Cazul Dianei Vaughan, fostă «Mare Preoteasă» a lui Lucifer
Educaţie în spirit luciferic
În secolul XVII, un strămoş al Dianei, Thomas Vaughan (supranumit şi Philalet şi cunoscut astăzi ca ,,alchimist roza-crucian”), şi-a încredinţat trupul şi sufletul infernului şi a pecetluit cu Satan, cu preţul unui infam sacrilegiu şi al unei crime odioase, un pact care s-a păstrat în familia sa şi pe care Diana, ultimul său vlăstar, l-a moştenit. Pentru că Lucifer i-a promis că în felul acesta va putea produce aur, Philalet a consimţit să îl decapiteze pe arhiepiscopul de Canterbury, pe 25 martie 1645, oferind sângele acestui martir lui Lucifer şi încheind astfel pactul infernal.
,,Pactul din 25 martie 1645, semnat între Satan şi Thomas Vaughan, strămoşul meu, a fost anulat în ziua revenirii mele la credinţa în Dumnezeu”, declară Diana în memoriile sale.
,,În copilărie, atât tatăl cât şi unchiul meu m-au obligat să învăţ istoria strămoşului meu Thomas Vaughan, pentru a înţelege ceea ce părinţii mei numeau «rolul umanitar al francmasoneriei». În opinia lor, Thomas Vaughan era, împreună cu Amos Komenski (cunoscut sub numele de Comenius) şi Valentin Andreae, executorul planului lui Fauste Socin, care este veritabilul fondator al sectei masonice în perioada Reformei.
Operele lui Philalet erau, dacă nu baza educaţiei mele, cel puţin punctul de plecare pentru fiecare lecţie. Tatăl şi unchiul meu îmi ţineau adevărate discursuri, pornind de la o frază sau un cuvânt şi îmi inoculau gradat toate dogmele luciferice. Astfel, am crescut în spiritul venerării strămoşului meu, Thomas Vaughan. Tatăl meu nu era creştin prin naştere, bunicul meu fiind ateu.”
Educată de tatăl şi de unchiul ei în spiritul cultului lui Lucifer, despre care aceştia îi spuseseră că este ,,Dumnezeu cel bun”, prin opoziţie cu Adonai, Dumnezeul creştinilor, despre care aceştia o asiguraseră că este ,,Dumnezeu cel rău”, Diana era de o totală bună credinţă. Ea credea că ,,Dumnezeu cel bun”, adică Lucifer, îşi avea îngerii săi (printre ei, Asmodel era unul dintre cei mai importanţi, şi acesta i se arăta adesea în viziuni) şi, în mod asemănător, ,,Dumnezeul cel rău” al creştinilor îi avea pe ai Săi, al căror conducător teribil era Arhanghelul Mihail.
În ,,Memoriile” sale, Diana povesteşte cum într-o
zi, în timp ce tatăl şi unchiul ei îi ,,făceau educaţia”, citindu-i
nişte pasaje din manuscrisele lui Philalet, în care, în contextul în
care se pronunţa numele ,,Bunului Dumnezeu”, se vorbea, totodată, cu
respect despre Cain, ea a protestat faţă de o astfel de atitudine,
întrebând de ce numele unui ucigaş apare la loc de cinste, alături de
,,Dumnezeu cel Bun”, în fragmentele citate. După un schimb de replici
între tatăl şi unchiul ei, referitoare la ,,greşeala” pe care o
făcuseră, de a o fi lăsat să citească Biblia, unchiul ei a intrat în
birou, de unde s-a întors cu o fiolă. Diana şi-a cerut iertare pentru
comentariul făcut la pasajul din Philalet, dar acesta avea o mină sobră
şi nu a fost receptiv la scuzele fetei.Cei
doi au efectuat un abscons şi straniu ritual satanic. I-au spus fetei,
pe un ton autoritar, să se aşeze pe un scaun, în mijlocul camerei. Apoi
unchiul ei şi-a vărsat în palmă câteva picături din conţinutul fiolei, o
substanţă uleioasă, relatează Diana. A început să-şi maseze urechile,
nasul, buzele şi pleoapele cu acel lichid, murmurând cuvinte
neinteligibile. Tatăl ei îi răspundea pe acelaşi ton, era ca un dialog
între cei doi, într-o limbă necunoscută. Apoi, unchiul ei a început să
facă diverse mişcări, plimbându-se în jurul Dianei şi oprindu-se câteva
clipe la fiecare al şaptelea pas pe care îl făcea. În acelaşi timp,
tatăl ei s-a învârtit în jurul propriei axe de trei ori. Acest scenariu a
durat câteva minute.
,,Mai târziu am înţeles că acesta era un ritual satanic,” a declarat
Diana. ,,Exorcistul pe dos” a efectuat în cerc de 11 ori şapte paşi, iar
asistentul său s-a învârtit în jurul lui de trei ori, în 11 reprize. La
final, unchiul Dianei s-a întins pe podea, apropiindu-şi buzele
uleioase de vârful piciorului ei drept. Apoi a suflat foarte puternic,
reîncepând apoi incantaţiile satanice, nedesluşite, din care se
înţelegeau, totuşi, din când în când, cuvintele ,,Raphael” şi
,,Asmodel”. Între timp, tatăl ei ieşise din cameră. Când s-a întors,
ţinea în braţe o găină neagră, vie. Cei doi satanişti i-au spus copilei
să deschidă gura. Găina se zbătea, dar tatăl şi unchiul ei o ţineau
strâns, forţând-o să deschidă ciocul şi apropiind-o de gura Dianei,
astfel încât ciocul găinii intra un pic în gura copilei. Unchiul ei şi-a
trecut mâna cu care turnase substanţa uleioasă prin părul Dianei, apoi a
început să îi atingă nările, pleoapele, urechile, murmurând din nou
cuvinte neinteligibile. Apoi, amândoi au scos un strigăt înfiorător şi
au sugrumat găina. ,,Glorie lui Dumnezeu!”, a strigat unchiul Dianei.
,,Copila este eliberată!”.
Ceea ce tocmai realizaseră era un aşa-zis ,,ritual de exorcizare” a Dianei pe care o considerau ,,posedată” de ,,demonul” Raphael. Mai târziu, Diana va înţelege că a fost supusă unui ritual satanic şi că fusese educată într-o anti-credinţă religioasă, care inversa valorile spirituale şi întorcea pe dos adevărul divin. ,,Dumnezeul” la care se refereau tatăl şi unchiul ei nu era nimeni altul decât Necuratul. În perioada copilăriei, ca orice copil, Diana a crezut tot ceea ce tatăl ei satanist i-a inoculat.
Ceea ce tocmai realizaseră era un aşa-zis ,,ritual de exorcizare” a Dianei pe care o considerau ,,posedată” de ,,demonul” Raphael. Mai târziu, Diana va înţelege că a fost supusă unui ritual satanic şi că fusese educată într-o anti-credinţă religioasă, care inversa valorile spirituale şi întorcea pe dos adevărul divin. ,,Dumnezeul” la care se refereau tatăl şi unchiul ei nu era nimeni altul decât Necuratul. În perioada copilăriei, ca orice copil, Diana a crezut tot ceea ce tatăl ei satanist i-a inoculat.
Cu întregul şi neştiutorul său entuziasm tineresc,
Diana îl adora pe Lucifer, fără să bănuiască înşelarea la care era
supusă. Având o inteligenţă remarcabilă şi fiind ,,bine educată”, Diana
s-a consacrat total lui Lucifer şi ,,misiunii” de răspândire a cultului
aceluia pe care ea, de bună credinţă, îl considera a fi Dumnezeu.
Datorită unei receptivităţi speciale faţă de lumile subtile, din păcate
orientată înspre zonele infernale, era capabilă să-l vadă cu ochii
spiritului pe Lucifer. Acesta i se arăta de fiecare dată sub o formă
înşelătoare de ,,înger de lumină”, astfel că ea, neavând niciun alt
reper, nu şi-a putut de seama de adevăr.Diana Vaughan este aleasă „Mare Preoteasă” a lui Lucifer, printr-un ritual satanic
La vârsta de 19 ani, Diana a intrat oficial în francmasoneria de
adopţie. Ea a parcurs etapele foarte rapid, pe 15 martie 1883 devenind
ucenic, pe 20 decembrie companion, iar pe 1 mai 1884 maestră. Pe 28
octombrie 1884, la vârsta de 20 de ani, având şi sprijinul Marelui
Maestru Albert Pike, Diana Vaughan a fost iniţiată în gradele
superioare, declarând astfel război lui Adonai, Dumnezeul creştinilor,
pe care îl ura foarte mult, considerându-l responsabil de moartea
tatălui ei. I se spusese că Dumnezeu şi Arhanghelul Mihail se
răzbunaseră, provocând decesul tatălui său, iar ea crezuse şi îşi
îndreptase întreaga ură spre „Dumnezeul cel rău”.
În 1885, Diana a fost adusă la Paris, cu scopul de a deveni „Maestră Templieră” în loja Triunghiul Saint Jacques. Deşi a depus un „jurământ de credinţă” lui Lucifer, „iniţierea” nu s-a finalizat, datorită faptului că Diana a refuzat să realizeze o etapă din ritualul satanic şi anume profanarea ostiei sau trupului lui Hristos, despre care i se spusese că există în pâinea oferită la împărtăşanie (ea notează şi adresa la care se afla la acea dată, imobilul în care se desfăşurau regulat astfel de ritualuri satanice: strada Croix-Nivert, nr. 154, situată în Vaugirard, arondismentul 15). Motivul pentru care ea a refuzat la acel moment profanarea euharistiei a fost acela că ea nu credea că trupul lui Hristos se află în ostia pe care preoţii catolici o oferă în cursul liturghiei. În conformitate cu educaţia primită, Diana făcea distincţie între Lucifer şi Satan, astfel: era o adoratoare înfocată a lui Lucifer, dar lupta cu înverşunare împotriva lui Satan. În consecinţă, refuzul ei de a realiza ritualul satanic pe care i-l solicitau francmasonii din Paris, pe lângă faptul că nu i-a adus confirmarea în gradul de „maestru templier”, a dus şi la un conflict între loja Saint Jacques şi loja fondată de tatăl său la Louisville, aceasta din urmă recunoscându-i Dianei gradul pe care masoneria pariziană i-l refuzase. Conform memoriilor Dianei, acest conflict va dura până în 1889, când pe data de 8 aprilie, prin decretul emis de Albert Pike, „Suveranul Pontif” al înaltei francmasonerii luciferice, a fost confirmat faptul că, după primirea „omagiului” Dianei în cadrul ritualic, Lucifer însuşi s-a pronunţat în favoarea ei, numind-o mare preoteasă.
„Membrii Marelui Colegiu Serenissim m-au invitat mai întâi la Charleston, unde am sosit joi pe 4 aprilie 1885”, relatează Diana. „Mi s-a spus că Lucifer se arăta la Sanctum Regnum („Templul” satanic), în fiecare vineri, la ora 3, dând instrucţiuni celor 11 conducători ai lojii, adică Suveranului Pontif al Supremului Directorat Dogmatic şi celor 10 Emeriţi, membri pe viaţă ai Marelui Colegiu Serenissim. Deşi nu participa chiar la toate întrunirile de acest gen, Albert Pike a fost prezent la cea din data de 5 aprilie”. Diana nu a fost convocată, întrucât nimeni nu putea să asiste, în afara celor 11. Ulterior, i s-a spus de către unul din „emeriţi” că Lucifer a ordonat să-i fie prezentată în cadrul unui ritual ce urma să aibă loc peste trei zile. În acest răstimp, i s-a solicitat, de către trezorierul lojii, să facă o aşa-zisă „donaţie” pentru cauza masoneriei, constând în obiecte din metal preţios. Ascultătoare şi emoţionată, Diana şi-a „donat” toate bijuteriile pe care le avea.
Ritualul în cauză a avut loc pe data de 8 aprilie 1885. Diana a fost dusă la Sanctum Regnum, „templul” satanic în care se desfăşurau ritualurile satanice ale înaltei francmasonerii. Ea relatează că acest „templu” avea în centru statuia lui Baphomet, foarte hidoasă, dezgustătoare. Statuia i-a provocat o impresie foarte neplăcută, deşi membrii lojii s-au străduit să îi explice de ce „Bunul Dumnezeu” avea o înfăţişare atât de cumplită. După ce au fost rostite invocaţiile satanice, Diana a fost lăsată singură în încăpere, Albert Pike spunându-i să privească fix statuia lui Baphomet. Ea a trăit atunci o stare de comuniune cu sfera de forţă infernală a lui Lucifer, pe care ea o credea o manifestare a „Dumnezeului cel Bun”. „Nu vedeam nimic în jurul meu, doar flăcări, care mă înconjurau fără să îmi ardă hainele. Mă gândeam cu bucurie că eram în flăcările divine. Şi toată inima mea bătea pentru Lucifer,” a mărturisit ea arătând în „Memoriile” sale modul în care gândea ea atunci, în inocenţa ei. Ea descria acolo cum s-a manifestat un fulger, de şase ori, cu tunete puternice. A simţit apoi cinci răsuflări pe faţa ei şi i s-au arătat cinci spirite cu înfăţişare radioasă, care pluteau în locul unde în mod normal se afla statuia lui Baphomet, care în viziunea ei dispăruse. Apoi, a auzit încă un tunet, mai înfricoşător decât celelalte. Instantaneu, l-a văzut pe Lucifer în faţa ei, stând pe un tron de diamante. Acesta i s-a arătat sub o înfăţişare strălucitoare.
Diana, fericită, a vrut să se arunce la picioarele lui. El a împiedicat-o însă, spunându-i cu viclenie ascunsă că el nu umileşte fiinţele pe care le iubeşte. Apoi, i-a mai spus că ea este aleasa lui şi că el o inspiră mereu, pentru că are mari planuri pentru ea. Ea l-a întrebat atunci dacă prezenţa Domnului în ostia de la Taina Euharistiei este reală, iar Lucifer a negat. Iată ce cumplită înşelătorie diavolească: pe de o parte Lucifer îi inspiră pe adepţii săi să profaneze în cadrul unor ritualuri satanice pâinea de la împărtăşanie, pentru a angrena influenţe malefice (tocmai pentru că ştie prea bine că pâinea de la împărtăşanie este trupul Domnului nostru Iisus Hristos), iar pe de altă parte, tot el neagă prezenţa lui Dumnezeu în Taina Împărtăşaniei (atunci când vrea să înşele pe cei pe care vrea să-i piardă)!
În 1885, Diana a fost adusă la Paris, cu scopul de a deveni „Maestră Templieră” în loja Triunghiul Saint Jacques. Deşi a depus un „jurământ de credinţă” lui Lucifer, „iniţierea” nu s-a finalizat, datorită faptului că Diana a refuzat să realizeze o etapă din ritualul satanic şi anume profanarea ostiei sau trupului lui Hristos, despre care i se spusese că există în pâinea oferită la împărtăşanie (ea notează şi adresa la care se afla la acea dată, imobilul în care se desfăşurau regulat astfel de ritualuri satanice: strada Croix-Nivert, nr. 154, situată în Vaugirard, arondismentul 15). Motivul pentru care ea a refuzat la acel moment profanarea euharistiei a fost acela că ea nu credea că trupul lui Hristos se află în ostia pe care preoţii catolici o oferă în cursul liturghiei. În conformitate cu educaţia primită, Diana făcea distincţie între Lucifer şi Satan, astfel: era o adoratoare înfocată a lui Lucifer, dar lupta cu înverşunare împotriva lui Satan. În consecinţă, refuzul ei de a realiza ritualul satanic pe care i-l solicitau francmasonii din Paris, pe lângă faptul că nu i-a adus confirmarea în gradul de „maestru templier”, a dus şi la un conflict între loja Saint Jacques şi loja fondată de tatăl său la Louisville, aceasta din urmă recunoscându-i Dianei gradul pe care masoneria pariziană i-l refuzase. Conform memoriilor Dianei, acest conflict va dura până în 1889, când pe data de 8 aprilie, prin decretul emis de Albert Pike, „Suveranul Pontif” al înaltei francmasonerii luciferice, a fost confirmat faptul că, după primirea „omagiului” Dianei în cadrul ritualic, Lucifer însuşi s-a pronunţat în favoarea ei, numind-o mare preoteasă.
„Membrii Marelui Colegiu Serenissim m-au invitat mai întâi la Charleston, unde am sosit joi pe 4 aprilie 1885”, relatează Diana. „Mi s-a spus că Lucifer se arăta la Sanctum Regnum („Templul” satanic), în fiecare vineri, la ora 3, dând instrucţiuni celor 11 conducători ai lojii, adică Suveranului Pontif al Supremului Directorat Dogmatic şi celor 10 Emeriţi, membri pe viaţă ai Marelui Colegiu Serenissim. Deşi nu participa chiar la toate întrunirile de acest gen, Albert Pike a fost prezent la cea din data de 5 aprilie”. Diana nu a fost convocată, întrucât nimeni nu putea să asiste, în afara celor 11. Ulterior, i s-a spus de către unul din „emeriţi” că Lucifer a ordonat să-i fie prezentată în cadrul unui ritual ce urma să aibă loc peste trei zile. În acest răstimp, i s-a solicitat, de către trezorierul lojii, să facă o aşa-zisă „donaţie” pentru cauza masoneriei, constând în obiecte din metal preţios. Ascultătoare şi emoţionată, Diana şi-a „donat” toate bijuteriile pe care le avea.
Ritualul în cauză a avut loc pe data de 8 aprilie 1885. Diana a fost dusă la Sanctum Regnum, „templul” satanic în care se desfăşurau ritualurile satanice ale înaltei francmasonerii. Ea relatează că acest „templu” avea în centru statuia lui Baphomet, foarte hidoasă, dezgustătoare. Statuia i-a provocat o impresie foarte neplăcută, deşi membrii lojii s-au străduit să îi explice de ce „Bunul Dumnezeu” avea o înfăţişare atât de cumplită. După ce au fost rostite invocaţiile satanice, Diana a fost lăsată singură în încăpere, Albert Pike spunându-i să privească fix statuia lui Baphomet. Ea a trăit atunci o stare de comuniune cu sfera de forţă infernală a lui Lucifer, pe care ea o credea o manifestare a „Dumnezeului cel Bun”. „Nu vedeam nimic în jurul meu, doar flăcări, care mă înconjurau fără să îmi ardă hainele. Mă gândeam cu bucurie că eram în flăcările divine. Şi toată inima mea bătea pentru Lucifer,” a mărturisit ea arătând în „Memoriile” sale modul în care gândea ea atunci, în inocenţa ei. Ea descria acolo cum s-a manifestat un fulger, de şase ori, cu tunete puternice. A simţit apoi cinci răsuflări pe faţa ei şi i s-au arătat cinci spirite cu înfăţişare radioasă, care pluteau în locul unde în mod normal se afla statuia lui Baphomet, care în viziunea ei dispăruse. Apoi, a auzit încă un tunet, mai înfricoşător decât celelalte. Instantaneu, l-a văzut pe Lucifer în faţa ei, stând pe un tron de diamante. Acesta i s-a arătat sub o înfăţişare strălucitoare.
Diana, fericită, a vrut să se arunce la picioarele lui. El a împiedicat-o însă, spunându-i cu viclenie ascunsă că el nu umileşte fiinţele pe care le iubeşte. Apoi, i-a mai spus că ea este aleasa lui şi că el o inspiră mereu, pentru că are mari planuri pentru ea. Ea l-a întrebat atunci dacă prezenţa Domnului în ostia de la Taina Euharistiei este reală, iar Lucifer a negat. Iată ce cumplită înşelătorie diavolească: pe de o parte Lucifer îi inspiră pe adepţii săi să profaneze în cadrul unor ritualuri satanice pâinea de la împărtăşanie, pentru a angrena influenţe malefice (tocmai pentru că ştie prea bine că pâinea de la împărtăşanie este trupul Domnului nostru Iisus Hristos), iar pe de altă parte, tot el neagă prezenţa lui Dumnezeu în Taina Împărtăşaniei (atunci când vrea să înşele pe cei pe care vrea să-i piardă)!
Vorbindu-i despre faptul că în Creaţie există cele
două principii, al Binelui şi al Răului, Lucifer i s-a prezentat cu
viclenie ca fiind exponentul Binelui, spunându-i cu abilitate despre
Euharistie că este doar un simbol al unei religii complet greşite şi că
va veni vremea când „adevărata” religie va triumfa. „Ai răbdare Diana,
tu eşti preferata mea. Te numesc marea mea preoteasă şi nimeni nu are
voie să ridice măcar vocea în faţa interpretărilor pe care Tu, inspirată
de mine, le dai dogmei.” Auzind aceste cuvinte, cu candoarea ei
copilărească, Diana s-a bucurat foarte tare, fiind foarte mândră de
onoarea care i se făcea. S-a uitat în jur şi a constatat, surprinsă, că
între timp intraseră şi cei 11 „emeriţi”, împreună cu Albert Pike.
Lucifer i s-a adresat acestuia folosind cuvintele „Vicarul meu,
apropie-te!”, iar apoi, cu un ton poruncitor, le-a spus celorlalţi:
„Ascultaţi cu atenţie!”. Albert Pike a făcut doi paşi înainte, iar
ceilalţi s-au plecat cu adânc respect. „Vă vorbesc eu, Dumnezeu cel
prea-înalt, Această copilă este aleasa mea, o consacru ca marea mea
preoteasă. Eu o voi inspira şi ea îmi va manifesta voinţa. L-am desemnat
pe Asmodel să o vegheze. Toţi trebuie să-i arătaţi un profund
respect.”„În acest moment, flăcările au început să crească în jurul meu,
am simţit din nou pământul sub picioare, dar încă nu percepeam pereţii
încăperii”, relatează Diana. „Lucifer, Albert Pike, cei 10 membri ai
Colegiului Serenissim şi cu mine ne aflam cu toţii în mijlocul focului,
care nu semăna deloc cu un incendiu, era un foc care nu ardea deloc şi
avea flăcări de culoare verde, foarte vii şi mari.” Deodată, Diana a
simţit că nu se mai poate ţine pe picioare. I se părea că se scufundă,
coboară, în vreme ce ceilalţi nu. „Bunul Dumnezeu” nu mai era pe tronul
lui cu diamante şi cobora împreună cu ea. Diana avea o senzaţie de
plutire, încât a închis ochii, abandonându-se stării. Dar unde coborau
oare învăluiţi în flăcări? La un moment dat, ea a simţit că păşeşte pe o
pajişte înflorită, într-un loc minunat, cu vegetaţie luxuriantă, iar
Lucifer, care era alături de ea şi pe care îl vedea de o frumuseţe şi
mai mare ca înainte, i-a spus: „Fiica mea preaiubită, vreau să-ţi dau un
semn de preţuire şi să-ţi demonstrez atotputernicia mea. Vreau să vezi,
prin mijlocirea a două viziuni, cât este de abominabil Adonai
(Dumnezeul creştinilor) şi te vei convinge singură de inferioritatea
Sa.”
Diana,
cu totul înşelată, i-a răspuns: „Stăpân adorat, nimic nu ar putea să
crească mai mult credinţa mea. Ştiu că eşti Dumnezeul Suprem, Cel
Preaînalt şi că odiosul tău potrivnic va fi învins.” În acel moment, un
întreg nor de demoni de foc şi-a făcut apariţia, avându-l în frunte pe
Asmodel, aşa-zisul ei logodnic. Acesta a îngenuncheat în faţa lui
Lucifer, pentru a-i primi poruncile. „Te-am adus în vecinătatea
Edenului, s-a adresat Lucifer Dianei. Paradisul terestru, unde au trăit
Adam şi Eva, este acolo, vezi?”, a spus el, arătând undeva la orizont.
„Niciun om nu are voie să pătrundă, fiindcă este păzit de îngerii lui
Adonai. Asmodel îi va învinge de faţă cu tine şi vei putea astfel să
ajungi în Paradis.” După aceste cuvinte, Lucifer a dispărut. Diana
descrie cum Asmodel s-a ridicat şi s-a apropiat cu respect de ea,
spunându-i că o să asiste la lupta celor 14 legiuni de câte 6666 îngeri
strălucitori de lumină cu îngerii întunericului. Ea şi-a exprimat
regretul de a nu putea participa cu trupul ei greoi la luptă. Atunci,
Asmodel a desenat prin aer cu sabia lui de foc trei cercuri, apoi un
triunghi care le conţinea. Acest semn a rămas plutind înflăcărat prin
aer. În clipa aceea, cei 14 şefi de legiuni au strigat cu formidabilă
putere, într-un glas: „Belzebut! Belzebut! Belzebut!”. Un imens semn,
tot de foc, a apărut atunci în aer, un semn familiar Dianei, pe care îl
mai văzuse la tatăl său, în cadrul unor ritualuri palladiste,
luciferice. Belzebut, vice-regele cerurilor infernale, şi-a făcut auzită
vocea: „Ce doreşti, Asmodel?” Acesta i-a spus: „Spiritualizează-mi
logodnica, pentru că vrea să lupte!”. Diana descrie că a văzut cum cele
două semne de foc s-au contopit în aer, formând o sferă de foc care i-a
pătruns în fiinţă prin cap şi îndată nu s-a mai simţit aceeaşi, ci era
plină de viaţă, iar corpul ei era spectral, aerian, fluidic. Nu mai avea
nici greutate, nici volum. Putea să se mărească sau să se micşoreze la
voinţă şi se simţea ca un foc viu, încărcat cu electricitate.
„Am fost transformată în demon”, spune ea. De fapt, ea a căzut victimă unei iluzii astrale, create prin mijloace demoniace, având viziunea unui aşa-zis Eden înconjurat de „îngerii răi” ai lui Adonai, pe care Diana îi vedea ca pe nişte creaturi înspăimântătoare şi respingătoare, cu feţele galbene sau verzi, cu corpul contorsionat, cu cozi de reptile şi cu urechi mari şi ascuţite, adică exact invers faţă de descrierea lor cunoscută în credinţa creştină. „Îngerii de lumină” ai lui Lucifer au început o bătălie finalizată cu o falsă victorie a demonilor. Diana a fost „transportată” în „Eden”, care îi apărea ca o grădină extraordinar de frumoasă, cu vieţuitoare încântătoare. Leii se jucau cu graţioasele căprioare şi toate erau în deplină armonie.
Asmodel i-a arătat tufişul în care, conform cu legenda palladistă, luciferică, Dumnezeul cel bun i-a apărut Evei, al cărei prim născut, Cain, nu era fiul lui Adam. Asmodel i-a reamintit toate dogmele halucinante ale ritului luciferic şi a spus că doar răutatea lui Adonai face ca Edenul să fie păzit de îngerii lui cei răi şi că paradisul terestru a fost salvat de la potopul lui Adonai printr-o minune a lui Lucifer… După scurta vizită în lumile infernale, pe care ea le-a văzut ca fiind paradisiace, prin această înşelare diavolească, Diana a fost adusă înapoi în „templul” satanic în spinarea unui vultur fermecat, unde s-a trezit dintr-o dată că vede pereţii încăperii din Sanctum Regnum, în care se afla statuia lui Baphomet, revenind la conştiinţa normală a stării de veghe. „Îmi este clar acum că la Charleston am fost posedată în cel mai înalt grad de Lucifer, care a creat pentru mine iluzii de natură să întărească minciuna în care fusesem educată să-mi duc viaţa”, a notat ulterior Diana în „Memoriile” sale. „Treptat, am început însă să văd adevărul şi să înţeleg că Lucifer e tot una cu Satan”, mai notează ea tot în „Memorii”. Mai cu seamă ea a realizat că nu stătea în puterea diavolilor să refacă Edenul, să înfrângă îngerii lui Dumnezeu sau să îi transforme în fiinţe hidoase. Ea completează apoi că toţi cei care, venind la Charleston, erau admişi la „misterele” din Sanctum Regnum ca Magi Aleşi sau Maestre Templiere aşa cum cerea „Dumnezeu cel bun” (în realitate, Lucifer) să fie numiţi, sunt înşelaţi exact aşa cum fusese înşelată la rândul ei, dobândind în realitate, prin ritualurile realizate, acces la supranaturalul infernal, la starea de forţă a lui Lucifer. Aşa cum există sanctuare creştine privilegiate, unde minunile lui Dumnezeu se manifestă frecvent, tot aşa Sanctum Regnum avea „înaltul” privilegiu al infernului, iar prestidigitaţiile şi înşelările diavoleşti se multiplicau an de an.
Acolo, palladistul (lucifericul, satanistul) fanatic intră în comuniune directă cu Satan în persoană. Celor care ajung să cadă în eroarea de a crede că demonii sunt îngeri de lumină şi li se roagă cu intensitate, aceşti demoni li se arată şi chiar îi poartă în adevărate aventuri malefice, care pot părea la o primă impresie minunate, prin supranaturalul lor. În ceea ce o priveşte pe Diana, ea fusese educată de mică în credinţa că există o divinitate dublă, două principii eterne, contrare care se războiesc fără încetare, astfel că doar o minune a graţiei dumnezeieşti o putea salva. După ce îl văzuse pe Lucifer în splendoarea şi strălucirea cea mai măreaţă, după ce ajunsese să fie „protejată” de demoni cu înfăţişare binevoitoare, care păreau să sfideze toate legile naturii, după ce asistase la presupuse lupte în care „îngerii de foc” învingeau „îngerii răi”, cum ar fi putut ea să mai realizeze că de fapt, pentru a o menţine în ghearele lor, demonii se împărţiseră în două tabere, unii luând în mod înşelător o înfăţişare de îngeri de lumină, în vreme ce alţii se arătau întocmai cum erau în realitate, înscenând cu toţii o teribilă bătălie în care, vezi Doamne, „îngerii cei buni” ai lui Lucifer învingeau „îngerii cei răi” ai lui Adonai? Datorită încrederii ei în aceste forţe infernale, văzul duhovnicesc, spiritual îi fusese înşelat şi, în plus, trăise acea stare de zbor, care o marcase foarte mult.
Experienţa dezvăluită de Diana îi poate cutremura chiar şi pe cei mai sceptici, dar cât de cât deschişi să afle adevărul, ajutându-i să înţeleagă că Raiul şi Iadul, precum şi îngerii lui Dumnezeu şi diavolii lui Satan sunt mai mult decât reale şi că lumea nu se reduce la trup şi la lumea fizică, aşa cum vor slugile lui Satana să ne convingă în acest veac al necredinţei, prin teoriile evoluţioniste şi darwiniste, care predomină în şcoli şi facultăţi.
„Am fost transformată în demon”, spune ea. De fapt, ea a căzut victimă unei iluzii astrale, create prin mijloace demoniace, având viziunea unui aşa-zis Eden înconjurat de „îngerii răi” ai lui Adonai, pe care Diana îi vedea ca pe nişte creaturi înspăimântătoare şi respingătoare, cu feţele galbene sau verzi, cu corpul contorsionat, cu cozi de reptile şi cu urechi mari şi ascuţite, adică exact invers faţă de descrierea lor cunoscută în credinţa creştină. „Îngerii de lumină” ai lui Lucifer au început o bătălie finalizată cu o falsă victorie a demonilor. Diana a fost „transportată” în „Eden”, care îi apărea ca o grădină extraordinar de frumoasă, cu vieţuitoare încântătoare. Leii se jucau cu graţioasele căprioare şi toate erau în deplină armonie.
Asmodel i-a arătat tufişul în care, conform cu legenda palladistă, luciferică, Dumnezeul cel bun i-a apărut Evei, al cărei prim născut, Cain, nu era fiul lui Adam. Asmodel i-a reamintit toate dogmele halucinante ale ritului luciferic şi a spus că doar răutatea lui Adonai face ca Edenul să fie păzit de îngerii lui cei răi şi că paradisul terestru a fost salvat de la potopul lui Adonai printr-o minune a lui Lucifer… După scurta vizită în lumile infernale, pe care ea le-a văzut ca fiind paradisiace, prin această înşelare diavolească, Diana a fost adusă înapoi în „templul” satanic în spinarea unui vultur fermecat, unde s-a trezit dintr-o dată că vede pereţii încăperii din Sanctum Regnum, în care se afla statuia lui Baphomet, revenind la conştiinţa normală a stării de veghe. „Îmi este clar acum că la Charleston am fost posedată în cel mai înalt grad de Lucifer, care a creat pentru mine iluzii de natură să întărească minciuna în care fusesem educată să-mi duc viaţa”, a notat ulterior Diana în „Memoriile” sale. „Treptat, am început însă să văd adevărul şi să înţeleg că Lucifer e tot una cu Satan”, mai notează ea tot în „Memorii”. Mai cu seamă ea a realizat că nu stătea în puterea diavolilor să refacă Edenul, să înfrângă îngerii lui Dumnezeu sau să îi transforme în fiinţe hidoase. Ea completează apoi că toţi cei care, venind la Charleston, erau admişi la „misterele” din Sanctum Regnum ca Magi Aleşi sau Maestre Templiere aşa cum cerea „Dumnezeu cel bun” (în realitate, Lucifer) să fie numiţi, sunt înşelaţi exact aşa cum fusese înşelată la rândul ei, dobândind în realitate, prin ritualurile realizate, acces la supranaturalul infernal, la starea de forţă a lui Lucifer. Aşa cum există sanctuare creştine privilegiate, unde minunile lui Dumnezeu se manifestă frecvent, tot aşa Sanctum Regnum avea „înaltul” privilegiu al infernului, iar prestidigitaţiile şi înşelările diavoleşti se multiplicau an de an.
Acolo, palladistul (lucifericul, satanistul) fanatic intră în comuniune directă cu Satan în persoană. Celor care ajung să cadă în eroarea de a crede că demonii sunt îngeri de lumină şi li se roagă cu intensitate, aceşti demoni li se arată şi chiar îi poartă în adevărate aventuri malefice, care pot părea la o primă impresie minunate, prin supranaturalul lor. În ceea ce o priveşte pe Diana, ea fusese educată de mică în credinţa că există o divinitate dublă, două principii eterne, contrare care se războiesc fără încetare, astfel că doar o minune a graţiei dumnezeieşti o putea salva. După ce îl văzuse pe Lucifer în splendoarea şi strălucirea cea mai măreaţă, după ce ajunsese să fie „protejată” de demoni cu înfăţişare binevoitoare, care păreau să sfideze toate legile naturii, după ce asistase la presupuse lupte în care „îngerii de foc” învingeau „îngerii răi”, cum ar fi putut ea să mai realizeze că de fapt, pentru a o menţine în ghearele lor, demonii se împărţiseră în două tabere, unii luând în mod înşelător o înfăţişare de îngeri de lumină, în vreme ce alţii se arătau întocmai cum erau în realitate, înscenând cu toţii o teribilă bătălie în care, vezi Doamne, „îngerii cei buni” ai lui Lucifer învingeau „îngerii cei răi” ai lui Adonai? Datorită încrederii ei în aceste forţe infernale, văzul duhovnicesc, spiritual îi fusese înşelat şi, în plus, trăise acea stare de zbor, care o marcase foarte mult.
Experienţa dezvăluită de Diana îi poate cutremura chiar şi pe cei mai sceptici, dar cât de cât deschişi să afle adevărul, ajutându-i să înţeleagă că Raiul şi Iadul, precum şi îngerii lui Dumnezeu şi diavolii lui Satan sunt mai mult decât reale şi că lumea nu se reduce la trup şi la lumea fizică, aşa cum vor slugile lui Satana să ne convingă în acest veac al necredinţei, prin teoriile evoluţioniste şi darwiniste, care predomină în şcoli şi facultăţi.
În urma ritualului satanic în care însuşi Lucifer a confirmat-o pe Diana ca „Mare Preoteasă”, Albert Pike (foto) a semnat decretul din 8 aprilie 1889, prin care a proclamat oficial statutul Dianei de „Maestră Templieră”, acesta punând capăt conflictelor dintre loja Saint-Jacques din Paris şi loja celor Unsprezece, fondată de tatăl ei la Charleston.
Începutul convertirii
Timp de 10 ani de la data confirmării prin ritual ca
mare preoteasă a lui Lucifer, Diana va duce un război împotriva lui
Adonai, Dumnezeul creştinilor, cu o ardoare care îl uimea şi pe Albert
Pike însuşi, a cărui mână dreaptă şi confidentă devenise.
Succesorul lui Albert Pike a fost, începând din 1887, Lemmi, despre care Diana considera că dezonorează francmasoneria. Aflând că acesta îşi pusese în locuinţă un crucifix răsturnat, pe care inscripţionase cuvintele „glorie lui Satan”, Diana îi va declara război, întrucât ea lupta împotriva lui Satan cu la fel de multă ardoare pe cât lupta pentru Lucifer. Însă faptul că ea, în puritatea ei neştiutoare (rămăsese virgină), refuzase să profaneze trupul lui Hristos şi taina euharistiei, a atras bunăvoinţa divină, care a intervenit pentru a o salva, prin intermediul Ioanei d’Arc.
Diana se va reîntoarce în Franţa. Aici va cunoaşte povestea Ioanei d’Arc, eroină pentru care va simţi în mod spontan o veneraţie aparte. Pe 7 aprilie 1894, Lemmi ordonă francmasonilor să împiedice sanctificarea Ioanei d’Arc, chestiune care urma să fie analizată la Vatican. Aceasta nu va face decât să amplifice aversiunea Dianei faţă de Lemmi şi veneraţia faţă de Ioana d’Arc. În această perioadă, Diana va citi tot ceea ce era legat de Ioana d’Arc şi va vizita locurile prin care aceasta trecuse. Va merge chiar la Orleans, unde va intra în camera în care Ioana d’Arc a dormit înainte de bătălie.
Succesorul lui Albert Pike a fost, începând din 1887, Lemmi, despre care Diana considera că dezonorează francmasoneria. Aflând că acesta îşi pusese în locuinţă un crucifix răsturnat, pe care inscripţionase cuvintele „glorie lui Satan”, Diana îi va declara război, întrucât ea lupta împotriva lui Satan cu la fel de multă ardoare pe cât lupta pentru Lucifer. Însă faptul că ea, în puritatea ei neştiutoare (rămăsese virgină), refuzase să profaneze trupul lui Hristos şi taina euharistiei, a atras bunăvoinţa divină, care a intervenit pentru a o salva, prin intermediul Ioanei d’Arc.
Diana se va reîntoarce în Franţa. Aici va cunoaşte povestea Ioanei d’Arc, eroină pentru care va simţi în mod spontan o veneraţie aparte. Pe 7 aprilie 1894, Lemmi ordonă francmasonilor să împiedice sanctificarea Ioanei d’Arc, chestiune care urma să fie analizată la Vatican. Aceasta nu va face decât să amplifice aversiunea Dianei faţă de Lemmi şi veneraţia faţă de Ioana d’Arc. În această perioadă, Diana va citi tot ceea ce era legat de Ioana d’Arc şi va vizita locurile prin care aceasta trecuse. Va merge chiar la Orleans, unde va intra în camera în care Ioana d’Arc a dormit înainte de bătălie.
Diana scrie: „Am îngenuncheat şi m-am rugat la nobila fecioară franţuzoaică din toată inima mea”.
Asta se petrecea în octombrie 1894. Rugăciunea ei a primit răspuns
chiar în aceeaşi zi. Seara, pe când Diana se plimba, a zărit o lumină
intensă între doi copaci şi, instantaneu, Ioana d’Arc i s-a arătat
într-o sublimă viziune. Diana o descrie astfel: „Avea armură, dar nu
purta arme şi avea capul descoperit. Figura ei avea trăsături energice,
dar în acelaşi timp era de o blândeţe foarte mare. M-a privit fără să
scoată un cuvânt, în timp ce lacrimile îi curgeau pe obraji”.
Acest fapt a bulversat-o pe Diana foarte mult, ea încercând, în timpul apariţiei în această viziune a Ioanei d’Arc, să o întrebe de ce plânge. Aceasta nu i-a răspuns, ci a continuat să o privească foarte intens, cu nesfârşită milă, lacrimile şiroindu-i pe obraji. Diana s-a simţit străpunsă de această privire, care îi pătrundea până în ungherele cele mai ascunse ale sufletului… A implorat-o să îi vorbească, să îi spună motivul pentru care plânge, întrebând-o chiar dacă plânge din cauza lui Lemmi, care îi profana amintirea. După ce, fără să spună vreun cuvânt, Ioana d’Arc a privit-o încă odată cu mare tristeţe, a dispărut. Diana, tulburată, nu va înţelege decât mai târziu sensul acestei viziuni.
În aceeaşi seară, Diana îl va invoca pe Asmodel, entitatea luciferică despre care ea credea că este un înger de lumină, şi îi va spune acestuia că Ioana d’Arc era devotată lui Lucifer. Auzind aceasta, Asmodel a făcut o adevărată criză de gelozie şi furie, spunându-i scurt că putea să iubească pe cine vroia ea şi apoi, mânios, s-a făcut nevăzut.
Acest fapt a bulversat-o pe Diana foarte mult, ea încercând, în timpul apariţiei în această viziune a Ioanei d’Arc, să o întrebe de ce plânge. Aceasta nu i-a răspuns, ci a continuat să o privească foarte intens, cu nesfârşită milă, lacrimile şiroindu-i pe obraji. Diana s-a simţit străpunsă de această privire, care îi pătrundea până în ungherele cele mai ascunse ale sufletului… A implorat-o să îi vorbească, să îi spună motivul pentru care plânge, întrebând-o chiar dacă plânge din cauza lui Lemmi, care îi profana amintirea. După ce, fără să spună vreun cuvânt, Ioana d’Arc a privit-o încă odată cu mare tristeţe, a dispărut. Diana, tulburată, nu va înţelege decât mai târziu sensul acestei viziuni.
În aceeaşi seară, Diana îl va invoca pe Asmodel, entitatea luciferică despre care ea credea că este un înger de lumină, şi îi va spune acestuia că Ioana d’Arc era devotată lui Lucifer. Auzind aceasta, Asmodel a făcut o adevărată criză de gelozie şi furie, spunându-i scurt că putea să iubească pe cine vroia ea şi apoi, mânios, s-a făcut nevăzut.
Pe moment, Diana nu a înţeles mesajul Ioanei d’Arc (foto)
şi a continuat să fie o adoratoare fidelă a lui Lucifer. Pe 21 ianuarie
1895, la Londra, ea se va decide să fondeze o revistă intitulată „Palladiumul regenerat şi liber”.
Editarea revistei avea un dublu scop: combaterea lui Lemmi şi a
cultului lui Satan, pe de o parte, şi pe de altă parte răspândirea peste
tot şi în mod special în Franţa a cultului lui Lucifer, „Bunul Dumnezeu”. În sufletul Dianei persista încă o confuzie evidentă între aceste realităţi spirituale.
La apariţia primului număr al revistei, catolicii au fost fericiţi să constate scindarea din rândurile sectei masonilor, dar au fost totodată şocaţi să citească blasfemiile Dianei împotriva euharistiei şi a Sfintei Fecioare Maria. Al doilea număr conţinea şi el blasfemii, însă erau totodată publicate instrucţiunile ultra-secrete date de Lemmi, Marele Maestru al francmasoneriei, referitor la problema sanctificării Ioanei d’Arc, în 7 aprilie 1894.
Numeroşi catolici se vor ruga pentru convertirea acestei tinere care avusese curajul de a-l provoca pe „Marele Maestru” Lemmi şi întreaga francmasonerie. Un preot chiar i-a scris, încercând să o convingă să nu o mai blasfemieze pe Fecioara Maria.
La apariţia primului număr al revistei, catolicii au fost fericiţi să constate scindarea din rândurile sectei masonilor, dar au fost totodată şocaţi să citească blasfemiile Dianei împotriva euharistiei şi a Sfintei Fecioare Maria. Al doilea număr conţinea şi el blasfemii, însă erau totodată publicate instrucţiunile ultra-secrete date de Lemmi, Marele Maestru al francmasoneriei, referitor la problema sanctificării Ioanei d’Arc, în 7 aprilie 1894.
Numeroşi catolici se vor ruga pentru convertirea acestei tinere care avusese curajul de a-l provoca pe „Marele Maestru” Lemmi şi întreaga francmasonerie. Un preot chiar i-a scris, încercând să o convingă să nu o mai blasfemieze pe Fecioara Maria.
Diana era atât de bulversată, încât în al treilea
număr al revistei, ea promite să nu mai publice lucruri care să aducă
prejudicii catolicismului. Face, o dată în plus, elogiul Ioanei d’Arc.
Povesteşte despre o crimă comisă în 1891 în cadrul unei loji din Londra,
când un nefericit refuzase să profaneze sfânta euharistie şi anunţă
totodată că se va duce să vadă o călugăriţă, prietenă a mamei sale.
Acest al treilea număr al revistei a apărut în iunie 1895. Începând cu data de 6, cu tot statutul ei de „mare preoteasă”, francmasonii englezi s-au dezis de Diana: „Prin acest al treilea număr al revistei v-aţi semnat singură condamnarea. Nu mai aveţi dreptul să vă mai consideraţi dintre ai noştri”. În aceeaşi zi, pe 6 iunie, ea va depune un număr al revistei la picioarele unei mici statui a Ioanei d’Arc pe care o avea în cameră. Mişcată de scrisoarea unui preot, care o implora în numele Ioanei d’Arc să nu o mai blasfemieze pe Maica Domnului, Diana îngenuncheat pentru prima dată cu ambii genunchi în faţa statuii Ioanei, cuprinsă de un elan irezistibil şi a jurat cu voce solemnă că niciodată nu va mai scrie nici măcar un cuvânt lipsit de respect la adresa Sfintei Fecioare Maria, pe care Ioana d’Arc o iubea atât de mult.
Acest al treilea număr al revistei a apărut în iunie 1895. Începând cu data de 6, cu tot statutul ei de „mare preoteasă”, francmasonii englezi s-au dezis de Diana: „Prin acest al treilea număr al revistei v-aţi semnat singură condamnarea. Nu mai aveţi dreptul să vă mai consideraţi dintre ai noştri”. În aceeaşi zi, pe 6 iunie, ea va depune un număr al revistei la picioarele unei mici statui a Ioanei d’Arc pe care o avea în cameră. Mişcată de scrisoarea unui preot, care o implora în numele Ioanei d’Arc să nu o mai blasfemieze pe Maica Domnului, Diana îngenuncheat pentru prima dată cu ambii genunchi în faţa statuii Ioanei, cuprinsă de un elan irezistibil şi a jurat cu voce solemnă că niciodată nu va mai scrie nici măcar un cuvânt lipsit de respect la adresa Sfintei Fecioare Maria, pe care Ioana d’Arc o iubea atât de mult.
„Imediat ce am rostit aceste cuvinte, am fost
aruncată cu violenţă în faţă. M-am lovit cu capul de pardoseală. În timp
ce încercam să mă ridic, i-am văzut apărând pe Belzebut, Astaroth,
Moloch şi Asmodel. Aveau aspectul lor obişnuit, de aşa-zişi îngeri de
lumină, cu care apăreau în faţa adepţilor palladismului, dar figura lor
exprima mânie, adusă la paroxism.” Cum Diana era obişnuită cu
înfăţişarea lor luminoasă şi bună faţă de ea, se întreba ce îi făcea să
fie mânioşi, căci era pentru prima oară când i se arătau astfel. Aceştia
o ameninţau, plini de turbare, ca şi cum ar fi fost un înger al lui
Adonai, aşa că Diana a realizat că nu era de glumă. Ei s-au năpustit
asupra sa. Sub imperiul sentimentului de pericol, Diana a strigat
instinctiv: „Ioana, Ioana, apără-mă!” Atunci, cei patru au
izbucnit în nişte urlete înspăimântătoare, leii răniţi nu ar fi putut să
scoată nişte răgete atât de înfiorătoare. În acelaşi timp, instantaneu,
faţa şi forma celor patru „îngeri de lumină” s-a schimbat: Diana i-a
văzut, în sfârşit, aşa cum erau ei de fapt: hidoşi, monstruoşi, cu
coarne şi coadă. Într-un cuvânt, nişte adevăraţi diavoli. Figura lor
exprima turbare şi mânie, la care însă se adăuga şi o frică teribilă,
care era acum starea lor dominantă. Toate acestea au durat nu mai mult
de câteva secunde. Imediat după ce i-a văzut cu înfăţişarea lor
adevărată, de demoni, cei patru ţapi infernali au dispărut,
scufundându-se undeva în adâncul de dedesubt al tălpii iadului,
proferând blesteme înfricoşătoare.
Diana
a fost profund impresionată de această viziune, vocea lăuntrică a
conştiinţei spunându-i acum că ea fusese înşelată încă din copilărie.
Adevărul ieşea la iveală puţin câte puţin, iar ea a început să înţeleagă
că de fapt Lucifer era totuna cu Satan şi, deoarece nu era posibil să
existe doi „Dumnezei ai răului”, ea s-a simţit atrasă cu o
forţă irezistibilă de unicul Dumnezeu adevărat, Dumnezeul creştinilor,
Dumnezeul unic şi de o infinită bunătate.
Francmasonii englezi au somat-o să-şi dea demisia din postul pe care îl deţinea, fiind însărcinată cu propaganda. „Toată viaţa mi-a trecut prin faţa ochilor conştiinţei mele. Nu mai ştiu unde sunt, de unde vin şi încotro mă îndrept. Aud un strigăt: Eu sunt Adevărul, rămâi cu mine, apoi, este un murmur în urechea mea: te-a înşelat dintotdeauna, renunţă la el. Cel care te iubeşte cu adevărat nu aşteaptă decât o rugăciune pentru a-şi deschide braţele pentru tine.” Tulburată şi suferind din cauza faptului că nu ştie adevărul, Diana solicită ajutor. Deja în câteva mănăstiri din Franţa se făceau rugăciuni pentru sufletul ei.
Pe 8 iunie 1895, Diana a răspuns francmasonilor englezi, dându-şi demisia. Pe 12 iunie, ea se va retrage la o mănăstire, în secret, undeva fi ascunsă şi protejată, întrucât era de aşteptat ca, dezvăluind atât de multe despre înalta francmasonerie, ucigaşii plătiţi să încerce să o lichideze. Imediat, sufletul Dianei a fost cuprins de o pace divină, simţind prezenţa lui Dumnezeu foarte profund în urma rugăciunilor intense zilnice.
Francmasonii englezi au somat-o să-şi dea demisia din postul pe care îl deţinea, fiind însărcinată cu propaganda. „Toată viaţa mi-a trecut prin faţa ochilor conştiinţei mele. Nu mai ştiu unde sunt, de unde vin şi încotro mă îndrept. Aud un strigăt: Eu sunt Adevărul, rămâi cu mine, apoi, este un murmur în urechea mea: te-a înşelat dintotdeauna, renunţă la el. Cel care te iubeşte cu adevărat nu aşteaptă decât o rugăciune pentru a-şi deschide braţele pentru tine.” Tulburată şi suferind din cauza faptului că nu ştie adevărul, Diana solicită ajutor. Deja în câteva mănăstiri din Franţa se făceau rugăciuni pentru sufletul ei.
Pe 8 iunie 1895, Diana a răspuns francmasonilor englezi, dându-şi demisia. Pe 12 iunie, ea se va retrage la o mănăstire, în secret, undeva fi ascunsă şi protejată, întrucât era de aşteptat ca, dezvăluind atât de multe despre înalta francmasonerie, ucigaşii plătiţi să încerce să o lichideze. Imediat, sufletul Dianei a fost cuprins de o pace divină, simţind prezenţa lui Dumnezeu foarte profund în urma rugăciunilor intense zilnice.
Avea la acea dată 31 de ani. Pe data de 15 iunie,
seara, urma să părăsească mănăstirea. Maica stareţă insistă să o boteze,
iar Diana acceptă. Astfel, ea a îngenuncheat şi a renunţat pentru
totdeauna la Necuratul, confirmând revenirea ei la credinţa în
adevăratul şi unicul Dumnezeu. În acelaşi moment în care avea loc
botezul, părintele Delaporte, de la Sacré-Coeur, îşi dădea ultima
suflare. Corespondentul din Paris al publicaţiei „Catolic Times”
scria, în data de 28 iunie că, deşi poate părea ciudat la prima vedere,
moartea binecunoscutului misionar de la Sacré-Coeur, părintele
Delaporte şi botezarea Dianei sunt corelate. Prelatul, autor al unor
articole cu conţinut anti-masonic, urmărea cu viu interes situaţia
Dianei Vaughan, în speranţa convertirii la creştinism a acestei victime
inocente a sataniştilor. Nu numai că depusese eforturi pentru
sprijinirea acesteia, dar îşi oferise, în rugăciune, propria viaţă lui
Dumnezeu, în schimbul convertirii ei, fapt binecunoscut de către
prietenii părintelui. În orice caz, după ce Diana a fost botezată,
Delaporte a murit misterios şi subit. În acea noapte, ea va trece prin
încercări grele, fiind torturată de diverse apariţii demoniace şi
trezindu-se în dimineaţa următoare cu dureri în întreg trupul. În
aceeaşi vară, pe 14 august, se va reîntoarce pentru a petrece câteva
zile la mănăstire. Din nou sosirea ei va fi tăinuită, pentru a fi
protejată. Va face un pelerinaj la Lourdes între 16 şi 21 august,
deghizându-se într-o bolnavă. Nopţile au devenit mai uşoare pentru ea,
care se ruga la Sfânta Fecioară Maria să îndepărteze toate chinurile
prin care trecea de când se convertise.
Din acel moment, ea se va angaja într-o luptă contra francmasoneriei, demascând toate atrocităţile şi crimele realizate în cadrul acestei organizaţii satanice. Convertirea ei a fost celebrată în presa catolică, şi chiar la Vatican, fiind considerată „una din cele mai mari victorii prin graţie divină cunoscute până atunci”, „o binecuvântare cu totul deosebită” (Papa Leon al XIII-lea).
În acelaşi timp, surse de încredere i-au confirmat Dianei că înalta francmasonerie îşi trimisese spioni cu scopul de a afla unde se ascunde. Ea era conştientă de faptul că, dacă era descoperită, soarta sa era pecetluită, căci ar fi fost ucisă cu sânge rece de foştii „fraţi” şi fostele „surori”. De aceea, îşi expedia fragmentele de manuscris şi articolele cu deosebite precauţii, cu ajutorul unui curier de încredere, care se deplasa într-o localitate vecină şi depunea plicurile la poştă, având grijă ca timbrele lipite pe acestea să nu dezvăluie vreun indiciu despre locaţia în care se ascundea Diana.
Din acel moment, ea se va angaja într-o luptă contra francmasoneriei, demascând toate atrocităţile şi crimele realizate în cadrul acestei organizaţii satanice. Convertirea ei a fost celebrată în presa catolică, şi chiar la Vatican, fiind considerată „una din cele mai mari victorii prin graţie divină cunoscute până atunci”, „o binecuvântare cu totul deosebită” (Papa Leon al XIII-lea).
În acelaşi timp, surse de încredere i-au confirmat Dianei că înalta francmasonerie îşi trimisese spioni cu scopul de a afla unde se ascunde. Ea era conştientă de faptul că, dacă era descoperită, soarta sa era pecetluită, căci ar fi fost ucisă cu sânge rece de foştii „fraţi” şi fostele „surori”. De aceea, îşi expedia fragmentele de manuscris şi articolele cu deosebite precauţii, cu ajutorul unui curier de încredere, care se deplasa într-o localitate vecină şi depunea plicurile la poştă, având grijă ca timbrele lipite pe acestea să nu dezvăluie vreun indiciu despre locaţia în care se ascundea Diana.
Dezvăluiri
În perioada 1895-1897, Diana Vaughan va scrie „Memoires d’uneex-palladiste”,
în care va dezvălui o serie de amănunte despre educaţia sa în spiritul
adorării Necuratului, despre confirmarea sa ca „mare preoteasă” a lui
Lucifer, despre ritualurile satanice realizate de înalta francmasonerie,
date despre componenţa lojilor funcţionale în acea perioadă, despre
membrii acestora, despre locaţiile în care se desfăşoară ritualurile
satanice, descriind inclusiv manifestările şi apariţiile terifiante ale
entităţilor de acest gen şi ale lui Lucifer însuşi şi instrucţiunile
date în mod nemijlocit de acesta înalţilor francmasoni pentru războiul
„Potrivnicului” contra lui Dumnezeu. Ea publică, de asemenea, şi
corespondenţa cu membrii marcanţi ai clerului catolic, care au
sprijinit-o pe diverse căi în demersurile sale împotriva
francmasoneriei, precum şi cu sfânta Tereza de Lisieux (a Pruncului
Iisus şi a Sfintei Feţe) (foto), care s-a rugat pentru
mărturisirea Dianei. Deasemenea, tot ea a pus în scenă chiar şi o piesă
care ilustra povestea şocantă a „preotesei” lui Lucifer şi a convertirii
sale.
Piesa se numea „Triumful umilinţei” şi a fost scrisă pentru a o sărbători pe Maica Stareţă Marie din Gonzague. Personajul Diana Vaughan are un rol important în piesă, convertirea acesteia de la satanism la creştinism fiind un eveniment răsunător în Franţa sfârşitului de secol al XIX-lea. Sfânta Tereza auzise toată tărăşenia de la rudele sale, familia Gurin. Impresionată de cele auzite, sfânta îi va trimite Dianei un portret al Ioanei d’Arc, pe care a scris dedicaţia: „pentru noua Ioana d’Arc.” La rândul său, Diana îi va scrie o scrisoare de mulţumire.
„Triumful umilinţei” înfăţişează lupta dintre Bine şi Rău şi aportul Arhanghelului Mihail la victoria Binelui, evidenţiată prin convertirea Dianei la creştinism. Piesa prezintă imaginea Bisericii triumfătoare, celebrează umilinţa, ca virtute şi simbolul miresei lui Hristos.
Redăm în continuare câteva dezvăluiri făcute de Diana Vaughan în „Memoriile” sale, cu privire la satanismul înaltei francmasonerii.
Piesa se numea „Triumful umilinţei” şi a fost scrisă pentru a o sărbători pe Maica Stareţă Marie din Gonzague. Personajul Diana Vaughan are un rol important în piesă, convertirea acesteia de la satanism la creştinism fiind un eveniment răsunător în Franţa sfârşitului de secol al XIX-lea. Sfânta Tereza auzise toată tărăşenia de la rudele sale, familia Gurin. Impresionată de cele auzite, sfânta îi va trimite Dianei un portret al Ioanei d’Arc, pe care a scris dedicaţia: „pentru noua Ioana d’Arc.” La rândul său, Diana îi va scrie o scrisoare de mulţumire.
„Triumful umilinţei” înfăţişează lupta dintre Bine şi Rău şi aportul Arhanghelului Mihail la victoria Binelui, evidenţiată prin convertirea Dianei la creştinism. Piesa prezintă imaginea Bisericii triumfătoare, celebrează umilinţa, ca virtute şi simbolul miresei lui Hristos.
Redăm în continuare câteva dezvăluiri făcute de Diana Vaughan în „Memoriile” sale, cu privire la satanismul înaltei francmasonerii.
O crimă abominabilă
Victima a fost o tânără novice, o orfană de origine
franceză, catolică, ce fusese încredinţată spre adopţie unei familii de
englezi. A fost acceptată, mai întâi, într-o „lojă prin adopţie”,
fiind pregătită ulterior pentru a primi iniţierea în gradele
superioare. Triunghiul Londonez, gruparea în care această tânără a fost
iniţiată, practica câteva ritualuri luciferice, după cum relatează
Diana, care avea mai multe cunoştinţe în rândurile acestei loji. Cel
puţin aceasta era situaţia la început, căci ulterior se pare că
realitatea a devenit alta. Lemmi a desemnat în fruntea acestor loji un
„preot” de origine poloneză, foarte înverşunat împotriva lui Hristos şi
care a introdus în practicile lojii ritualuri satanice. Acesta a compus
un fel de anti-psalm, închinat Satanei, ceeace i-a adus un anume
prestigiu printre apropiaţii lui Lemmi. Influenţa lui a crescut rapid,
într-un an el devenind adevăratul conducător al Triunghiului Londonez.
Parcurgând
câteva grade de iniţiere, fără să fie însă pe deplin conştientă de
pericolul acţiunilor sale, în 1891, avidă de cunoaştere, tânăra fată va
solicita iniţierea în gradul de maestră templieră. La acea dată,
iniţierea deja presupunea realizarea unui ritual satanic, ca probă de
admitere, ce consta în profanarea trupului lui Hristos, reprezentat prin
ostia oferită de preoţii catolici la euharistie. Fata a refuzat.
Atunci, aceasta a fost legată, veşmintele i-au fost sfâşiate.
Mizerabilii au vrut să o omoare imediat. Au lăsat-o suspendată deasupra
podelei, în casa veche în care îşi desfăşurau practicile, şi au plecat
încuind toate uşile, porţile astfel încât, chiar dacă ar fi reuşit să se
elibereze, ţipetele ei nu s-ar fi putut auzi din exterior şi nu ar fi
putut fugi. Aceştia şi-au dat întâlnire în ziua următoare, pentru a
stabili în ce fel urma să moară nefericita. La căderea nopţii, au
revenit. Erau în total două „surori” şi şapte „fraţi”, printre care şi
preotul polonez. Acesta venise cu ideea de a aduce nişte ţevi de plumb.
Au legat victima de acele ţevi şi au coborât-o într-o pivniţă nefolosită
a casei, plină de şobolani. În acest caz, pedeapsa pentru refuzul de a
oficia un ritual satanic a fost o moarte cumplită, fata fiind mâncată de
vie de şobolani.
Reptilieni şi magie neagră
Diana reia, în memoriile sale, relatarea consemnată
de strămoşul ei, Thomas Vaughan, într-un document existent în biblioteca
familiei, referitor la Francesco Bori, un membru al înaltei
francmasonerii, a cărui misiune a fost să discrediteze catolicismul.
Philalet afirmă că acesta avea drept consoartă o… salamandră, care se
numea Elkbamstar. „A luat o mică sticluţă, pe care o avea tot timpul
asupra sa. I-a răspândit conţinutul pe sol. Era sânge. Dar sticluţa
părea inepuizabilă. Sângele s-a revărsat, camera a fost inundată.
Picioarele noastre se scăldau în lichidul roşiatic. Atunci fratele
nostru se întinse în acel sânge, agitând sticluţa în acelaşi timp.
Sângele a început să se coaguleze, luând formă vie. Arătarea avea capul
şi trunchiul de femeie, partea de jos terminându-se într-o coadă imensă
de şopârlă. Avea patru picioare cu gheare. Culoarea sa era roşiatică,
asemănătoare focului. Ea s-a aruncat asupra «fratelui Borrus», începând
să-l zgârie cu ghearele. Dar acesta, în loc să se ferească, a început să
geamă de plăcere, spunând că vrea mai mult, în timp ce sângele-i
curgea. Treptat monstrul s-a potolit, cei prezenţi au văzut-o
micşorându-se, până a dispărut. «Fratele Borrus» le-a explicat că
aşa-zisa lui soţie îşi făcea apariţia de fiecare dată în aceeaşi
manieră. Sângele lui, pe care şi-l păstra în sticluţă, servea
salamandrei pentru a prinde formă.”
Acest aventurier, care se dădea drept alchimist la un moment dat şi care cutreiera Europa ţinând tot felul de predici în slujba Necuratului, afost prins în cele din urmă de reprezentanţii papalităţii. Va muri ulterior întemniţă, în 1685.
Acest aventurier, care se dădea drept alchimist la un moment dat şi care cutreiera Europa ţinând tot felul de predici în slujba Necuratului, afost prins în cele din urmă de reprezentanţii papalităţii. Va muri ulterior întemniţă, în 1685.
„Alchimie satanică”
În „Memoriile” sale, Diana Vaughan reproduce
şi fragmente din lucrarea aparţinând strămoşului său, Thomas Vaughan,
aflată în biblioteca familiei. Iată unul dintre acestea, care probează
faptul că, „în numele alchimiei”, al „căutării”
Pietrei Filosofale, de fapt goana după aflarea unei modalităţi de a
produce aur şi a trăi cât mai mult, Thomas Vaughan şi contemporani săi,
francmasoni de asemenea, erau ghidaţi de entităţi satanice, rătăcind în
păienjenişul unor puteri paranormale minore, pe care acestea le ofereau
temporar, fără să înţeleagă adevăratul sens al ştiinţei milenare a
alchimiei, o cale spirituală autentică pentru a ajunge la Dumnezeu.
Thomas Vaughan se afla în „laboratorul” său din Amsterdam, distilând azot. „Brusc
am fost aruncat la pământ şi am scos un strigăt, neştiind ce mi se
petrece. Totul dispăruse în jurul meu. Când m-am ridicat, camera era
goală şi pereţii la fel. Şi atunci am auzit un zgomot foarte mare,
îndepărtat, care se apropia treptat. Şi pereţii încăperii au început să
se lărgească. Astfel, m-am trezit singur într-o sală imensă, care se
extindea în toate direcţiile cu excepţia înălţimii. Apoi, a apărut un
vultur, care îl aducea pe fratele mason Minutatim, pe care îl ştiam în
Suedia; apoi, un leu înaripat, pe care se afla călare fratele Serenus,
despre care ştiam că este în Silezia; apoi, un taur înaripat, care îl
purta pe fratele Procubans, pe care îl ştiam a se afla în acel moment în
Anglia.”
Diana explică aceste nume, spunând că Minutatim era de fapt baronul Louis van Geer, profesor la colegiul din Stockholm, rozicrucianca şi tatăl său; prin numele de Serenus, Thomas Vaughan îl desemna pe Amos Komenski (mai cunoscut nouă sub numele de John Amos Comenius), iar Procubans era Henri Blount. „Mai târziu, aceştia îmi vor povesti că s-au simţit ridicaţi de la sol instantaneu, în acelaşi timp în care eu fusesem aruncat la pământ”, relatează Thomas Vaughan.
După ce i-au adus în laboratorul lui Vaughan, cele trei animale fantastice s-au volatilizat, „fraţii” având alături acum, în locul lor, trei demoni, care se numeau Leviathan, Cerber şi Belphegor. „Cei trei demoni au venit spre mine şi mi-au sărutat mâna stângă”, povesteşte în continuare strămoşul Dianei.
Diana explică aceste nume, spunând că Minutatim era de fapt baronul Louis van Geer, profesor la colegiul din Stockholm, rozicrucianca şi tatăl său; prin numele de Serenus, Thomas Vaughan îl desemna pe Amos Komenski (mai cunoscut nouă sub numele de John Amos Comenius), iar Procubans era Henri Blount. „Mai târziu, aceştia îmi vor povesti că s-au simţit ridicaţi de la sol instantaneu, în acelaşi timp în care eu fusesem aruncat la pământ”, relatează Thomas Vaughan.
După ce i-au adus în laboratorul lui Vaughan, cele trei animale fantastice s-au volatilizat, „fraţii” având alături acum, în locul lor, trei demoni, care se numeau Leviathan, Cerber şi Belphegor. „Cei trei demoni au venit spre mine şi mi-au sărutat mâna stângă”, povesteşte în continuare strămoşul Dianei.
Se auzeau tunete şi fulgere şi, brusc, sala s-a umplut de demoni, care şi-au „adus omagiul”
lui Philalet (Thomas Vaughan), numindu-l succesorul Marelui Maestru al
lojei Roza-crucienilor, Valentin Andreae, care murise. Atât Serenus, cât
şi ceilalţi doi masoni au sărutat mâna stângă a lui Philalet, în semn
de recunoaştere a funcţiei pe care Necuratul i-o oferise acestuia. Apoi,
ceilalţi demoni de rang inferior, care umpleau sala, au procedat într-o
manieră similară, la îndemnul lui Cerber. Vaughan povesteşte de
asemenea cum deasupra lor pluteau nişte globuri de foc, care luminau
sala, silfide (spirite feminine ale aerului, în mitologia popoarelor
germanice) şi gnomi. Simultan, din pereţi se auzea muzică. Demonii şi
silfidele au început un dans frenetic, fără a atinge solul.
Într-una din scrisorile sale, „care nu trebuie citită decât de magi”, Vaughan precizează şi alte amănunte despre „fratele” van Geer, al cărui „protector” era demonul Leviathan. Pentru a-şi demonstra „calităţile” de magician, tânărul profesor din Stockholm s-a risipit în bucăţi la voinţă, pronunţând anumite incantaţii de magie neagră. Trupul său s-a răspândit în mii de bucăţi, fără a curge nici măcar un strop de sânge. Toate rămăşiţele acestuia au fost adunate într-un sac. Apoi sacul a fost adus pe un scut antic în mijlocul sălii şi depus într-un cerc trasat acolo, în prealabil. Leviathan s-a arătat în acest cerc şi a înconjurat sacul cu rămăşiţe de şapte ori. La al şaptelea tur, sacul a început să se mişte şi „magicianul” a ieşit, cu trupul întreg, reconstituit, cum fusese înainte de „demonstraţie”. Philalet precizează că acesta este motivul pentru care van Geer avea, în cadrul Fraternităţii, numele de Minutatim. Iată deci, că înalta francmasonerie practica magia neagră, obţinând mici „succese” cu ajutorul entităţilor invocate în acest scop.
Într-una din scrisorile sale, „care nu trebuie citită decât de magi”, Vaughan precizează şi alte amănunte despre „fratele” van Geer, al cărui „protector” era demonul Leviathan. Pentru a-şi demonstra „calităţile” de magician, tânărul profesor din Stockholm s-a risipit în bucăţi la voinţă, pronunţând anumite incantaţii de magie neagră. Trupul său s-a răspândit în mii de bucăţi, fără a curge nici măcar un strop de sânge. Toate rămăşiţele acestuia au fost adunate într-un sac. Apoi sacul a fost adus pe un scut antic în mijlocul sălii şi depus într-un cerc trasat acolo, în prealabil. Leviathan s-a arătat în acest cerc şi a înconjurat sacul cu rămăşiţe de şapte ori. La al şaptelea tur, sacul a început să se mişte şi „magicianul” a ieşit, cu trupul întreg, reconstituit, cum fusese înainte de „demonstraţie”. Philalet precizează că acesta este motivul pentru care van Geer avea, în cadrul Fraternităţii, numele de Minutatim. Iată deci, că înalta francmasonerie practica magia neagră, obţinând mici „succese” cu ajutorul entităţilor invocate în acest scop.
Satanism precoce
Despre
Henri Blount, Vaughan mai menţionează că, în acelaşi an în care
Valentin Andreae, marele maestru al Roza-crucienilor a murit, Henri
Blount a avut un fiu, pe care l-a numit Charles. Când acesta a împlinit
vârsta de 11 ani, tatăl său l-a adus la Amsterdam, pentru a-l prezenta
noului mare maestru, Philalet. Acesta, în prezenţa lui Henri Blount şi a
lui Amos Komenski, îl va „consacra” pe micul Charles lui Lucifer, care
s-a arătat în cadrul ritualului satanic şi a comunicat celor prezenţi că
spiritul lui Valentin Andreae s-a încarnat în Charles Blount. „Acesta
va fi succesorul lui Philalet”, a mai spus Necuratul.
În manuscrisul moştenit de Diana, Thomas Vaughan relatează cum a urmărit „progresele” realizate de Charles Blount. Povestirea care urmează evidenţiază precocitatea satanică a tânărului Charles, care avea numai 15 ani la acea dată. Aflându-se în vizită la acesta, Philalet a fost condus de Charles în camera sa, unde acesta i-a arătat un crucifix de lemn, inversat, atârnat de perete, deasupra patului său. Crucifixul era din lemn masiv, sculptat grosolan. Un stilet se afla înfipt în acesta, în locul unde se afla inima Mântuitorului. Philalet i-a spus atunci că trebuie înţepat buricul, nu inima şi a schimbat locul de străpungere a stiletului. Înainte de culcare, în fiecare seară, tânărul Charles Blount aducea numeroase injurii la adresa lui Hristos şi profana o icoană care se afla deasemenea pe perete la el în cameră, atârnată şi aceasta cu capul în jos.
„Strămoşul meu a lăsat în acest manuscris şi un rezumat al indicaţiilor pe care i le dădea succesorul său. Din ele rezultă că se urmărea distrugerea bisericii lui Hristos. Totodată, se afirma că lumea asta nu este încă pregătită pentru un cult oficial al lui Lucifer. De aceea, trebuie să distrugă religia prin toate mijloacele posibile, fără a lăsa să se întrevadă adevăratul scop final al demersurilor sale”, precizează Diana.
În manuscrisul moştenit de Diana, Thomas Vaughan relatează cum a urmărit „progresele” realizate de Charles Blount. Povestirea care urmează evidenţiază precocitatea satanică a tânărului Charles, care avea numai 15 ani la acea dată. Aflându-se în vizită la acesta, Philalet a fost condus de Charles în camera sa, unde acesta i-a arătat un crucifix de lemn, inversat, atârnat de perete, deasupra patului său. Crucifixul era din lemn masiv, sculptat grosolan. Un stilet se afla înfipt în acesta, în locul unde se afla inima Mântuitorului. Philalet i-a spus atunci că trebuie înţepat buricul, nu inima şi a schimbat locul de străpungere a stiletului. Înainte de culcare, în fiecare seară, tânărul Charles Blount aducea numeroase injurii la adresa lui Hristos şi profana o icoană care se afla deasemenea pe perete la el în cameră, atârnată şi aceasta cu capul în jos.
„Strămoşul meu a lăsat în acest manuscris şi un rezumat al indicaţiilor pe care i le dădea succesorul său. Din ele rezultă că se urmărea distrugerea bisericii lui Hristos. Totodată, se afirma că lumea asta nu este încă pregătită pentru un cult oficial al lui Lucifer. De aceea, trebuie să distrugă religia prin toate mijloacele posibile, fără a lăsa să se întrevadă adevăratul scop final al demersurilor sale”, precizează Diana.
Simboluri
Diana rezumă, în câteva cuvinte, partea esenţială a iniţierii în gradul de maestru:
„Aspirantul, după ce intră în cerc şi ascultă relatarea unei crime al cărei autor este acuzat a fi, se supune jocului membrilor Lojii. La finalul relatării, este lovit în acelaşi mod în care a fost lovită victima şi este culcat în cerc, fiind acoperit de un giulgiu. Pe cap îi este aşezată o creangă de salcâm. Fraţii se perindă dintr-o parte în alta a încăperii; ei simbolizează «bunii» masoni, constructori ai Templului lui Solomon, în căutarea arhitectului lor martir. În fine, creanga de salcâm «îi aduce» pe căutători lângă «aspirantul» care face pe mortul. I se dă deoparte vălul mortuar. Fraţii se apleacă asupra lui, ajutându-l să se ridice şi, când acesta se află deja în picioare, încăperea este luminată brusc şi se aud ţipete de bucurie. Farsa este astfel încheiată.”
„Aspirantul, după ce intră în cerc şi ascultă relatarea unei crime al cărei autor este acuzat a fi, se supune jocului membrilor Lojii. La finalul relatării, este lovit în acelaşi mod în care a fost lovită victima şi este culcat în cerc, fiind acoperit de un giulgiu. Pe cap îi este aşezată o creangă de salcâm. Fraţii se perindă dintr-o parte în alta a încăperii; ei simbolizează «bunii» masoni, constructori ai Templului lui Solomon, în căutarea arhitectului lor martir. În fine, creanga de salcâm «îi aduce» pe căutători lângă «aspirantul» care face pe mortul. I se dă deoparte vălul mortuar. Fraţii se apleacă asupra lui, ajutându-l să se ridice şi, când acesta se află deja în picioare, încăperea este luminată brusc şi se aud ţipete de bucurie. Farsa este astfel încheiată.”
Ritualuri satanice
În „Memoriile” sale, Diana Vaughan descrie
unul din ritualurile satanice realizate de înalta francmasonerie, de
obicei în zilele de mare sărbătoare pentru creştini, cum ar fi
Crăciunul, Paştele, Vinerea Mare etc. Ea relatează cum „magul” oficiant
şi participanţii rosteau diverse formule satanice şi invocau entităţi
luciferice. La un anumit moment din desfăşurarea ritualului satanic,
fiecare din participanţi putea rosti numele unui creştin asupra căruia
dorea să dezlănţuie demonii, provocând diverse nenorociri. Ritualul
cuprindea şi sacrificii de animale. Astfel, la final era adus un berbec
castrat, răstignit pe cruce de lemn, imitând în mod blasfemiator poziţia
Mântuitorului. „Sacrificiul era înfăptuit prin tăierea capului şi picioarelor berbecului”, povesteşte Diana, „care
erau apoi aruncate într-un jeratic foarte bine încins, pregătit în
prealabil pentru acest scop, în timp ce atât «magul» oficiant al
ritualului, cât şi participanţii, proferau injurii odioase la adresa lui
Iisus Hristos şi a lui Dumnezeu.” Diana afirmă că acestea sunt imposibil de reprodus, într-atât erau de obscene. „Toţi participanţii strigau la final: «Glorie lui Satan!»”.
Restul rămăşiţelor berbecului sacrificat era dus în ziua următoare unui
măcelar, mason de asemenea, dar de rang inferior, după cum relatează
Diana.
Descrierea unei încăperi din palatul Borghese (Roma), destinată ritualurilor satanice
Pe
20 septembrie 1893, în mod fraudulos şi profitând de slăbiciunea unui
membru al familiei Borghese, Lemmi (succesorul lui Albert Pike la
conducerea sectei) a inaugurat ca sediu al sectei masonice, satanice
primul etaj al palatului Borghese din Roma, aparţinând unei străvechi
familii nobiliare italiene. Lemmi aţinut cont de dispunerea
apartamentelor în formă de echer. În punctul marcat cu litera D, care se
află în unghiul dintre două galerii care dau înspre marea grădină a
palatului, Lemmi a făcut o mică piaţă, ceea ce a întrerupt circulaţia în
această zonă. Masonii din gradele inferioare nu puteau astfel să intre
decât în anumite săli, cum ar fi cele rezervate administraţiei şi sala
de petreceri. Chiar şi Roza-crucienilor şi celor din gradul Kadosh, care
nu aparţineau palladismului le era interzisă intrarea în piaţă şi
trecerea dincolo de punctul D. Era suficient să se închidă o uşă, pentru
că nimeni din gradele inferioare să nu mai poată pătrunde în templul
lui Lucifer, chiar dacă acea persoană avea gradul de cavaler Kadosh.
Această secţiune a palatului era rezervată doar membrilor înaltei
francmasonerii. Timp de doi ani, aceasta a servit practicilor oculte
infernale ale acestora.
Sala care a fost amenajată de Lemmi ca templu al lui Lucifer avea pereţii acoperiţi de draperii roşii şi negre. În capăt era o tapiserie foarte mare, pe care se distingea, în proporţii imense, figura lui Lucifer. În faţa acestei tapiserii se afla un fel de altar pentru sacrificiile sângeroase realizate de oficianţii ritualurilor satanice. Camera mai era decorată cu diverse simboluri francmasonice: triunghiuri, echere şi alte simboluri ale acestei secte satanice, precum şi cărţi care conţineau indicaţii despre etapele ritualurilor etc. De jur împrejur erau dispuse fotolii aurite, iar în mijlocul acestui templu infam era aşezat un tron.
Moştenitorii familiei Borghese au reuşit să recupereze în cele din urmă clădirea însuşită ilegal de către Lemmi. Deşi iniţial li s-a interzis accesul în această parte destinată ritualurilor satanice, au pătruns totuşi, descoperind urmele ororilor înfăptuite acolo. Descrierea templului lui Lucifer, prezentată de Diana Vaughan în „Memorii”, este confirmată de aceştia.
Sala care a fost amenajată de Lemmi ca templu al lui Lucifer avea pereţii acoperiţi de draperii roşii şi negre. În capăt era o tapiserie foarte mare, pe care se distingea, în proporţii imense, figura lui Lucifer. În faţa acestei tapiserii se afla un fel de altar pentru sacrificiile sângeroase realizate de oficianţii ritualurilor satanice. Camera mai era decorată cu diverse simboluri francmasonice: triunghiuri, echere şi alte simboluri ale acestei secte satanice, precum şi cărţi care conţineau indicaţii despre etapele ritualurilor etc. De jur împrejur erau dispuse fotolii aurite, iar în mijlocul acestui templu infam era aşezat un tron.
Moştenitorii familiei Borghese au reuşit să recupereze în cele din urmă clădirea însuşită ilegal de către Lemmi. Deşi iniţial li s-a interzis accesul în această parte destinată ritualurilor satanice, au pătruns totuşi, descoperind urmele ororilor înfăptuite acolo. Descrierea templului lui Lucifer, prezentată de Diana Vaughan în „Memorii”, este confirmată de aceştia.
Sursa:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.