Baza 211 - Nazisti la Polul Sud
Primele expediţii germane spre Antarctica au avut loc încă din anii 1901-1903. Începând cu 1938 naziştii au început să trimită
numeroase expediţii spre regiunea Queen Maud din Antarctica.
Majoritatea acestor numeroase si constante expediţii porneau din Africa
de Sud. Au fost cartografiaţi peste 370.000 km pătraţi din continentul
îngheţat, germanii descoperind vaste regiuni care nu erau acoperite de
gheată, lacuri cu apa calda si numeroase peşteri. Diferite echipe
ştiinţifice au fost trimise in aceste zone : botanişti, agricultori, zoologi, biologi marini etc, in aceasta misiune secreta fiind implicate multe divizii din guvernul nazist. Toate aceste expediţii au culminant prin revendicare de către Germania a acestor teritorii. Numele ales pentru aceasta colonie a fost Neuschwabenland sau New Swabia si a fost delimitata prin aruncarea din avioane a sute de ţăruşi având ataşaţi de ei steagul cu svastică.In acest moment intra in scena istoricii revizionişti, jurnaliştii de investigaţie si amiralul
din marina SUA, Richard E. Byrd. Astfel, după ce toate aceste date au
fost strânse, in New Swabia au început să ajunga echipe de construcţii
care au construit baze militare subterane, porturi pentru submarine, toate bine camuflate. Noua baza-oraş este numita New Berlin sau Base 211. In vasele militare,
civile si submarine au fost aduse materiale de construcţii, provizii
si armament. Chiar înainte de sfârşitul celui de-al doilea război
mondial doua submarine, U-530 si U-977, au dus in aceste baze oamenii
de ştiinţa care se ocupau cu studiul si dezvoltarea discurilor
anti-gravitaţionale precum si ultimele componente ale acestora
(multe
din aceste componente au fost transportate aici in timpul războiului)
si alte numeroase schiţe si proiecte ale farfuriilor zburătoare
proiectate in Germania. Cele doua submarine au fost capturate, la
întoarcere, pe coastele Argentinei iar echipajele supuse
interogatoriilor de către marina SUA. In urma acestor interogatorii s-a
luat decizia de a trimite in Antarctica, o forţa de invazie, sub comanda lui Richard E. Byrd. Operaţiune militara, cunoscuta sub numele de Highjump,
a avut loc intre 1946 si 1947 si era compusa din peste 40 nave de
război, un purtător de avioane, USS Philippine, submarine si 4700 de
soldaţi.
In 5 martie 1947, in ziarul chilian El Mercurio apare un interviu cu Richard E. Byrd, realizat de Lee van Atta, in care amiralul
face câteva afirmaţii şocante. El afirma ca ”este imperativ ca SUA să
iniţieze imediat măsuri de apărare împotriva unor regiuni ostile
deoarece in cazul unui război, SUA poate fi atacata de obiecte
zburătoare care pot călători de la pol la pol cu viteze incredibile”.
El a continuat să susţină aceste afirmaţii dar, mai târziu, i-a fost
interzis sa mai tina conferinţe de presa si a fost internat într-un
ospiciu. Totuşi, in 1955 a fost pus să conducă operaţiunea Deepfreeze
de explorare a Antarctici iar la scurt timp după acea, in 1957, a
murit…
Proiectarea,
construirea si testarea unor aparate de zbor experimentale sub forma
de discuri de către nazişti, nu pare a fi o afirmaţie hazardata,
luând in in calcul progresul tehnic german de la sfârşitul războiului (amintesc aici doar de avioanele cu reacţie Messerschmitt Me 262 si primele rachete balistice V1, V2). In ultimul timp ies la suprafaţa noi informaţii si documente despre aceste aparate de zbor, informaţii care sunt preluate si difuzate de canale media credibile: Discovery si History Channel. Au fost descoperite numeroase schiţe ale acestor “farfurii zburătoare” după război, iar piloţii aliaţi raportau constant întâlniri deasupra Germaniei cu celebrele “Foo Fighters”. Întreg programul spaţial american (incluzând zborul spre Luna cu Saturn V) a fost conceput si realizat pe baza studiilor in domeniul rachetelor ale lui Wernher Von Braun (nazistul “bun” si fost ofiţer SS), racolat de americani la sfârşitul războiului împreuna cu echipa sa de oameni de ştiinţa de la Peenemünde.
Deasemenea avioanele cu reacţie americane si sovietice care se întâlneau pe cerul peninsulei Coreene in timpul războiului din anii 1950, erau aproape identice, ele fiind realizate după aceleaşi schiţe ale unui viitor avion cu reacţie nazist, furate din Germania atât de către sovietici cat si de americani.
luând in in calcul progresul tehnic german de la sfârşitul războiului (amintesc aici doar de avioanele cu reacţie Messerschmitt Me 262 si primele rachete balistice V1, V2). In ultimul timp ies la suprafaţa noi informaţii si documente despre aceste aparate de zbor, informaţii care sunt preluate si difuzate de canale media credibile: Discovery si History Channel. Au fost descoperite numeroase schiţe ale acestor “farfurii zburătoare” după război, iar piloţii aliaţi raportau constant întâlniri deasupra Germaniei cu celebrele “Foo Fighters”. Întreg programul spaţial american (incluzând zborul spre Luna cu Saturn V) a fost conceput si realizat pe baza studiilor in domeniul rachetelor ale lui Wernher Von Braun (nazistul “bun” si fost ofiţer SS), racolat de americani la sfârşitul războiului împreuna cu echipa sa de oameni de ştiinţa de la Peenemünde.
Deasemenea avioanele cu reacţie americane si sovietice care se întâlneau pe cerul peninsulei Coreene in timpul războiului din anii 1950, erau aproape identice, ele fiind realizate după aceleaşi schiţe ale unui viitor avion cu reacţie nazist, furate din Germania atât de către sovietici cat si de americani.
De
aici teoriile conspiratiei o iau razna: Hitler a fugit in Antarctica,
acolo naziştii sunt bun prieteni cu reptilienii, care sunt
extratereştrii, iar pamantul este gol in interior si plin de arieni. Ar
mai fi multe de conspirat dar am obosit. Daca vreti să citiţi mai
multe, apelaţi cu încredere la Google, este cel mai bun prieten al
vostru. Începeţi cu Thule Society si energia Vril.
sursa : adiadrian.wordpress
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.