Secrete.

luni, 18 februarie 2013

SENZATIONAL - Daily Mail: Un roman a fotografiat un OZN deasupra Casei Poporului

SENZATIONAL - Daily Mail: Un roman a fotografiat un OZN deasupra Casei Poporului



Tabloidul britanic Daily Mail scrie, in editia electronica, despre marturia unui fotograf amator roman care ca ar fi surprins in imagini un OZN deasupra cladirii Parlamentului.
Cosmin Garlesteanu a spus, scrie cotidianul britanic, ca a avut un sentiment ciudat atunci cand a facut fotografia. Cand s-a uitat peste imagini a vazut un disc luminos deasupra impozantei cladiri.
Fotografia, facuta in data de 4 februarie, a starnit un"interes global", scrie Daily Mail, dupa ce romanul a postat-o pe un site de photo-sharing.
"Ma plimbam dupa serviciu si am decis sa fac cateva fotografii. Era foarte frig si batea vantul, iar cerul era acoperit de nori. A fost prima data cand am fotografiat Palatul Parlamentului noaptea si nu am fost dezamagit de rezultat. Am facut cinci poze in total, insa atunci cand am facut-o pe ultima am avut un sentiment ciudat. M-am uitat din nou si din nou si nu mi-a venit sa cred. Nu stiam ce e lumina aceea ciudata. Am vazut numai cand m-am uitat la poza. Nu pot sa-mi explic. I-am aratat poza unui prieten, iar el a spus ca seamana cu o scena din Independence Day (n.r. un film de la Hollywood despre invadarea Pamantului de extraterestri). Nu m-am asteptat. Este o lumina cu o forma ciudata, pe care nu pot sa o descriu, dar arata ca un OZN. Am crezut intotdeauna ca se pot intampla miracole", a spus Garlesteanu.
Unii dintre cei care care au vazut poza sunt convinsi ca romanul a fotografiat un OZN, in timp ce altii sustin ca e doar un joc de lumini.
Potrivit Daily Mail, acesta nu este primul incident de acest fel care s-a intamplat in Romania in 2013.
"In ianuarie, a fost filmat un OZN in forma de triunghi cu trei lumini care nu pot fi explicate. Tot in ianuarie, o alta persoana a spus ca a vazut deasupra orasului un disc negru mare cu multe lumini, despre care se crede ca avea 6,5 kilometri in diametru. Martorul sustine ca a vazut OZN-ul la ora 02:30 noaptea, impreuna cu un grup de prieteni", scrie dailymail.co.uk.
Sursa: http://stirileprotv.ro
http://www.dailymail.co.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.