann, Societatea Vril a reuşit să creeze in anul 1934 primul aparat
de zbor circular cu propulsie antigravitaţională. Aparatul a fost produs
la fabrica de avioane Arado din Brandenburg, fiind numit
RFZ-1(Rundflugzeug 1).
Testele de zbor nu au mers insă foarte
bine. După ce s-a ridicat la circa 60 de metri pe verticală, a devenit
instabil şi nu a mai putut fi controlat o vreme. Procedura de ghidare
era greoaie şi greu de stăpanit. Cu chiu cu vai, pilotul a reuşit să
coboare la sol şi să scape cu viaţă. După ce a continuat să se
invartească precum un titirez, aparatul s-a izbit de sol şi s-a făcut
ţăndări. Deşi inceputul s-a dovedit un dezastru, odiseea farfuriilor
zburătoare Vril nu s-a oprit aici.
Următorul aparat produs a fost RFZ-2. Cu o
lungime de 20 de metri, acesta producea deja efecte optice şi vizuale
colorate, semănand cu OZN-urile din literatura modernă. Deşi a fost
folosit in război ca avion
de recunoaştere, executand misiuni in America şi Marea Britanie, el s-a
dovedit inutil ca aparat de luptă. Mecanismul de control nu permitea
schimbări de direcţie decat in unghiuri de 90, 45 şi 22,5 grade. Aceste
schimbări de direcţie sunt caracteristice OZN-urilor văzute in zbor. In
pofida succesului limitat al RFZ-2 şi a imaginilor care il prezentau pe
acesta in zbor, aparatul a trecut practic neobservat de liderii nazişti.
Heinrich Himmler a fost singurul care a
manifestat un interes ceva mai mare faţă de el. Se ştie că echipele sale
de savanţi SS căutau deja surse alternative de energie, intrucat
intenţia lui era să facă din Germania o ţară independentă de petrolul
importat din străinătate. De aceea, două departamente speciale (U-13 şi
SS-E-4) au primit sarcina să se concentreze asupra dezvoltării acestei
noi tehnologii de zbor inventată de Societatea Vril. Cel din urmă se
afla sub controlul direct al lui Himmler, fiind cunoscut ca grupul de
dezvoltare numărul patru al Soarelui Negru. Principalul obiect de
interes al grupului SS-E-4 se referea la cercetările lui Viktor
Schauberger, un om de ştiinţă care avea acces la opera lui Johannes
Kepler, şi implicit la invăţăturile secrete ale lui Pitagora. Această
cunoaştere secretă (alături de multe altele) a fost mult timp păstrată
ascunsă de cavalerii templieri, care au ales această perioadă din
istorie pentru a o revela.
Schauberger a aplicat teoria pitagoreică a
creaţiei, potrivit căreia universul nostru este creat din sunete prin
intermediul rezonanţei armonice. Conform acestei teorii, insăşi
structura materiei este determinată de proporţiile care există intre
numele intregi. Se poate demonstra că orice structură este alcătuită din
proporţii armonice născută din vibraţiile aceleiaşi coarde unice.
Legile ştiinţei respectă aceste proporţii, inclusiv legile chimiei,
biologiei şi geneticii. Schauberger era un naturalist care credea că
principiile care stau la baza oricărei explozii reprezintă o incălcare a
ordinii naturale a lucrurilor. Obiectivul lui era acela de a accesa
puterea universului subtil pentru a o aplica in lumea exterioară. Dacă
tehnologia exploziei era considerată a fi distructivă, cea a imploziei
era privită ca fiind reversul celei dintai. Această gandire l-a ajutat
pe Schauberger să facă paşi importanţi in neutralizarea gravitaţiei şi
accesarea universului antimateriei.
In anul 1934, Viktor Schauberger s-a
intalnit cu Hitler pentru a discuta despre aceste principii. Scopul lui
era acela de a armoniza tehnologia cu ordinea naturală a universului.
Iniţial, Hitler i-a dat dreptate. Pe măsură ce al Treilea Reich a
evoluat insă, devenind o putere mondială, lucrurile au luat o altă
intorsătură. Schauberger era un pacifist şi a inceput să afirme că
naziştii reprezentau o mişcare malefică, separată de unitatea
cosmosului.
Pornind de la descoperirile lui
Schauberger şi ale Societăţii Vril, unitatea lui Himmler, SS-E-4, a
inceput construcţia propriilor sale farfurii zburătoare. Spre sfarşitul
anului 1938, SS-iştii au inceput să construiască mai multe aparate de
zbor in formă de discuri. Scopul proiectului era acela de a vedea cum
reacţionează aceste aparate in condiţii reale de zbor. Munca lor s-a
concretizat in cele din urmă in construirea unui disc zburător pe care
l-au numit RFZ-4.
Un an mai tarziu, SS-iştii invăţaseră
deja din propriile lor greşeli şi au reuşit să imbunătăţească mult
aparatul. Ei au creat o farfurie zburătoare capabilă să parcurgă
distanţe lungi, cu o lungime de 21 de metri, pe care au numit-o iniţial
RFZ-5, iar apoi Haunebu sau Haunebu I. La vremea respectivă, serviciile
secrete britanice au descoperit deja cu ce se ocupă SS-ul german. Este
posibil chiar ca această descoperire să fi influenţat in mod decisiv
deciziile politice ale Marii Britanii cu privire la Germania. Ştim din
istorie că deşi au excelat intotdeauna in materie de tehnologie,
deciziile politice ale germanilor nu s-au ridicat niciodată la o
inălţime comparabilă. In zilele premergătoare celui de-al Doilea Război
Mondial, acest lucru s-a văzut cu claritate atat in domeniul diplomaţiei
germane, cat mai ales in ceea ce priveşte politica internă a guvernului
nazist. Cu tot avansul lor tehnologic, armata, marina şi aviaţia
germană nu erau deloc unite, acţionand fiecare pe cont propriu.
Pe măsură ce războiul avansa, diferitele
grupuri de interese industriale din Germania au inceput să se concureze
intre ele pentru a obţine contracte din partea Ministerului de Război.
Noua farfurie zburătoare a căzut intr-o anumită desuetudine, fără ca
proiectul să fie complet abandonat. La sfarşitul anului 1942, SS-ul a
scos de pe banda de fabricaţie primul aparat Haunebu II sau RFZ-6.
Acesta avea un diametru de 33 de metri şi o inălţime de maxim 10 metri
la centru. Viteza de deplasare in atmosfera pămantului era de peste 4
Mach. Se crede chiar că aparatul putea călători in spaţiul cosmic. Era
echipat cu un tun cu raze şi avea o cabină suficient de spaţioasă pentru
a permite o călătorie de lungă durată. Prototipul a avut un succes atat
de mare incat SS-ul a scos la licitaţie fabricarea unei intregi serii
de Haunebu II. In luna martie 1945, licitaţia a fost caştigată de
compania Dornier.
In final, a fost creat şi prototipul unui
disc zburător Haunebu III, mult perfecţionat faţă de primele. Acestea
putea transporta 32 de oameni, avea o independenţă de zbor de cel puţin
opt săptămani şi atingea o viteză de peste 10 Mach. Au fost făcute 19
teste de zbor, care au fost inclusiv filmate.Conform rapoartelor,
germanii nu au apucat să fabrice decat acest prim aparat.
Farfuriile zburătoare descrise mai sus nu
au fost singurele produse de regimul nazist, dar s-au numărat printre
cele mai importante. Au mai existat insă şi altele, care au fost mai
mult sau mai puţin incununate de succes. Este necesar să vorbim de
asemenea şi de alte aparate de zbor inventate de nazişti in timpul celui
de-al Doilea Război Mondial. In anul 1943, s-au făcut planuri de
construire a unei nave-mamă in formă de ţigară, numită Andromeda.
Aceasta urma să aibă 139 de metri in lungime şi trebuia să transporte
cel puţin un Haunebu II, două Vril-1 şi două Vril-2. Se crede că nava a
fost folosită pentru anumite proiecte interstelare, dar nu se cunosc
amănunte. Ideea unei nave in formă de ţigară era legată şi de dorinţa
companiei Zeppelin de a construi dirijabile alungite. Cert este că
literatura OZN prezintă nenumărate fotografii cu asemenea aparate.
Au mai existat de asemenea faimoasele
avioane de vanătoare germane. In anul 1943, deasupra Germaniei s-a
semnalat o invazie masivă de OZN-uri, despre care au vorbit chiar şi
ziarele locale. O parte din acestea au fost semnalate şi de piloţii
americani, printre care s-a numărat şi Wendelle Stevens, care le-a
descris ca fiind de culoare cenuşiu-verzuie sau roşuportocaliu,
urmărindu-l la o distanţă de numai cinci metri de aparatul său.
Aceste aparate blocau radarele şi
provocau probleme de natură electrică. Deşi Aliaţii numeau orice obiect
de zbor neidentificat avion de vanătoare, in realitate au existat două
tipuri. Pe de o parte era Broasca Ţestoasă Zburătoare, creată de SS-E-4
la Vienna-Neustadt. Acestea conţineau klistronuri tubulare de inaltă
tehnologie (folosite inclusiv la Montauk). SS-ul numea Broaştele
Ţestoase Zburătoare razele morţii. Aparatele aveau capacitatea de a
bloca sistemele de aprindere şi tot ce funcţiona pe bază de
electricitate. Aceleaşi fenomene au putut fi observate şi la Montauk
prin anii 50-60, potrivit anumitor martori.
In afara Broaştelor Ţestoase Zburătoare,
au mai existat şi „Baloanele de Săpun”. Era vorba de nişte baloane de
aer care aveau in interior o structură metalică in formă de spirală,
menite să dea peste cap sistemele radar ale inamicului. Succesul lor a
fost mai degrabă de natură psihologică.
După câştigarea celui de-al Doilea Război
Mondial, Aliaţii au moştenit maşina de război nazistă şi serviciile de
contrainformaţii ale celui de-al Treilea Reich. Ei au solicitat de
asemenea toată baza de date referitoare la cercetările genetice ale
oamenilor de ştiinţă germani, la tehnologia 82 aerospaţială şi întreaga
colecţie de relicve şi informaţii ezoterice. Această tranziţie a puterii
a fost orchestrată de OSS (Oficiul pentru Servicii Strategice), care
avea să devină câţiva ani mai târziu CIA (Agenţia Centrală de
Contrainformaţii), păzitoarea Noii Ordini Mondiale.
Alte articole similare:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.