Secrete.

sâmbătă, 29 decembrie 2012

M-am gandit la ceva Extraordinar: ce este Dumnezeirea..,mesaje din univers. Nr 1

                                       M-am gandit la ceva Extraordinar: ce este Dumnezeirea..,mesaje din univers.
Nr 1

                Dumnezeirea este creatia,implinirea,iertarea,iubirea.Sunt plin de fericirea sa pot spune ce simt.Cu mult timp ....enorm de mult timp au fost demiurgii,cei ce au creat .Aceste entitati au zamislit universurii.La roswvelt entitatea a spus ca exista ceva peste tot un creator.A fost o lupta in univers ,,,,binele cum il credem noi si raul.Binele este o constanta in spatiul timp,ce este bine pentru unii este rau pentru altii,dar acest lucru aduce echilibrul.Lupta a fost enorma intre demiurgii.Binele a castigat,pentru ca universul este viu,nu se poate accepta deviatile energetice.Informatile le primesc de la el,Mihail ii spun eu.Cum am spus in univers exista multe lumii,diferite de tot ce visam,planete care gandesc,creaza cu forta gandului.planete populate de delfini care gandesc,aici sunt si o parte din stramosii lor.pe terra.Paradoxal sunt mai evoluati decat noi,ei nu pregeta sa ne salveze cu pretul vietii lor.Sunt planete in univers cu rocii ganditoare,si aici sunt relicve primordiale,cristalele in lumea noastra.Terra acest miracol unic in felul lui pentru ca a existat el D-zeu fiul unicul fiu a lui D-zeu care sa jertfit pentru noi nu pentru el.Ne-am mantuit.E dureros dar suntem creatii multiple,nu am avut o evolutie aiurea.Am fost creati ca roboti,cum credeti ca se pot face transplanturii,si diferite operatii???????.Nimic intamplator.Dar avem dreptul la liberul arbitru si la evolutie.Lupta este mare ne-am castigat dreptul de a trai.Problema este ca ne vad ca invadatori,noi am scapat de sub,control si am evoluat.Undeva in adn-ul nostru este un miracol,suntem iubiti de Divinitate.Terra este vie,gandeste,noi o ranim zilnic,modificam,viata ei,o otravim,ii peturbam echilibrul energetic cu metroul,canalele si tunelele o ranesc rau.Toate cladirile inale ii produc ranii.Ar trebui sa ne temem nu de apocalipsa Mayasa ci de extinctia divina,se pregateste ceva acolo,ma tem ca tot universul va plati.Nu pentru ca nu au intervenit ci pentru ca au fost pasivi,au lasat lucrurile sa degenereze.Terra se apara isi schimba aura,e de rau.Reptilieni cred ca sunt grozavi,ma tem ca dispar definitiv,inclusiv modificarile din noi vor fi sterse.Masonilor rugativa la ce stiti voi,dar rugativa sa fie bine.Nu se mai iarta nimic,iadul va fiu sters in curand.NU este vorba de rautate,e vorba de evolutie spirituala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.