Secrete.

luni, 26 noiembrie 2012

Cum am scapat de pietrele de la fiere

Cum am scapat de pietrele de la fiere

In sfarsit, am reusit!!!!
Asa cum spuneam intr-o postare anterioara, la un control medical periodic, la ecograf, am descoperit ca am o piatra la fiere, de cca 1,8 mm, iar medicul mi-a zis ca trebuie sa-mi scot fierea, mai devreme sau mai tarziu, cu riscul ca, daca o voi face mai tarziu s-ar putea sa fie cu complicatii, adica piatra sa plece din fiere, sa-mi blocheze canalul coledoc si ... sa fie o superurgenta medicala. Riscul cel mare fiind pancreatita.
M-am speriat si nu prea, deoarece m-am gandit ca este imposibil sa nu existe o cale naturista si naturala de a elimina piatra de la fiere (atunci credeam ca este una singura). Si am cautat o astfel de cale pentru ca eu consider ca toate organele cu care ne-a creeat Bunul Dumnezeu trebuie sa le pastram pentru ca noi sa putem functiona la parametrii normali.
Am inceput sa citesc despre retete naturiste si am si incercat, fara succes, una dintre ele, cea cu ulei de masline si suc de lamaie. Nu m-am desacurajat, am continuat sa caut, am gasit zeci de retete, am mai incercat si cu gemoderivate si nu a mers.
La un moment dat, am gasit aici un pachet de detoxifiere a ficatului si foarte multe detalii despre cartea doamnei Hulda Clark "Vindecarea tuturor formelor de cancer" - o carte pe care o recomand cu incredere tuturor, pentru ca ea se adreseaza tuturor, nu numai bolnavilor de cancer.
Am comandat mai intai cartea si am citit-o. Mi s-a parut foarte convingatoare deoarece are foarte multe exemple. Apoi, am comandat pachetul de deparazitare si Zapper-ul (un dispozitiv extraordinar despre care gasiti detalii aici) si pe care il puteti construi si singuri, toate detaliile le gasiti in cartea doamnei Hulda Clark.
Aveam o multime de indoieli, dar dupa ce Delia  mi-a scris la comentarii  ca si ea a eliminat pietrele de la fiere, ba chiar mi-a trimis si poze pe mail am prins curaj. Multumesc din suflet Delia! Multumesc, de asemenea si lui Mimi Walter care m-a incurajat foarte mult (vezi comentarii) si mi-a povestit si despre alte persoane care au obtinut aceleasi rezultate.
 Am facut deparazitarea cu plante (cuisoare, pelin si tinctura de nuc negru). Acest tratament de deparazitare se spune ca are efect asupra a peste 100 de paraziti si a diverselor stadii de dezvoltare ale larvelor lor. Desi este recomandat sa se faca si detoxifierea rinichilor inainte de a face detoxifierea ficatului pentru eliminarea pietrelor de la fiere, eu nu l-am mai facut. Il voi face in viitorul apropiat (dupa ce ma voi intoarce din concediul de odihna). Cand am facut comanda pachetului de deparazitare mi s-a spus ca trebuie sa astept doua saptamani ca nu au toate elementele pachetelor. A fost o situatie temporara, in prezent avand toate produsele pe stoc si se livreaza rapid prin curier.
Atunci am cautat un alt furnizor si l-am gasit  aici. Am primit  foarte repede produsele comandate si .... ieri am inceput tratamentul de detoxifiere a ficatului pentru eliminarea calculilor biliari. Iar o mica parte a rezultatului il vedeti in pozele de mai jos:



Am spus o mica parte pentru ca au fost mult, mult mai multe si inca mai elimin la aceasta ora (cred ca au fost peste 1500 mai mici si mai mari). Hulda Clark, in cartea amintita mai sus, spune ca pietrele nu se formeaza in fiere, ci in ficat si ca de acolo sunt impinse in fiere si mai departe si ca le avem aproape toti, chiar si copiii. Adevarul este ca la cat de multe pietre am eliminat, cred ca nici nu aveau loc toate in fiere.
Cu o saptamana inainte de a incepe tratamentul de eliminare a pietrelor am inceput sa folosesc zilnic zapper-ul, pe care l-am achizitionat de aici si sa beau cca 1 litru de suc de mere proaspat stors pe zi (se spune ca inmoaie pietrele). Despre sucul de mere mi-a spus tot draga de Delia.
Dar sa va spun cum au decurs zilele de ieri si de azi pana in acest moment:
Ieri:
- dimineta, la trezire am baut o cana de apa calda cu zeama de lamaie, dupa care, la cca 15 minute, am baut o cana de lapte de migdale. Mai tarziu am mancat cirese, cca 400 grame.
- la pranz (ora 13,00) am mancat o salata mare cu multa verdeata;
- la 14,00 am baut apa.
- Dupa ora 14,00 nu am mai mancat sau baut absolut nimic, decat tratamentul, dar nu mi-a fost absolut deloc foame.
La ora 14,00 am ozonat uleiul de masline timp de 30 de minute, dupa care l-am pus la frigider intr-un borcan inchis ermetic. Despre ozon, ozonare si ozonatoare voi posta cat de curand posibil. 
Am facut amestecul, care a trebuit baut in patru transe, din doua cani si jumatate de apa filtrata, o jumatate de cana suc de grapefruit (se poate si doar cu trei cani apa) si 4 linguri de Saruri EPSOM. Amestecul l-am pus la frigider (daca este rece se poate bea mult mai usor pentru ca este foarte, foarte amar la gust).


Ulei de masline extravirgin obtinut prin presare la rece, ozonat


Apa filtrata, suc de grapefruit, SARURI EPSOM

SARURI EPSOM
Ora 18,00
Am baut cu ajutorul unui pai de plastic prima transa (3/4 cana) de amestec de saruri EPSOM in care am mai pus cca 1/8 lingurita vitamina C pentru ca ii amelioreaza gustul.
Am scos uleiul de masline si grapefruitul din frigider, pentru a se incalzi.
Ora 20,00
Am repetat operatiunea. (mai putin scosul din frigider, ca doar erau afara deja!)
Pe la 21,00 am inceput sa merg la baie si am tot mers pana a iesit apa.

ATENTIE!!!! Respectarea orarului este extrem de importanta pentru reusita.

Ora 21,45
Am stoars bine un grapefruit mare (trebuie sa obtineti cel putin 1/2 cana suc, daca este mai mult cu atat mai bine) si am pus impreuna cu 1/2 cana ulei de masline si cu 20 picaturi tinctura de nuca neagra intr-un recipient de sticla cu capac care se inchide ermetic. Am agitat bine amestecul pana s-a obtinut un amestec apos. In carte spune ca doar sucul de grapefruit proaspat poate face acest lucru cu uleiul.
Am mai fost inca o data la baie, pentru ca dupa ce am baut, stand in picioare - e important, acest amestec (ora 22,00 fix ) foarte neplacut la gust, a trebuit (Hulda Clark insista) sa ma asez imediat intinsa in pat, unde am luat si 4 capsule de ORNITINA (pentru a dormi bine, e esential pentru reusita) si am stat nemiscata cca 30 de minute, dupa care cred ca am adormit. Imi aduc aminte ca m-am mai rasucit in somn.

Tinctura de nuca neagra
Azi:
La ora 6,15 m-am sculat. Eram usor ametita si aveam si o usoara senzatie de greata. M-am dus in bucatarie unde am baut a 3-a transa de amestec cu saruri EPSOM si m-am intors in pat. .(Acest amestec trebuie baut la trezire, dar nu inainte de 6,00) La scurt timp a trebuit sa ma duc la baie, unde am inceput sa elimin pietre, amestecate cu niste "graunte" albicioase si cu foarte putine resturi alimentare. Mai intai pietrele au fost mai mici, apoi din ce in ce mai mari. Cele mai mari au avut in jur de 2 cm (vezi pozele).
La ora 8,15 am baut ultima transa de amestec cu saruri EPSOM si am fugit repede in pat pentru ca ma simteam ametita. Oricum, la scurt timp, natura si-a cerut iar drepturile si am fugit iar la baie si iar s-au eliminat pietre, unele mici si altele mari. Pana acum, este ora 11,08, am fost ultima data la baie la 10.30 cand am eliminat 4 pietre peste 1,5 cm si multe altele mici.
Acum imi simt stomacul mai linistit si am si o stare de liniste si calm. La ultimele iesiri la baie m-a cam usturat, cred ca de la prea multe iesiri.
Voi mai repeta acest tratament pentru ca doamna Hulda Clark spune ca vor mai fi pietre impinse din ficat in fiere.
FOARTE IMPORTANT!!!
Respectati orarul.
Faceti tratamentul in week-end sau in concediu pentru ca va puteti simti destul de rau. In plus trebuie mers foarte des la baie.
Faceti inainte cel putin tratamentul de deparazitare, iar daca va stiti cu probleme renale, neaaparat si pe cel de detoxifiere a rinichilor.

Voi merge si la ecograf cand ma voi intoarce din concediul de odihna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.