Masoneria şi ritualurile satanice
Majoritatea organizaţiilor adoptă ceremonii, uneori adevărate ritualuri, pe care le practică, de regulă, atunci când membrii ei se reunesc. Apelate cu anumite ocazii, acestea induc stări emoţionale care pregătesc structura psihică individuală a participanţilor pentru receptarea şi acceptarea ideilor, principiilor specifice organizaţiei şi contribuie la întărirea ei. Un alt efect este acela al realizării datorită rezonanţei psihice a legăturii cu entităţi din lumi paralele care chemate pot oferi ajutor şi ghidare spirituală. Ritualurile sunt simbolice şi decriptarea lor arată caracterul bun sau rău al grupului dezvăluind chiar scopurile nedeclarate ale sale. Din acest motiv, cele mai multe organizaţii păstrează cu străşnicie secretul mai cu seamă asupra semnificaţiilor şi înţelesurilor ascunse ale elementelor ce compun ceremoniile.
Dacă scopurile grupului sunt altruiste, benefice, entităţile contactate sunt elevate şi vor oferi sprijin nelimitat şi îndrumare spirituală necondiţionate de vreo recompensă anume; dar dacă scopurile sunt negative şi egoiste atunci fiinţele subtile apelate sunt malefice, iar orice ajutor venit din partea lor va fi condiţionat de recompense care ajung uneori chiar până la sacrificii umane. Omul se cunoaşte după fapte, iar pomul după roadele sale; desigur şi un grup se cunoaşte după fapte, dar şi după semnificaţia ezoterică a simbolurilor sale. Ce concluzii putem trage atunci când examinăm simbolurile, gesturile şi ritualurile acceptate de către francmasonerie?
Sub faţada "lustruită" a francmasoneriei se ascund simboluri satanice
În
interiorul ei este prezentă şi simbolistica bogată la care apelează
membrii iniţiaţi la întruniri şi în afara lor. Ei susţin că “frăţia”
este continuarea comunităţii Cavalerilor Templieri şi că originea ei
este în trecutul îndepărtat situată în spaţiul antic al egiptenilor şi
iudeilor. Scopurile declarate sunt emoţionante: să ajute umanitatea să
progreseze şi să trăiască în pace, să promoveze libertatea omului, să
înfăptuiască opere de binefacere, etc. Faţada acestui "edificiu" este
strălucitoare şi garnisită cu tot felul de intenţii bune.
Să
trecem dincolo de superficialităţi şi de ceea ce spun membrii masoni şi
să ne întrebăm: care sunt realizările de-a lungul timpului? Iată doar
două dintre ele care, nu-i aşa, au "ajutat” umanitatea:
- Revoluţia Franceză care a distrus vieţile a sute de mii de oameni şi a adus dezordinea şi decăderea morală într-o ţară apreciată până atunci drept cea mai puternică şi mai modernă ţară a Europei.
- Revoluţia bolşevică ce a generat moartea a câteva milioane de oameni, a adus teroarea, foametea, îndepărtarea de Dumnezeu şi a marcat începutul manifestării comunismului în lume, acea "invenţie năucă" cum o definea Petre Ţuţea. Comunismul este tot un "copil" al masoneriei…
- Revoluţia Franceză care a distrus vieţile a sute de mii de oameni şi a adus dezordinea şi decăderea morală într-o ţară apreciată până atunci drept cea mai puternică şi mai modernă ţară a Europei.
- Revoluţia bolşevică ce a generat moartea a câteva milioane de oameni, a adus teroarea, foametea, îndepărtarea de Dumnezeu şi a marcat începutul manifestării comunismului în lume, acea "invenţie năucă" cum o definea Petre Ţuţea. Comunismul este tot un "copil" al masoneriei…
Odată
iniţiat în rândurile confreriei masonice neofitul va primi un şir de
iniţieri pe măsură ce urcă în ierarhia gradelor. Aceste iniţieri
reflectă cronologic un mit cu privire la templul lui Solomon.
Francmasonii susţin că în timpul domniei regelui Solomon acesta a
hotărât să construiască un templu în Ierusalim. Constructorii chemaţi
să-l ridice erau selectaţi în trei categorii – ucenici, tovarăşi,
maeştri - plătite diferit. Când sosea momentul plăţii fiecare trebuia să
pronunţe, mai întâi, o anumită parolă după care era recunoscut ca
făcând parte dintr-o anumită categorie şi abia apoi plătit. Trei dintre
tovarăşi doresc să afle parola categoriei maeştrilor (cea mai bine
plătită) şi îl forţează pe marele arhitect Hiram să le-o dezvăluie. Cum
acesta refuză, este ucis de către cei trei cu tot atâtea lovituri: una
în inimă, una în gât şi ultima în cap. Crima este ascunsă, dar
descoperită în final, iar făptaşii pedepsiţi.
Să
apreciem, aşadar, ce fel de profil poate avea o organizaţie ale cărei
ritualuri de iniţiere sunt bazate pe povestea unei crime ce implică
setea de bani, lipsa de scrupule, răzbunarea, minciuna? Mai putem crede
atunci afirmaţiile masonice legate de filantropie, adevăr, morală,
progres? Cu referire la tăcerea impusă membrilor masoni, legată de
activitatea din interiorul acestei secte, iată conţinutul jurământului
realmente oripilant pe care cel ce urmează a fi iniţiat este obligat
să-l respecte: “Promit şi jur să păstrez şi să îndeplinesc obligaţiile
mele de ucenic, iar dacă le voi încălca fie să mi se taie gâtul de la o
ureche la cealaltă, fie să mi se scoată limba din rădăcini, iar trupul
meu să fie îngropat în nisipurile aspre ale mării” (jurământ masonic,
gradul I).
Dar pedepsele pentru încălcarea
jurământului nu se opresc aici ci au şi ele gradele lor: “Dacă îmi voi
nerespecta obligaţiile, fie ca partea stângă a pieptului să îmi fie
tăiată, inima scoasă de acolo şi dată vulturilor”. (jurământ masonic,
gradul II) “…să am corpul tăiat în două, măruntaiele scoase, trupul să
îmi fie ars, iar cenuşa răspândită în cele patru vânturi” (jurământ
masonic, gradul III).
Atunci când doreşti cu
adevărat binele cuiva nu-l distrugi dacă greşeşte, ci îl ajuţi să se
îndrepte. Prin urmare să ne întrebăm: este benefică francmasoneria şi
este creştină de vreme ce se dovedeşte străină de întâia lege a lui
Dumnezeu – iubirea – şi de iertare? Şi în afară de aceasta însăşi legea
liberului arbitru este încălcată de vreme ce unei persoane i se impune
să accepte şi să se supună unor reguli şi ordine înainte de a le
cunoaşte.
Fracmasonii se închină lui Satana
Membrii Lojelor se închină nu lui Dumnezeu, ci Marelui Arhitect al Universului. Cine este acesta află doar masonii care primesc iniţierea gradului 25: Marele Arhitect al Universului nu este Dumnezeu, ci “îngerul luminii, geniul muzicii, spiritul focului.”
Membrii Lojelor se închină nu lui Dumnezeu, ci Marelui Arhitect al Universului. Cine este acesta află doar masonii care primesc iniţierea gradului 25: Marele Arhitect al Universului nu este Dumnezeu, ci “îngerul luminii, geniul muzicii, spiritul focului.”
Penibilă şi
periculoasă decădere spirituală; să abandonezi credinţa în Dumnezeu,
nelimitat în putere şi iubire, adevăr şi viaţă, Creatorul tuturor
lumilor şi să adori un înger mai presus de toate! Doar masonii cu grade
foarte înalte ştiu că “îngerul luminii” este de fapt Lucifer. Cu un
astfel de ghid spiritual ei urmăresc perseverent să creeze pe Pământ o
nouă ordine mondială condusă numai de ei, fără religie, cu o omenire
adusă în mizerie şi dominată de patimi inferioare. Ne este vie în
memorie experienţa comunistă iniţiată şi dirijată de către
francmasonerie. Am văzut atunci ce luptă înverşunată era purtată
împotriva religiei şi a proprietăţii individuale. Iată de ce credinţa în
Dumnezeu îl face pe om puternic şi liber, iar proprietatea îl ajută
să-şi menţină această libertate în lumea fizică. Unei fiinţe cu o
credinţă de nezdruncinat nu i se poate adormi conştiinţa. Ea are
încredere în Dumnezeu şi în propriile forţe. Ori pentru a-şi atinge
scopul, francmasoneria are nevoie de oameni fără credinţă, slabi şi
săraci pentru a le limita libertatea în această lume.
Liderii
masoni ascund faptul că vor să distrugă complet religia creştină. Le
este foarte drag cuvântul “revoluţie”. Pentru oamenii de rând revoluţia
aduce mizerie, teroare, moarte, suferinţe de tot felul dar pentru ei
înseamnă prilejul de a răsturna o ordine firească şi a o înlocui cu una
dorită de ei. Astfel, treptat, mulţi dintre oameni devin creştini mai
mult cu numele şi mai puţin prin atitudine şi credinţă. Vom cita numai
două fragmente din publicaţia “Catholic Gazette” care în numărul din
februarie 1936 publică extrase ale unor conversaţii ce avuseseră loc la
Societatea Secretă Francmasonică din Paris, care dovedesc ce mijloace
sunt folosite pentru realizarea ţelului francmasoneriei: “Câtă vreme va
dăinui printre nemasoni vreo concepţie morală a ordinii sociale şi câtă
vreme orice religie, orice patriotism, orice sentiment al demnităţii nu
vor fi lichidate, domnia noastră asupra lumii nu va putea veni”. “Să ne
intensificăm activităţile pentru a otrăvi moralitatea creştinilor;
aceştia trebuie aduşi în situaţia de a urî patriotismul şi dragostea de
familiile lor, de a considera credinţa lor o ruşine iar ascultarea faţă
de Biserică ca o sclavie degradantă, astfel încât ei să devină surzi la
chemările Bisericii şi orbi la avertismentele ei împotriva noastră.”
Să
aruncăm o privire mai adâncă asupra moralităţii şi asupra
comportamentului lumii de astăzi, iniţial creştine şi să observăm dacă
cele dezvăluite în 1936 sunt confirmate. Prezenţa francmasoneriei în
societatea de astăzi este aproape pretutindeni. Puterea ei financiară
este imensă şi îşi poate permite să genereze războaie, revoluţii,
lovituri de stat sau să provoace ascensiunea sau decăderea
personalităţilor publice. Totul e o problemă de timp. Asemenea
evenimente sunt inteligent concepute şi realizate astfel încât opinia
publică rămâne încredinţată de firescul lor fără a-şi pune măcar
problema dacă au fost întâmplătoare sau nu.
Metoda
nu este foarte complicată. Principiul de bază este să creezi o problemă
pentru ca apoi să vii cu soluţia salvatoare. E dorită o revoluţie
victorioasă? Nimic mai simplu. Cu ajutorul banilor şi a liderilor
corupţi într-o ţară sunt cauzate artificial probleme economice şi
politice; cu ajutorul mass mediei (care, în mare parte, e sub controlul
masoneriei) mulţimea oamenilor obişnuiţi este adusă în starea de a
dori şi a accepta soluţia concepută de francmasoni. Apoi, ca din
întâmplare, se găsesc oamenii şi mijloacele necesare de a o pune în
practică. Să nu uităm un amănunt: oamenii şi mijloacele sunt puse la
dispoziţie tot de către francmasonerie. Ce putem face pentru a nu ne
lăsa păcăliţi de către această adevărată sectă satanică? În primul rând
să avem conştiinţa trează, să eliminăm superficialitatea din propria
noastră gândire şi să nu uităm niciodată că cea mai mare înşelătorie a
forţelor satanice este să ne facă să credem că ele nu există şi că nici
lumea lor nu există. “Somnul raţiunii generează monştrii”, se spune. Şi
nu în ultimul rând, să nu uităm că pentru tot ceea ce facem suportăm
consecinţele actelor noastre, mai devreme sau mai târziu şi dăm
socoteală, în faţa lui Dumnezeu şi a propriei noastre conştiinţe. Sau,
cum spunem noi, românii: după faptă şi răsplată…
Citiţi şi:
ORDINUL «SKULL & BONES» («Cap de mort»)
Masonii: constructori şi gardieni ai iluziei planetare
ORDINUL «SKULL & BONES» («Cap de mort»)
Masonii: constructori şi gardieni ai iluziei planetare
Bibliografie:
Craig Heimbichner, Blood on the Altar: The Secret History of the World's Most Dangerous Secret Society, ed. Independent History and Research (January 3, 2005)
John Salza, Masonry Unmasked: An Insiders Reveals the Secrets of the Lodge, ed. Our Sunday Visitor (September 2006)
Paul A. Fisher, Their God Is The Devil: Papal Encyclicals And Freemasonry, ed. Authorhouse (August 30, 2004)
Paul A. Fisher, Behind the Lodge Door, ed. Tan Books & Publishers (October 1991)
William J. Sutton, Illuminati 666, Book 2, ed. Teach Services Inc; 1999 edition (March 1995)
John Ankerberg, John Weldon, Secret Teachings of the Masonic Lodge, ed. Moody Publishers; Expanded edition (April 8, 1990)
Jan Van Helsing, Secret Societies and Their Power in the 20th Century, ed.Ewertverlag S.L. (1995)
John Salza, Masonry Unmasked: An Insiders Reveals the Secrets of the Lodge, ed. Our Sunday Visitor (September 2006)
Paul A. Fisher, Their God Is The Devil: Papal Encyclicals And Freemasonry, ed. Authorhouse (August 30, 2004)
Paul A. Fisher, Behind the Lodge Door, ed. Tan Books & Publishers (October 1991)
William J. Sutton, Illuminati 666, Book 2, ed. Teach Services Inc; 1999 edition (March 1995)
John Ankerberg, John Weldon, Secret Teachings of the Masonic Lodge, ed. Moody Publishers; Expanded edition (April 8, 1990)
Jan Van Helsing, Secret Societies and Their Power in the 20th Century, ed.Ewertverlag S.L. (1995)
iunie 2006
Catafalcul, sicriul, scheletul – decoruri sataniste în templele masonice
Loja
este denumirea pe care masonii o dau atât "celulelor" fracmasoneriei,
cât şi locului unde ei se reunesc (aşa-zisul "templu" sau "atelier").
Este locul unde se desfăşoară sinistrele ritualuri masonice, se iau
hotărârile şi se iniţiază neofiţii. Fracmasonul I. T. Ulie, care numără
54 de ani de viaţă în sânul odioasei frăţii, vorbeşte astfel despre
lojă: “Condiţia esenţială este ca orice local de lojă să fie cât mai
ferit de curiozitatea profanilor. Ferestrele nu se vor deschide
niciodată în timpul lucrărilor, căci ar oferi accesul privirilor
profane. Secretul este prima caracteristică a ordinului. În zilele când
nu se ţin şedinţe, se vor deschide seara ferestrele pentru curăţenie şi
aerisirea locului”… Această scurtă descriere pune în evidenţă una dintre
cele mai bizare caracteristici ale masoneriei: păstrarea strictă a
secretului. Ce şi de ce păzesc cu atâta străşnicie francmasonii? Modul
în care este alcătuit templul masonic vorbeşte de la sine.
Loja se compune din trei camere:
1. Vestibulul (zisă şi sala paşilor pierduţi, parviz), în limbajul nostru un fel de anticameră;
2. Camera de reflecţie (camera obscură sau de chibzuinţă);
3. Loja propiu-zisă (Templul sau Atelierul).
Loja se compune din trei camere:
1. Vestibulul (zisă şi sala paşilor pierduţi, parviz), în limbajul nostru un fel de anticameră;
2. Camera de reflecţie (camera obscură sau de chibzuinţă);
3. Loja propiu-zisă (Templul sau Atelierul).
De
afară se pătrunde în antreu. Este primul loc unde începe să se simtă
stranietatea masoneriei. La uşă sunt două butoane de sonerie, dintre
care unul cunoscut numai membrilor lojei, fiind bine ascuns vederii;
altul vizibil pentru profani.
Planul lojii
Camera
de reflecţie se află totdeauna departe de templu, pentru ca la prima
primire a profanului acesta să nu vadă cumva interiorul macabru al
templului. Este vecină cu vestibulul de unde, prin mecanismul secret
ce-l posedă loja, se poate acţiona în camera “de chibzuinţă”, regizând o
atmosferă lugubră: se vorbeşte prin gura unui craniu, se mişcă un
schelet şi se urmăresc mişcările profanilor.
Clanţa dinăuntru se scoate ca profanul să nu poată ieşi singur de aici; pentru siguranţă se închide uşa cu zăvor pe dinafară. Stranietatea acestui test de început sugerează fără nici un dubiu caracterul satanic al “misterelor” în care iniţiază masoneria. Şi înţelegem mai bine de ce francmasonul Ulie spune că “ferestrele nu se vor deschide niciodată în timpul lucrărilor”; ar ieşi la lumină oribilele lor secrete.
Decorul
acestei încăperi este unul satanist. În ea se află un catafalc cu trei
trepte, un sicriu fără capac în care se găseşte un schelet, o masă şi un
scaun simple de lemn, tubul secret prin care se vorbeşte, mecanismul
secret cu ajutorul căruia se mânuieşte scheletul, fereastra secretă prin
care ochiul pervers al masonului versat urmăreşte mişcările profanului.
Pereţii, uşa şi ferestrele sunt tapisate în negru. Scrise cu alb, pot
fi citite următoarele inscripţii ameninţătoare:
“Dacă te aduce aici curiozitatea, retrage-te!”
“Dacă eşti capabil a te preface… tremură, te vom decoperi.”
„Dacă sufletul tău a simţit frica... nu mai înainta.”
„Dacă te temi a fi luminat asupra defectelor tale... nu te vom primi.”
„Dacă vrei onoruri şi distincţii nu-ţi vom da.”
„Dacă stărui, vei fi purificat, vei ieşi din abisul întunericului vei vedea lumină.” Pe sicriu stă scris: „Vezi că sunt schelet uscat, spune acum tu muritor, ce sunt... rege sau cerşetor!”
Vestibulul este, aşa cum am mai spus, camera de unde se mânuiesc instrumentele în camera obscură.
Loja,
cea mai importantă sală a sediului, trebuie să fie cât mai
impunătoare, pentru a impresiona cât mai mult. Strivit de grandoarea
oribilă a locului sau aţâţat de impulsul puterii luciferice, neofitul
este o pradă uşoară pentru suflul malefic ce hrăneşte masoneria.
Loja este aranjată în felul următor:
La Răsărit (Orient) se află tronul cu 3-5 trepte al „venerabilului” (Marele maestru) al Lojei. În spatele venerabilului este platforma pentru vizitatori (la maleficele întruniri nu pot fi primiţi în vizită decât masonii). De o parte şi de alta, în faţa tronului sunt locurile secretarului şi marelui orator, pe tronuri cu 2-3 trepte. În mijlocul templului este altarul lojei (pe un tron cu trei trepte), înconjurat de trei lumini aranjate în formă de triunghi.
La Răsărit (Orient) se află tronul cu 3-5 trepte al „venerabilului” (Marele maestru) al Lojei. În spatele venerabilului este platforma pentru vizitatori (la maleficele întruniri nu pot fi primiţi în vizită decât masonii). De o parte şi de alta, în faţa tronului sunt locurile secretarului şi marelui orator, pe tronuri cu 2-3 trepte. În mijlocul templului este altarul lojei (pe un tron cu trei trepte), înconjurat de trei lumini aranjate în formă de triunghi.
Pe
partea de Nord şi Sud se află câte o coloană, numite Jakin şi Boaz, în
dreptul cărora se înşiruie supuşi „fraţii”; în dreptul celor două
coloane se află primul şi al doilea supraveghetor, aşezaţi pe tronuri cu
două trepte, executorii ordinelor Marelui Maestru.
În
încăpere se mai află o piatră brută (reprezentându-l pe neofit înainte
de iniţiere) şi o piatră cioplită (înfăţişându-l „purificat” conform
straniei metode masonice, după ridicarea din coşciug), trei ciocane
pentru venerabil şi cei doi supraveghetori; obiecte simbolice folosite
în ciudatele ritualuri: un glob terestru, două echere, bande negre
pentru iniţiere, şorţuri din piele, cordoane, un buzdugan (pentru
maestrul de ceremonii), o sabie mare pentru venerabil, 24 săbii simple
pentru ceilalţi, două urne pentru votat cu bile (albe şi negre), o
portavoce pe masa venerabilului, trunchiul văduvei (un sac) pentru
colecta de bani, sacul de propuneri (pentru diverse chestiuni), un
triunghi cu un ochi în mijloc, un sicriu cu capac, un catafalc cu trei
trepte pentru sicriu, tavanul înstelat. Pereţii sunt tapisaţi cu roşu
sau negru. Fiecare persoană şi obiect din cele descrise mai sus are un
rol bine determinat în funcţionarea mecanismului masonic.
Venerabilul
conduce lucrările ajutat de supraveghetor. La inaugurarea unei loji
venerabilul spune: „lumină misterioasă şi divină... foc sacru... inima
universului... principiu etern al lumii şi al fiinţelor... simbol al
M.A.A.U., luminează spiritul nostru, întăreşte inimile noastre şi
împlântă în noi focul dătător de viaţă masonică...”
Şi mai departe: „În gloria M.A.A.U., în numele Marelui Maestru al ordinului şi în virtutea puterilor conferite mie: Declar noul templu........ consacrat virtuţii şi propagării realei şi liberei societăţi a fracmasonilor.”
Viaţă
masonică, virtuţi şi societate masonică şi nu viaţă veşnică, valori
divine, universale! Cât de departe este o astfel de ceremonie de
atmosfera sacră a ritualului creştin, în care totul se face: „în numele
Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh”! Toate cuvintele ce par a fi
spirituale în riturile masonice nu sunt decât paradă, căci simbolismul
satanic dezvăluie orientarea malefică a acestei secte sinistre care este
Francmasoneria.
Dezvăluirile lui Franz Bardon despre macabrele ritualuri ale lojii FOGC - Ordinul Francmasonic al Centurionului de Aur
de Mihaela Gheorghiu
O
oribilă grupare masonică activa în anii treizeci şi, după unele
dezvăluiri, mai activează şi astăzi. Formată din 99 de importanţi oameni
politici şi de afaceri, ea caută să acapareze putere şi bani prin
invocarea unor entităţi demoniace. Pacturi semnate cu sânge, ritualuri
macabre practicate la Solstiţiul de vară. Admiterea unor noi membrii
doar prin tragerea la sorţi a morţii unuia dintre cei existenţi. Atacuri
de natură paranormală pentru anihilarea celor care se opun planurilor
lor. Sunt câteva din mârşăviile acestei grupări din care a făcut parte
şi Adolf Hitler.
Cel
care a atras atenţia asupra acestei oribile grupări masonice a fost
Franz Bardon, considerat unul dintre cei mai mari ocultişti moderni şi
încarnarea unei fiinţe superioare, a cărei misiune era trezirea
spirituală a oamenilor. Între anii 1920 şi 1930 el a ţinut mai multe
reprezentaţii pe teritoriul Germaniei în cadrul cărora demonstra
publicului existenţa planurilor subtile cu ajutorul extraordinarelor
sale capacităţi paranormale. În acea perioadă era cunoscut sub numele de
Frabato – de la FRAnz BArdon Troppau Opava (Opava fiind oraşul în care
se născuse, iar Troppau numele german al aceleiaşi localităţi).
De-a
lungul vieţii sale, Franz Bardon s-a confruntat cu multe piedici, mai
ales din partea lojii masonice Ordinul Francmasonic al Centurionului de
Aur şi a naziştilor. A fost în repetate rânduri ameninţat cu moartea,
arestat, torturat şi chiar închis într-un lagăr nazist timp de trei ani
şi jumătate. Cu puţin timp înainte de terminarea războiului, în 1945 a
fost condamnat de nazişti la moarte. Chiar înainte de executarea
sentinţei, închisoarea unde era întemniţat a fost bombardată şi el a
reuşit să scape, fiind salvat de sub ruine de câţiva tovarăşi de
detenţie. A stat ascuns până la sfârşitul războiului, apoi a reuşit să
ajungă în oraşul său natal, pe teritoriul de azi al Cehiei.
În
iulie 1958, cu puţin timp înainte de a muri, Franz Bardon i-a
încredinţat secretarei sale Otti Votavova planul unei cărţi
auto-biografice şi misiunea de a o publica după moartea sa.
Manuscrisul, finalizat de Votavova şi corectat de un apropiat de-al său,
Dieter Ruggeberg, a fost publicat abia în 1979 sub titlul "Frabato
Magicianul". În această carte sunt descrise pentru prima oară acţiunile
malefice ale grupării ultra-secrete Ordinul Francmasonic al
Centurionului de Aur (în limba engleză Freemasonic Order of the Golden
Centurion - FOGC).
În
Epilogul acestei cărţi, Dieter Ruggeberg face câteva completări privind
legăturile dintre loja FOGC şi nazişti care explică de ce aceştia din
urmă îl vânaseră cu atâta înverşunare pe Bardon:
"În
cele ce urmează, aş dori să dezvălui câteva lucruri pe care Otti
Votavova le ştia direct de la Franz Bardon. Astfel, Adolf Hitler a fost
membru al lojii 99. Î n afară de asta,
Hitler şi câţiva dintre prietenii săi intimi au fost membri ai
„Ordinului Thule”, reprezentând instrumentul extern al unui grup de
puternici practicanţi ai magiei negre din Tibet, care foloseau membrii
acestui ordin pentru a-şi atinge scopurile. Pentru a se camufla, Hitler
avea o mulţime de dubluri care îl reprezentau în diferite ocazii.
Din
pricina neglijenţei lui Wilhelm Quintscher (Rah Omir Quintscher),
discipolul şi prietenul lui Bardon, care nu a ars corespondenţa sa cu
acesta, deşi fusese rugat să o facă, Bardon a intrat în atenţia
naziştilor din ce în ce mai mult. El a fost arestat împreună cu
Quintscher. În timp ce erau biciuiţi, Quintscher n-a mai rezistat, şi-a
pierdut controlul şi a rostit o formulă kabalistică; imediat după
aceasta, cei care îl torturau au paralizat pe dată, complet. Mai târziu,
după ce a anulat efectul formulei, el a fost împuşcat din răzbunare.
Lui
Franz Bardon i s-au oferit poziţii înalte în cel de-al treilea Reich de
către Adolf Hitler, cu condiţia să-l ajute să câştige războiul
folosindu-se de puterile sale magice. Mai mult, Franz Bardon urma să-i
dezvăluie lui Hitler adresele celorlalte 98 din 99 de loje, răspândite
în întreaga lume. Când a refuzat să colaboreze, el a
fost expus celor mai nemiloase torturi. Printre altele, făceau operaţii
pe trupul lui, pe viu, fără să folosească narcotice. Gleznele i le-au
strâns cu inele de care erau atârnate bile foarte grele din metal.[…]
După război, Franz Bardon a aflat, cu ajutorul puterilor sale magice, că
Adolf Hitler îşi găsise scăparea peste hotare. De teama s ă nu fie recunoscut, acesta îşi făcuse numeroase intervenţii chirurgicale faciale".
Ordinul francmasonic al centurionului de aur
Informaţii
despre această lojă erau cunoscute şi în gruparea Ordo Templi Orientis
(OTO) a lui Aliester Crowley – cel care îşi spunea "Bestia" – şi
ulterior în gruparea "Fraternitas Saturni", desprinsă din OTO. Guido
Wolther (numit şi Master Daniel) care a fost multă vreme conducătorul
Fraternitas Saturni şi care avea gradul 33 a făcut în 1960 dezvăluiri
uluitoare despre ritualuri de magie neagră ale FOGC, care confirmă şi
completează dezvăluirile lui Franz Bardon din 1958.
"Jurământul
celor 25 de ani a expirat, iar acum limba mea nu mai este pecetluită şi
pot dezvălui anumite lucruri" şi-a început Guido Wolther confesiunea.
"Membrii acestei «asociaţii magice» nu sunt în mod cert nişte catolici
pioşi. Sunt absolut sigur şi afirm cu cea mai mare certitudine: da, a
existat o lojă FOGC şi s-ar putea să mai existe şi astăzi. Dar din
anumite motive nu vreau să spun mai mult despre aceasta. Nu pentru că aş
tremura de frică, ci din loialitate fraternă pentru membrii ei, pe care
nu îi pot numi din motive evidente. Până la urmă, să nu uităm că vorbim
despre 99 de bărbaţi situaţi la cele mai înalte niveluri în politică şi
finanţe. Însă ceea ce mi se permite să spun despre această lojă voi
spune.
Numărul membrilor ei
este de trei ori 33, adică 99. Sunt deci 99 de grade şi fiecărui grad îi
este alocat un număr. Cel de-al o sutelea loc este ocupat de demonul
lojii cu care fiecare membru face un pact semnat cu sânge. În momentul
admiterii, neofitul semnează că la moartea sa, averea pe care o are va
aparţine lojii. Nu există titluri speciale, ci doar aceste numere.
Marele Maestru are numărul 99, nu unu. De la 1 la 33 sunt ucenicii, de
la 34 la 66 calfele şi de la 67 la 99 maeştrii.
Ţinuta
pentru ucenici (de la 1 la 33) este următoarea: la întâlnirile festive
şi regulare robă, şorţ cu margine albastră şi inelul lojii. La ritualuri
magice se adaugă o mantie albastră. Pe lângă robă şi mantie, ei mai
poartă o mască albastră care le acoperă jumătatea superioară a feţei.
Gradele
de la 34 la 66 (calfele) poartă robă, şorţ cu margine roşie, două
rozete, eşarfă şi bijuterii la gât. La ritualurile magice au mantii
roşii cu şnur auriu şi inelul lojii.
Gradele
de la 67 la 99 (maeştrii) poartă robe, şorţuri cu margine roşie şi
neagră, trei rozete aurii, eşarfă, bijuterii la gât şi inel. În plus ei
au şi spadă. În timpul ritualurilor magice au mantii negre şi şnur
auriu. Marele Maestru are dreptul să poarte mantie aurie şi mască aurie.
Măştile celorlaţi maeştrii sunt negre. "Strângerea de mână" specifică
este aceeaşi pentru toate cele 99 de grade şi constă în strângerea
reciprocă a încheieturilor".
Intenţia
lor este să avanseze cât mai mult în grad şi să acumuleze cât mai multă
influenţă, putere şi bani. Regula de bază este respectarea strictă a
cuvintelor Marelui Maestru. Cei care vor să fie admişi trebuie să fie
membrii ai lojilor masonice regulare şi să aibe un nivel de cunoştinţe
magice foarte mare. Ei trebuie să fie persoane influente în viaţa
publică, independente din punct de vedere economic sau cel puţin să aibe
prieteni influenţi. Se vede că nu este foarte uşor să ajungi în acest
cerc.
După admitere,
fiecărui membru i se alocă un aşa numit demon subordonat. După aceasta
urmează pactul cu demonul lojii, care este pecetluit cu sânge. Opiniile
sunt divergente, dar pot să spun cu certitudine că loja venerează în mod
obişnuit doi demoni. Primul este Belphegor şi celălalt este Ashmodeu,
după cum menţionează şi Quintscher. Orice magician expert în evocări
ştie că lucrurile nu merg prea uşor cu aceştia doi, întrucât sunt foarte
şmecheri, brutali şi însetaţi de sânge în adevăratul sens al cuvântului. Primul lucru pe care
îl învaţă neofitul este ritualul de adorare al acestor doi demoni, la
fel ca şi metoda prin care pot fi chemaţi şi evocaţi."
Viaţa sau moartea membrilor FOGC sunt decise de bile
În
ciuda faptului că unii autori precum Adolf Hemberger pretind că FOGC nu
este o grupare masonică, pe motiv că gradele sale nu au nume,
descrierea lojii arată o structură tipic masonică. Există aceleaşi trei
niveluri numite ucenic, calfă şi maestru ca în masonerie. Aceleaşi
ritualuri satanice de adorare, membrii poartă şorţul masonic, iar pe
emblema lojii apar cele două coloane prezente în orice templu masonic,
totul fiind dominat de o imensă reptilă (!).
Iată
cum descrie Adolf Hemberger gruparea: "În 1840 lângă Munchen, în
Germania a fost fondată o lojă având ca membrii oameni de afaceri,
industriaşi şi cetăţeni cu poziţii sociale înalte. Această lojă a
existat până în 1933. Din gruparea secretă nu puteau face parte decât 99
de bărbaţi. În mod similarr cu ruleta rusească (practicată şi în cadrul
Ordinului Asasinilor care a activat la trecerea dintre secolele XIX şi
XX în Europa Centrală) la fiecare cinci ani, dacă între timp nu murea
vreunul dintre membrii, se organiza un ritual în seara zilei de 23
iunie. (Pe 23 iunie este un moment astrologic de mare importanţă -
Solstiţiul de vară, cu semnificaţie creştină, fiind ajunul sărbătorii
Sfântului Ioan Botezătorul, n.n.). Acest candidat la moarte este
sacrificat demonului lojii în schimbul serviciilor aduse. Candidatul
era ales prin tragere la sorţi şi cel sortit morţii trebuie să se
sinucidă în timpul întrunirii bând o otravă letală. În urma
sacrificiului este acceptat un nou membru căruia i se alocă imediat un
loc, un număr şi un demon subordonat lui, fiind iniţiat în aceeaşi zi în
tehnicile de magie neagră ale lojii. Fiecare membru este legat de
demonul lojii printr-un pact pecetluit cu sânge.
Guido
Wolther face o descrierea mai detaliată a desfăşurării sângerosului
ritual: "Din cinci în cinci ani sunt admişi noi membrii. Aceasta
înseamnă în mod evident că pentru a intra un nou membru, unul dintre cei
99 trebuie să dispară, din moment ce numărul membrilor rămâne constant,
iar această dispariţie trebuie "aranjată" cumva. Toţi membrii, inclusiv
Marele Maestru participă atunci la un ritual. Într-un săculeţ negru
sunt puse 99 de bile din care 98 sunt albe şi una este neagră. Dacă
Marele Maestru trage bila neagră are dreptul să refuze de trei ori
această bilă. Este oricum puţin probabil ca Marele Maestru să tragă de
trei ori consecutiv bila neagră. Bardon pretinde că acest lucru s-a
petrecut cu câţiva ani înainte de preluarea puterii de către Hitler în
Germania".
"Loja FOGC a
acţionat mereu în culise, continuă Guido Wolther. Mulţi dintre membrii
săi au devenit în timpul războiului membrii ai Wermacht, alţii au ajuns
de partea Aliaţilor. Unii au murit în război, dar opt dintre ei au
supravieţuit şi s-au reunit la Munchen în 1947 la fostul sediu. Semnele,
simbolurile, cuvintele şi sigiliile demonilor alocaţi fiecărui membru
au fost încredinţate unui tânăr soldat din Marina Germană şi apoi mie,
care le-am salvat şi le-am păstrat în secret, dar nu le voi dezvălui.
Oricum dacă FOGC ia în vizor pe cineva, această persoană ar trebui să
îşi facă ultima rugăciune."
Atacurile paranormale telepatice pentru a-şi elimina oponenţii
"Loja
utilizează şi atacurile parapsihologice telepatice cu ajutorul unui
aparat numit tepafon" scrie Adolf Hemberger. Acelaşi lucru îl dezvăluie
şi Franz Bardon în Frabato Magicianul descriind cum a fost utilizat
acest aparat împotriva lui şi cum fusese omorât de la distanţă unul
dintre membrii care trădase secretele lojii prin provocarea unui
infarct:
„Înainte de toate,
loja era constituită din mari capitalişti care aveau grămezi de bani,
adunaţi prin aplicarea metodelor oculte, doar în intenţia de a acumula
un capital frumuşel în scurt timp. Fuseseră întotdeauna gata să facă
orice pentru a-şi atinge scopul. Viaţa unui om nu însemna nimic pentru
ei şi întotdeauna ştiau să exploateze în favoarea lor aşa-zisa
„jurisdicţie”.[…]
Loja
organiza reprezentaţii de ocultism doar ca să demonstreze că acesta era o
înşelătorie. Ştiau foarte bine că răspândirea filosofiei oculte ar
aduce cu sine o nouă ordine în societate, ceea ce ar fi constituit un
obstacol în tot ce întreprindeau. Mai mult, exista pericolul să fie
recunoscuţi de ocultiştii cu activitate pozitivă şi, ca urmare, să fie
descoperiţi.[…]
Printre
secretele Lojii FOGC se număra şi capacitatea de a face pe oricine să
adoarmă, de a se trezi din nou, de a îmbolnăvi, de a ţine în viaţă sau
de a ucide, după bunul lor plac. Membrii conducerii dobândiseră această
abilitate şi ştiinţă printr-un pact cu diavolul. Puteau influenţa orice
persoană neantrenată, prin metodele lor magice, aceasta neavând nici o
şansă de a cunoaşte cauza influenţei la care era supusă. Frabato era un
caz special pentru Lojă, fiindcă era familiarizat cu practicile oculte
de orice fel. Ei hotărâră să scape de Frabato printr-un asalt magic.
După
o scurtă discuţie, Secretarul merse în camera cu echipament, aducând un
aparat pe care îl numeau tepafon. Acest dispozitiv a fost plasat în
mijlocul camerei. Era un aparat emiţător de raze magice ale morţii pe
orice distanţă şi constituia cea mai puternică armă a Lojii FOGS, strict
confidenţială. Dacă o fotografie sau o mumie a unei fiinţe ori a unui
animal era plasată în focarul razelor sale, nu numai fizicul era
afectat, dar chiar şi entitatea astrală. Acest instrument putea distruge
orice fel de material, de la orice distanţă şi de orice categorie. Mai
mult, acesta servea la transmisia de energie, ceea ce constituia o
realizare a ştiinţei moderne. În afară de asta, orice fel de idee
(sugestie) putea fi transmisă cu ajutorul lui. În sfârşit, se puteau
declanşa, cu ajutorul acestui dispozitiv, otrăvirea, precum şi maladiile
nervoase, care ar fi putut pune în dificultate şcolile de medicină. O
fotografie sau un obiect personal era de obicei suficient pentru a intra
în contact cu persoana ce urma a fi influenţată, distanţa neavând nici o
importanţă.
Marele
Maestru fixă fotografia lui Frabato în focarul razelor tepafonului şi
aprinse combustibilul, un amestec preparat cu alcool. În acelaşi timp,
fraţii formară un cerc magic în jurul aparatului pentru a intensifica
elementul focului pe plan fizic, prin telepatie. Frabato, la început, nu
sesiză atacul Lojii asupra sa. Începuse să se plimbe prin cameră
neliniştit, încercând să afle cauza căldurii care creştea în corpul său.
Îşi dorea să-i ţină piept, dar căldura deja se amplificase, sângele
aproape fierbându-i în vine. Deşi încerca să reziste, nu putea să-şi
influenţeze organismul cu ajutorul spiritului. În această situaţie
disperată, Frabato îl rugă pe Dumnezeu să-l ajute şi să-l inspire.
Deodată, Frabato auzi o voce în timpul invoacaţiei sale, „Apă, multă
apă!” Frabato îşi scufundă mâna stângă în apă, simţindu-se mai uşurat,
iar în scurt timp claritatea şi forţa gândurilor îi reveniră, putând în
scurt timp să-şi utilizeze capacitatea de clarviziune şi realiză că
atacul venea din partea Lojii FOGC. Cât timp a emis raze tepafonul,
Frabato continua să le devieze în apă, iar după o oră fraţii lojii
desfăcură, în sfârşit, cercul magic, mutând fotografia din focar şi
stingând flacăra. Fraţii lojei erau satisfăcuţi de ceea ce făcuseră şi
aşteptau deja cu nerăbdare ştirile de a doua zi, care anunţau moartea
binecunoscutului magician. Şedinţa se încheie. A doua zi, Marele Maestru
al Lojei FOGC a rămas consternat să afle că Frabato nu murise. Merse
grabnic la casa Lojii şi îşi propusese să ceară ajutorul tuturor
entităţilor demoniace şi satanice pentru a-l omorî pe Frabato."
Existenţa
unor astfel de aparate prin intermediul cărora sunt amplificate anumite
gânduri este confimată. Există numeroase cazuri de utilizare a unor
aparate radionice, psihotronice şi a telepatiei în scopuri criminale.
Loja
FOGC este doar una din încrengătura de ordine şi loji ale
Francmasoneriei mondiale. Dacă în cazul unor alte loji, pentru masonii
de ranguri mici, satanismul sectei malefice a Francmasoneriei nu este
evident, pentru alte loji, cum este cea prezentată în acest articol sau
pentru sinistra Skull and Bones, nici măcar cei mai naivi admiratori ai
masoneriei nu pot să pretindă că nu înţeleg că masoneria practică
satanismul.
Bibliografie:
1. Franz Bardon – Frabato Magicianul, Editura Vox, 1995
2. Richard Laufenburg - Master Daniel's account of FOGC Lodge - Transcribed from a secret cipher by Master Daniel (Guido Wolther) of the Fraternitas Saturni , http://www.geocities.com/orionbooks2002/MasterDaniels.html
3. Adolf Hemberger – Freemasonic order of the Golden Centurium, geocities.com/orionbooks2002/
Trei dovezi de netăgăduit că francmasoneria este o sectă satanică
Albert Pike, demonul-păianjen şi „îngerii” cu copite
de Mihaela Gheorghiu
Cu
cât aflăm mai multe despre francmasonerie, cu atât ne convingem cât de
malefică este această organizaţie. Zugrăvită pe dinafară în frumoasele
culori ale unei societăţi de caritate şi întrajutorare, francmasoneria
se revelează la o cercetare mai atentă în adevărata ei lumină, aceea a
unei secte satanice.
Francmasoneria îl venerează pe Lucifer - Satan
Francmasoneria
a susţinut mereu că se închină Marelui Arhitect pe care îl prezintă ca
fiind Dumnezeu. Afirmaţiile unor francmasoni importanţi, simbolurile
utilizate în ritualurile şi emblemele masonice demonstrează că masoneria
este o sectă satanică şi că acest Mare Arhitect nu este Dumnezeu Tatăl,
ci Satan-Lucifer.
Albert Pike (foto)
a fost şi este încă una din cele mai proeminente figuri masonice ale
Ritului Scoţian, iar ideile sale au fost de multe ori catalogate drept
sataniste. Cu toate acestea în numărul din ianuarie 1990 al revistei New
Age Magazine, editată de aripa din Charleston SUA a Ritului Scoţian,
lucrarea cea mai importantă a lui Albert Pike – „Morală şi dogmă”,
scrisă în 1871 – este prezentată ca fiind „un ghid masonic pentru viaţa
de zi cu zi.” (1) Într-un alt jurnal masonic publicat pe
Internet, aparţinând tot Ritului Scoţian (Scottish Rite Journal) găsim
următoarele elogii la adresa lui Albert Pike, care demonstrează ce rol
important joacă acesta şi astăzi în cadrul Ritului: „Cândva fratele Mark
Twain observa că se poate stabili caracterul unui popor după caracterul
oamenilor sau evenimentelor pentru care acesta ridică monumente. Acest
lucru este probabil adevărat. În cazul lui Albert Pike este. Numele său a
fost atribuit unor şcoli, străzi, burse, vitralii, loji masonice, unui
parc şi chiar unui parfum pentru bărbaţi.” (2)
Acest
citat semnificativ ne face să realizăm cât de mult şi-au pus amprenta
„valorile” masonice asupra societăţii moderne. Îngrijorător, dat fiind
ce idei propovăduia Albert Pike. Francmasonii se apără încercând să îl
prezinte pe Albert Pike drept un personaj marginal, puţin citit şi
cunoscut. Cum se face atunci că acestui personaj atât de „puţin
important” pentru francmasonerie i s-a ridicat drept memorial, loc în
care este şi înmormântat, House of Temple (foto) din Washington
DC, adică exact sediul central al Consiliului Suprem de grad 33 al
Ritului Scoţian? Parafrazând citatul de mai sus am putea spune că putem
cunoaşte natura francmasoneriei după persoanele căreia îi ridică
monumente.
În
iulie 1889 Albert Pike trebuia să participe în calitate de Suveran
Pontif al Francmasoneriei Universale (un rang foarte înalt în
francmasonerie) la Convenţia Supremului Consiliu de la Paris, unde urma
să se găsească soluţia pentru o dispută dintre lojile franceze şi cele
engleze. Conflictul izbucnise pe marginea unei probleme cheie, aceea a
zeităţii sau divinăţii căreia i se închină masonii. Francezii considerau
că nu trebuie să existe alt Dumnezeu decât omul sau omenirea, concepţie
care a dat naştere apoi unui nou curent cultural, impus sub numele de
umanism. Englezii nu erau de acord şi susţineau necesitatea existenţei
unei componente religioase.
Albert
Pike avea rolul de a concilia cele două tabere, gradul înalt pe care îl
deţinea permiţându-i să cunoască natura adevăratei „zeităţi” căreia i
se închinaseră fără să ştie masonii dintotdeauna. Întrucât sănătatea nu
îi permitea să facă drumul până în Franţa, Albert Pike a trimis o
scrisoare din care au fost reproduse fragmente în publicaţiile masonice
ale vremii, atât în Franţa cât şi în Anglia. Iată ce scria el: „Ceea ce
trebuie să spuneţi mulţimii este că îl venerăm pe Dumnezeu, dar că este
vorba de acel Dumnezeu care este adorat fără nici un fel de
superstitiţie. Pentru voi însă, Suverani Mari Inspectori Generali (adică
gradul 33 în Ritul Scoţian n.n) vom spune aşa, şi aşa veţi repeta
iniţiaţilor de grad 32, 31 şi 30: religia masonică trebuie să fie
menţinută de către toţi iniţiaţii gradelor înalte în puritatea doctrinei
luciferice.[…] Adevărata şi pura religie filozofică (masonii îşi
spuneau şi filozofi n.n.) este credinţa în Lucifer, egalul lui
Dumnezeu.” (3)
Un monstru oribil îşi ţese plasa în jurul Pământului
Oricât
s-a strădui masonii să dezmintă sau să ascundă teribilul adevăr
dezvăluit de la cel mai înalt nivel al francmasoneriei de Albert Pike,
simbolurile, ritualurile şi efectele acţiunilor lor îi trădează. În mod
cert cea mai mare parte a masonilor sunt doar o masă de manevră pentru
cei aflaţi la nivelele înalte care cunosc natura fiinţei pe care o
slujesc şi în mod deliberat îi atrag şi pe alţii în această imensă
înşelăciune. Acesta este, evident, satanism.
De-abia
la nivelul gradului 13 din ritul scoţian, numit Arca Regală masonii
primesc dovada explicită că venerează un demon, un monstru oribil. La
acest grad li se revelează numele şi înfăţişarea Marelui Arhitect. Iată
ce a descoperit Iuri Lina: „Realitatea din spatele scenei se arată a fi
complet diferită pe măsură ce urci în grad. În ţările creştine
francmasoneria este zugrăvită într-o haină creştină, în ţările islamice
într-una musulmană, etc. În realitate ordinul venerează o altă fiinţă,
pe Marele Arhitect al Universului, numit Jahbulon (foto) a
cărui natură seamănă foarte mult cu cea a lui Lucifer. Doar după ce
ajunge la gradele înalte, francmasonul este informat că Marele Arhitect
al Universului este numit Jahbulon. La gradul Royal Arch este revelată
înfăţişarea lui. El are corp de păianjen şi trei capete, unul de pisică,
al doilea de broască şi al treilea de om.” (4)
Cercetătorul
englez Stephen Knight a realizat un interviu cu 57 de francmasoni care
trecuseră de gradul 13. Aceştia au răspuns fără probleme la toate
întrebările până când s-a ajuns la subiectul Jahbulon şi au fost
întrebaţi „Şi cu Jahbulon cum e?” „În acel moment, relatează autorul,
situaţia a devenit tensionată, au încercat să schimbe subiectul, nu au
vrut să mai continue interviul sau au spus minciuni jenante.” (5)
E
de înţeles deci de ce francmasonii evită să vorbească despre acest
subiect. Ei venerează un demon îngrozitor, a cărui reprezentare este o
cumplită pervertire a Treimii divine. Acest păianjen cu trei capete îşi
întinde plasa peste întreaga planetă pentru a prinde în capcana sa cât
mai multe suflete. De aceea deasupra uneia din cele două coloane care
stau la intrarea în orice templu masonic se află un glob pământesc prins
într-o plasă. Acelaşi simbol apare şi pe steagurile unor organizaţii
mondiale de origine masonică ca o expresie a capcanei masonice planetare
actuale.
Demoni pe frontispiciul masoneriei britanice
Simboluri
sataniste apar pe clădirile cele mai importante ale masoneriei. Sediul
central al Marii Loji Unite a Angliei din Londra, numit Masonic Hall,
leagănul francmasoneriei mondiale moderne poartă chiar deasupra intrării
o emblemă masonică (foto) pe care a răspândit-o apoi în întreaga lume. Aceeaşi emblemă serveşte drept firmă şi pentru un restaurant (foto)
din apropiere destinat masonilor. Pe aceasta din urmă se vede şi mai
clar că fiinţele care ţin scutul din mijloc au aripi de înger şi copite
în loc de picioare, ca şi cum ar fi demoni.
Sub
aceşti îngeri cu copite, adică îngeri decăzuţi se află următoarea
inscripţie definitorie pentru doctrina francmasonică: „Audi, Vide,
Tace” adică „Auzi, Vezi şi Taci” sau mai precis păstrează secretul
indiferent de ceea ce vezi şi auzi în interiorul francmasoneriei. Acest
motto este o formă prescurtată a unui proverb latin "Audi, vide, tace,
si vis vivere (remanere) in pace" – „auzi, vezi şi taci dacă vrei să
trăieşti/să fi lăsat în pace”. Semnificativ, putem spune şi perfect
ilustrat de faptul că toţi cei care nu tac cu privire la adevărata
natură a masoneriei nu sunt lăsaţi să trăiască în pace.
A
fost nevoie ca francmasoneria să îşi creeze în jur această veritabilă
conspiraţie a tăcerii tocmai din cauza naturii sale satanice, pentru
a-şi ascunde oribilul secret. Dacă ar fi doar o organizaţie de caritate
şi întrajutorare aşa cum vrea să pară, ar mai fost necesare jurămintele
teribile pe care le impune membrilor săi pentru ca aceştia să păstreze
tăcerea? „Jur că nu voi revela niciodată secretul francmasonilor decât
unui frate de lojă şi în prezenţa venerabilului mare maestru. În caz de
abatere mă supun la următoarea pedeapsă: limba mea să fie smulsă, inima
mea străpunsă, iar corpul meu zdobit şi transformat în cenuşă pentru a
fi aruncată în vânt”… aşa sună unul din jurămintele depus de un mason.
Asemenea
„jurăminte” pot aparţine numai unei organizaţii diabolice. Iar faptul
că ele nu sunt doar o figură de stil este demonstrat din plin de moartea
în condiţii suspecte a unor persoane care au trădat francmasoneria. (6)
Mai
sunt multe lucruri de spus pe marginea acestui subiect, întrucât toate
simbolurile şi ritualurile masonice sunt puternic încărcate de această
semnificaţie satanică. În toate scrierile masonice vom găsi timpul
măsurat în Anno Lucis nu în Anno Domini-care ia ca an zero naşterea lui
Isus Christos. Anno Lucis se obţine adăugând 4000 de ani la Anno Domini,
astfel că anul 2006 devine anul 6006. Masonii dezmint faptul că îşi
măsoară până şi timpul raportat la Lucifer, susţinând că Lucis înseamnă
lumină, şi că ar fi vorba de lumina cunoaşterii care este ceva bun.
Care
este natura acestei lumini putem vedea în ilustraţiile masonice
alăturate în care este prezentat într-o formă simbolică ritualul de
iniţiere în primul grad. În partea de sus a ambelor desene se află
Soarele şi Luna, însă nu Soarele – care a fost dintotdeauna asociat cu
Dumnezeu Tatăl luminează loja ci o altă lumină, cea a unei stele. Steaua
care răsare strălucitoare şi marchează începerea unei noi ere, Noua
Ordine Mondială este un simbol central în masonerie. Această stea
strălucitoare este Luceafărul de dimineaţă, numit aşa de astronomii din
vechime tocmai pentru este ultima stea care rămâne pe cer dimineaţa
concurând lumina Soarelui, exact aşa cum Lucifer, numit şi „fiul
dimineţii” se consideră egalul lui Dumnezeu.
Vedem
deci cum încă de la primii paşi în masonerie totul se învârte în jurul
unor concepte şi doctrine luciferico-satanice. Ceea ce uită însă
francmasonii şi cei care îi conduc este că în cele din urmă lumina
Soarelui devine atât de puternică încât oricât de strălucitor ar fi
putut părea la un moment dat Luceafărul, în cele din urmă acesta dispare
cu totul. Puterea sa nu este decât una trecătoare, iar lumina care îl
face să strălucească nu este decât o palidă reflectare a luminii
Soarelui. La fel se va petrece şi cu francmasoneria, care a reuşit
temporar să îşi ţeasă plasa în jurul acestei planete, dar care după cum
se exprima un bine cunoscut autor de dezvăluiri (4) „poartă în ea sămânţa propriei autodistrugeri” prin chiar venerarea unei fiinţe care se opune ordinii divine.
Bibliografie:
(1) John Daniel, Scarlet and the beast - A history of the war between enghlish and french masonry, vol 1, 1993, pag.52
(2) http://www.srmason-sj.org/web/journal-files/Issues/jun03/
(3) Leon de Poncis citat de John Daniel - Two faces of freemasonry, Day Publishing, Longview Texas, 2005, pag. 81-82
(4) Iuri Lina, Architects of deception - Secret history of freemasonry, 2004, pag .76, 105
(5) Stephen Knight – The Brotherhood – the secret world of the freemasonry, London, 1983 pag 273-240
(6) Mărturii cutremurătoare ale unor foşti masoni
(2) http://www.srmason-sj.org/web/journal-files/Issues/jun03/
(3) Leon de Poncis citat de John Daniel - Two faces of freemasonry, Day Publishing, Longview Texas, 2005, pag. 81-82
(4) Iuri Lina, Architects of deception - Secret history of freemasonry, 2004, pag .76, 105
(5) Stephen Knight – The Brotherhood – the secret world of the freemasonry, London, 1983 pag 273-240
(6) Mărturii cutremurătoare ale unor foşti masoni
Vă recomandăm să citiţi şi:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.