Secrete.

joi, 14 martie 2013

Bancurii


- Cum se înmulțesc proștii?
- Îngrijorător!
- Ce să-i fac soțului meu să nu mai bea și să nu mai facă scandal?
- O înmormântare frumoasă.
Burlacii ar trebui să plătească un impozit mai mare, nu este corect ca unii bărbaţi să fie mai fericiţi decât alţii.
În staţia de autobuz unui preot i se fură portofelul. Singurul care vede faza e un beţiv. Apropiindu-se de preot îi spune:
- Batman, m-ai dezamăgit!
Toţi colegii de la facultate mă intreabă de ce nu mi-am făcut un tatuaj!
Prietene drag, tu ţi-ai lipi un abţipild pe un Ferrari?
- De ce nu poarta o gospodinele chiloţi tanga?
- Pentru că, după ce i-a purtat o vreme, nu poate face din ei cârpă de praf.
Ce scrie pe piatra de mormânt a unui preot?
- “Studii încheiate, plecat la examen!”
Alinuţa îi scrie lui Moş Crăciun:
Dragă Moşule,
Am fost foarte cuminte, tot anul. Mă rog, am fost cuminte… Ok, câteodată.
La naiba! Las’ că-mi cumpăr eu cadoul.
Înjuratul după ce te loveşti reduce durerea cu până la 50%…
Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…
Vine Sfântul Petru la Dumnezeu şi zice:
- Doamne, ce ai cu bieţii români, le-ai dat frig, zăpezi uriaşe, ploi nesfârşite…
- Au vrut marinar ? Poftim, apă…
Dacă toţi copiii ar ajunge ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc.
- Mitică, treci imediat la masă și încetează să mai spui “Da, dragă…” de câte ori latră câinele!
Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea?
- Bărbate, cum eşti tu cam urâţel, dacă ăsta micu ar semăna cu tine mi-ar părea cam rău, sincer!
- Şi să vezi ce rău o să-ţi pară dacă n-o să-mi semene!
Într-o familie ideală, soţia habar n-are de unde vin banii iar soţul habar n-are pe ce se duc.
Un scoţian stătea pe tron la o toaletă şi îşi făcea nevoile. Între timp din buzunarul lui cade o liră în toaletă. Se uită la liră şi se întreabă dacă merită să-şi murdărească mâinile. După un timp de gândire… scoate zece lire din buzunar şi le aruncă în toaletă.
- Acum, da… se merită să-ţi murdăreşti mâinile…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.