Secrete.

joi, 15 septembrie 2011

Terra incognita. Ciudatenii. Enigme.


Terra incognita.
Motto:  The phrase is now also used metaphorically by various researchers to describe any unexplored subject or field of research.
_________________
Lacul ascuns din Antarctica.
01 februarie 2011
Rusii cauta civilizatia din adancuri
Rusii sunt pe cale sa isi explice una dintre cele mai mari enigme care i-a framantat in ultima vreme. Mai au doar 50 de metri de forat inainte de a ajunge la Vostok, cel mai ciudat lac din lume.


Este vorba de un lac sub-glacial din Antarctica, ascuns la peste 4.000 de metri sub invelisul de gheata.

Munca 24 din 24 pentru o descoperire epocala
Vara arctica e pe sfarsite, asa ca temperaturile vor incepe in curand sa scada, pana la -80 de grade Celsius. Cercetatorii vor fi nevoiti sa paraseasca baza pe 6 februarie, dar pana atunci tot mai incearca sa foreze in cautarea dezlegarii enigmei.
„E ca si cum ai lucra pe o planeta extraterestra, unde nimeni nu a fost inainte. Nu stim ce ne asteapta acolo”, spune unul dintre responsabilii proiectului, care adauga ca se sapa non-stop, 24 de ore din 24.
De ce e atat de special lacul?
Acoperit de 4 kilometri de gheata, Vostok este izolat de restul lumii de milioane de ani, printr-un adevarat sigiliu de gheata. Se estimeaza ca ar fi vorba de 15 milioane de ani de izolare. Nu toti specialistii sunt insa de acord cu forarile de la Vostok, pentru ca ei considera ca astfel se va strica ecosistemul, spun ei.
Rusii spera insa ca atunci cand vor ajunge la apele lacului sa descopere forme de viata nemaivazute pana acum.
Statia Vostok
Lacul se afla sub baza ruseasca Vostok. La aceasta statie a fost inregistrata si cea mai scazuta temperatura de pe Pamant, -89 de grade Celsius, pe 21 iulie 1983.
Lacurile sub-glaciale sunt rare in lume si numai 150 au fost gasite in Antarctica.
Forarile au reusit sa ajunga pana la 3.600 de metri, dar, cand mai erau numai 130 de metri pana la izvoare, in 1998, proiectul a fost oprit, pentru ca au aparut intrebari legate de o posibila contaminare a lacului. Sapaturile au pornit in nou in 2001, cu metode noi, ecologice, pentru ca, pana la urma, scopul este ca tot ecosistemul sa fie pazit.
Pe langa descoperirea de micro-organisme noi, cercetarea apelor ar putea sa ii faca pe cercetatori sa intelega mai bine conditiile glaciale de pe una dintre lunile lui Jupiter, Europa.

_________________
Nomura Invasion ...
Meduza Nomura traieste in Marea Japoniei si Marea Chinei si incepe sa devina o problema a omenirii. In mod normal, dimensiunile ei sunt de 25-30 cm. Mutatiile survenite aspura ei o transforma, insa, intr-o bomba ecologica ce nu poate fi contracarata.
De ce? Pentru ca asemenea vestitei Hidre din antichitate, aceasta meduza are un mod ciudat de a se manifesta cand este omorata.
Subiectul a fost pus pe tapet si de domnul general Emil Strainu, autorul unor binecunoscute carti cu subiecte paranormale sau de science fiction, dar si UFO-logist renumit. Acesta spune ca, la inceputul anilor 2000, japonezii i-au invinuit pe chinezi ca din cauza deversarilor in mare a unor reziduuri chimice, au avut loc mutatii genetice asupra unor specii. Acestea ar fi dus la aparitia unor monstri marini, care contribuie la distrugerea ecosistemului marin.
Despre ce este vorba?
Meduza Nomura, care de regula are dimensiuni sa le spunem normale, din cauza unor mutatii, a capatat dimensiuni de cosmar in ultimii 10-15 ani, unele exemplare devenind adevarati monstri marini, cu un diametru de 6-10 m.
Exemplarele actuale au doi metri in diametru si au bratele de pana la 30 de m. Acesti monstri marini au o mare nevoie de hrana si consuma tot ce intalnesc, de la plancton la peste, in cantitati mari, ceea ce va duce la disparitia vietuitoarelor mici din zonele unde traieste.
Pana de curand, aceste meduze apareau la fiecare 40 de ani. Se pare ca, din cauza incalzirii globale si deci si a apelor, acest ciclu neexplicat pana in prezent s-a redus la 12 ani, iar din 2005, au inceput sa apara anual.

Pentru ca tacamul sa fie complet, in momentul in care sunt ucise, aceste meduze elibereaza in apa milioane de oua, care duc la proliferarea acestei specii criminale. Deci uciderea lor nu este o solutie, ci o greseala.

Specialistii japonezi se tem ca daca poluarea nu va inceta, in cel mult 10 ani, uriasele meduze vor epuiza sursele de hrana din habitatul lor si vor emigra in alte mari si oceane, ceea ce ar duce la o catastrofa ecologica la nivel planetar.

Destul de neglijate pana in prezent, meduzele au inceput sa fie studiate de cand au devenit o problema si s-a constatat, spre surprinderea savantilor, ca inmultirea si cresterea lor este favorizata de poluare, de incalzirea mediului, aciditatea oceanelor si cantitatea mare de fosfat deversata in ape.

O alta cauza a inmultirii acestora este si faptul ca tonul, broasca testoasa si soparlele de mare, care se hraneau cu aceste meduze, sunt la randul lor vanate de oameni pentru hrana.

Riscuri pentru pescarii locali
In 2005, a avut loc in regim de urgenta o conferinta a companiilor de pescuit pentru a discuta probelama acestor meduze care le aduc mari prejudicii prin uciderea planctonului si a pestilor.

In 2008, acestea au pus mari probleme din nou din cauza numarului mare in care au aparut si impiedicarii activitatii de pescuit.

In august 2009, vasul de pescuit japonez Diasan a fost scufundat din cauza greutatii plaselor de pescuit, pline cu meduze Nomura avand 2 m in diametru si 200 kg greutate fiecare. Cea mai mare meduza capturata avea un diametru al capsulei de 2,5 metri si o lungime de 35 de metri.
Autor: Marin Neacsu
Preluat de pe Ziare.com
_______________________________
POLUL NORD SE DEPLASEAZA CATRE SIBERIA
Polul Nord Magnetic se situeaza actualmente undeva in Marea Nordului si se deplaseaza catre Siberia . Asta face ca doua aeroporturi din Florida sa isi renumeroteze pistele. Aeroportul International din Tampa, Florida a inceput “ajustarea “ pistelor de decolare, Joi, 06.01.2011, pentru a se corela cu campul magnetic terestru, informatie pe care se bazeaza pilotii in pilotarea avioanelor. Aeroportul si-a inchis principalele piste pana pe data de 13 Ianuarie, pentru a reface indicatoarele si traseele in interiorul aeroportului dar si pentru a modifica datele de orientare a anuntat Administratia Federala a Aviatiei prin purtatorul de cuvant, Paul Takemoto. Intrebat cat de des se face aceasta reajustare, domnul Takemoto a afirmat ca operatiunea este dictata de schimbarea polilor, fenomen ce nu poate fi nici explicat nici prevazut si nu se poate da o frecventa a acestor necesitati. Kathleen Bergen, un alt purtator de cuvant al FAA a dat amanunte, specificand ca a fost nevoie sa reorienteze pistele pe coordonatele 19R/1L, fata de 18R/36L, cum erau inainte. Adica inainte aveau o declinatie de 180 grade fata de directia Nord si 360 fata de directia Sud, date ce a trebuit sa fie modificate datorita schimbarii polilor magnetici.Bergen a mai mentionat ca polii magnetici se modifica si la fiecare modificare care depaseste 3 grade, acest fapt poate afecta traficul aerian.
Astfel de modificari vor incepe si pe Aeroportul Peter O’Knight saptamana viitoare, dar in curand si alte aeroporturi vor trebui sa ia astfel de masuri pe masura ce schimbarile se fac simtite, in functie de altitudinea, latitudinea si longitudinea pozitiei aeroporturilor.

Se stie ca Pamantul are un miez de fier si miscarea acestuia face ca pamantul sa se manifeste ca un imens magnet care la suprafata se manifesta printr-un camp camp magnetic. De aceea, Pamantul se comporta ca un imens magnet, cu doi Poli, Nord si Sud. De fapt, spunea Jeffrey Love, un cercetator al US Geological Survey’s Geomagnetism Program, “acest camp magnetic nu este perfect si are ondulatii si deplasari,” ceea ce face ca acest camp magnetic sa se manifeste diferit de la o zona la alta, de la un moment la altul.
Se mai stie ca polul magnetic nu este identic cu cel geografic si diferenta dintre acestia este un unghi numit declinatie magnetica. Ca si cum aceasta anomalie nu era suficienta pentru a complica navigatia, polul magnetic se deplaseaza, dand nastere la modificari ale declinatiei magnetice care in timp devine tot mai mare, necesitand modificarea datelor. Aceasta schimbare poate ajunge pana la modificari de o cincime de grad pe an, in locuri cu latitudine joasa, cum este Florida. Asta inseamna ca la fiecare cinci ani, declinatia magnetica se modifica cu un grad. La distante mari, sau la inaltimi mari, aceasta diferenta se amplifica si duce la erori care pot face ca un avion sa aterizeze pe un cu totul alt eroport, in cu totul alt loc. Declinatia deci, variaza in functie de locatie, si la altitudini mari se mareste ca valoare, exact ca laturile unui unghi. In acest moment, Nordul magnetic masurat in plan vertical, are valorile 84.97 grade Nord si 132,35 grade West punct situat undeva in Marea Nordului, si se deplaseaza spre Siberia, pe directia nord-vest cu aproximativ 55 km pe an, conform spuselor lui Jeffrey Love.
Aceste schimbari duc la necesitatea schimbarii datelor de orientare ale aeroporturilor, care sunt si ele orientate dupa directia nord sub diferite unghiri, care sunt trecute datele ce se inregistreaza pe aparatele de bord la decolare si aterizare. Ori modificarea datelor reale face ca pistele sa nu mai poata fi utilizate cu datele respective. Acest lucru a inceput in Florida pentru ca acolo se simte mai mult diferenta de declinatie magnetica, dar in curand acest gen de masuri vor trebui sa fie luate si de alte aeroporturi . In Octombrie, un al treilea aeroport este planificat la astfel de actiuni.

De fapt, la fiecare 5 ani Agentiile Federale recalculeaza si publica toate diferentele de declinatie magnetica care, cum spuneam, difera de la o locatie la alta. Acest lucru este necesar pentru introducerea corecta a datelor de zbor, tanand cont de modificarile declinatiei magnetice.
Dar pe langa aceste schimbari, Jeffery Love a mai subliniat si posibilitatea inversarii polilor magnetici, fapt ce are implicatii mult mai mari cu modificari majore. Acest lucru este posibil, se pare ca lucrurile se indreapta catre acest fapt. Ultima schimbare a polilor a avut loc acum aproximativ 780.000 de ani si o schimbare de acest gen se intampla cam la 10000 de ani sau mai mult. “ In ceea ce priveste pagubele si efectele acestei schimbari asupra Pamantului si omenirii, nu as putea spune nimic deoarece nu am mai avut o astfel de experienta. Dar nu cred ca asta inseamna sfarsitul lumii” a mai spus Love.
Concluzionand se poate spune ca schimbarea polilor magnetici este un proces in derulare, nu a inceput acuma si nu se stie inca, cand se va sfarsi. Ca acest proces se accelereaza, este evident. Ca va coincide cu profetiile Mayasilor sau ale indienilor Hope, sau Vangai, sau ale lui Nostradamus, e dificil de spus. Ce va aduce acest fenomen si cum va influenta viata pe Pamant se poate doar presupune. In mod sigur nu vom trai cu capul in jos, dar organismele, toata viata terestra , toate fiintele vii vor suferi modificari majore, creierul uman, spiritul sunt influentate magnetic, simtul de orientare la oameni, animale si pasari va fi bulversat, va fi ca si cum vei fi in permananta invartit intr-o tiribomba, sau Montagne Russe, si acest fenomen nu se stie cat va tine. Vor rezista cei cu un sistem nervos mai puternic, cu organe sanatoase care sa poata face fata transformarilor. Daca vreti, va fi o noua si majora selectie naturala. Poate de aici si cuvintele Bibliei ca va fi o purificare si o imbunatatire a calitatii, pentru ca cei ce nu pot face fata fizic si psihic vor fi eliminati. Din punct de vedere moral, aceste schimbari vor avea implicatii majore pentru ca lumea va intelege in sfarsit ca toate averile sunt inutile, valorile se vor schimba, nu va mai conta ce proprietati ai ci cat de sanatos esti fizic si mental. Va fi o reintoarcere la natura in primul rand mentala, spirituala si apoi si fizica, pentru ca natura, Pamantul se va schimba, anotimpurile se vor schimba, clima se va schimba. Si oamenii se vor schimba. Poate vom avea nevoie de ajutor sa supravietuim Poate “navele spatiale imense” care -spun unii- se apropie de Pamant vin cu un scop anume, poate altii cunosc calendarul si vin sa vada sau sa salveze ce mai e de salvat Cine stie ?
Marin Neacsu
http://www.foxnews.com/scitech/2011/01/06/magnetic-north-pole-shifts-forces-closure-florida-airport/
http://www.livescience.com/strangenews/etc/110107-earths-magnetic-poles.html
http://www.foxnews.com/scitech/2011/01/06/magnetic-north-pole-shifts-forces-closure-florida-airport/#
__________________________________
The Tateyama Kurobe Alpine Route is a spectacular route through the Northern Japan Alps, which can be easily followed by using various means of transportation, including cablecars, trolley buses and a ropeway.
The Tateyama Kurobe Alpine Route was completed in 1971, and connects Toyama City in Toyama Prefecture with Omachi Town in Nagano Prefecture. The section between Tateyama Station and Ogizawa is closed to private vehicles. The route is open from mid April through November. In 2011, the entire route is scheduled to be open from April 17 to November 30. The snow corridor in Murodo is scheduled to be open to pedestrians to walk from April 17 to May 31. 
_________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.