Secrete.

luni, 11 martie 2013

Se fura aurul negru al Romaniei.

Grupul petrolier OMV Petrom, care a obtinut anul trecut un profit de
aproape un miliard de euro, este cel mai mare contribuabil la bugetul
de stat, platind taxe si impozite in valoare de 8 miliarde de lei, in
2012.
In total, primii zece contribuabili la bugetul de stat au platit
aproximativ 30 de miliarde de lei, in 2012, reprezentand 15 procente
din buget, relateaza Digi24.
Pe al doilea loc se afla producatorul de tigari British American
Tabacco (5,6 miliarde de lei) si Rompetrol Rafinarie (4,6 miliarde de
lei), urmata de Petrotel-Lukoil Ploiesti.
Iata clasamentul:
1. OMV Petrom: 8 miliarde de lei
2. British American Tobacco Trading: 5,6 miliarde de lei
3. Rompetrol Rafinare: 4,6 miliarde de lei
4. Petrotel-Lukoil 2,2 miliarde de lei
Intrebare...
ESTE POSIBIL CA DIFERENTA DINTRE PROFITUL OMV PETROM SI O
COMPANIE DE TIGARI SA FIE DE DOAR 2,4 MILIARDE LEI? SA
INTELEG CA FUMAM APROAPE DECAT CONSUMAM PRODUSE
ENERGETICE???
GUVENANTILOR, DACA ATI TRECUT PE LA SCOALA SI NU ATI
CHIULIT LA ORELE DE ARITMETICA, UITATI-VA IN OGLINDA ,
PRIVITI-VA IN OCHI SI DATI-VA UN RASPUNS CARE SA NU VA
CRAPE OBRAZUL!
Acum 2-3 ani, la o conferinta pe tema energiei, la HILTON, dupa ce
reprezentantul OMV prezenta REALIZARILE de exceptie ale grupului
OMV-Petrom, m-am ridicat in picioare(desi aplauzele celor din sala nu
se terminase) si am facut urmatoarele precizari:
1. Inainte de privatizare, productia de titei extras era de cca 6
milioane de tone/an.(In 1976 , Romania inregistrase 14,2
milioane tone, si 33,4 miliarde Nmc(normali metri cubi) gaze
naturale.
2. In anul in care se discuta problema, 2010, OMW, care se
lauda cu investitii de miliarde si aport de tehnologie, producea
4 milioane tone de titei! DIN SALA , CINEVA (o voce feminina) A
STRIGAT , 4,7 milioane tone!!!!!!!
3. Corect, am spus, asa sa fie... Dar daca in tara, in ROMANIA,
nu prelucrati decat cel mult 1,8 milioane tone titei, la rafinaria
Brazi(ARPECHIMUL fiind inchis), ce faceti cu restul
productiei??????? Unde o stocati? Sau o duceti in Austria pe
barje, incalcand normele internationale, in materie vamala ...
Fw: Profit petrom
1 of 3 28.02.2013 08:47
Sau nu o declarati, sa nu platiti acea infima redeventa de
4%(in lume , redeventa este de 16-22%)!!! Linistea si
stupoarea celor de fata, inclusiv a unor inalte fete oficiale
guvernamentale si consilieri de rang inalt, au fost intrerupte de
un zgomotos ropot de aplauze!!!!!!!
4.Din grupul OMV-Petrom, cineva a intrebat "pe ce ma bazez"
(replica celebra din MOROMETII) si am realizat ca este un
roman, o coada de topor... Calm, desi mi se ridicase sangele la
cap, i-am raspuns ca sunt ofiter de informatii (inainte si dupa
“lovilutie”) , petrolist practicant on/offshore,am avut in
atributii sectorul energetic peste 15 ani, profesor in informatii
strategice si riscuri energetice si pasiunea mea este aceea de a
face bilanturi energetice, sectoriale, pe care le public
semestrial,la sesiunile de comunicari stiintifice cu participare
internationala... (Cat petrol se extrage, cat se raportaeza , cat
se prelucreaza, cat se vinde la pompa, dar si produse
auxiliare...) APLAUZELE AU CONTINUAT SPRE DEZNADEJDEA CELOR
DE LA OMW-PETROM!
Dupa sedinta, am fost abordat de reprezentantii Grupului si mi-au
propus sa le devin partener in echipa... Mi-au spus ca citisera cartea
publicata la Editura ANI Bucuresti , “PETROL DEZVOLTARE SI (IN)
SECURITATE…Am cerut(conform uzantelor, fiind ofiter in activitate)
timp de gandire(spre a ma consulta cu sefii...). Nici nu va puteti
inchipui ce suturi verbale si morale am primit, a doua zi, de la un sef
tembel, ajuns ulterior, general la apelul bocancilor… Ca nu am fost
orientat, ca nu am pic de bun simt fata de cei care aduc nu stiu cat la
bugetul de stat... L-am ascultat si in final, in cea mai sanatoasa
atitudine de copil trait la tara( in campia Buzaului si muntii
Zarandului), instruit si educat la scolile inalte din bariera
Bucuresti(zona Mimiu Ploiesti- liceul de petrol-chimie, Universitatea
de petrol si gaze…) l-am bagat in p…a masii , pe romaneste si i-am
spus ca-l astept sa iesim la pensie, sa-i pot trage una un botul lui de
nemernic...
La cateva zile, un alt mare sef, un om deosebit, care ma aproba
scrasnind din dinti, m-a sfatuit sa fiu mai bland... Dupa cateva
saptamani, ajuns aproape la cateva luni de varsta biologica a trecerii
in rezerva si a peste 25 de ani de militarie, scarbit si informat ca ni se
vor micsora salariile si evident cuantumul soldelor compensatorii si
pensiile, m-am pensionat!!!!!!!!!
DE ATUNCI, SUNT LINISTIT PERSONAL DAR NU IMPACAT CU SOARTA!
SPER CA, INTR-O ZI, TRADATORII DE NEAM SI TARA, SA DEA
SOCOTEALA IN FATA NEAMULUI ROMANESC, PENTRU INCALCAREA art.
136, "Proprietatea", alin. (3) DIN CONSTITUTIA ROMANIEI!!!!!!!!!!
IAR CEI CARE SIMT SI GANDESC ROMANESTE SA LE FIE
JUDECATORI!!!
Fw: Profit petrom
2 of 3 28.02.2013 08:47
DOAMNE, OCROTESTE ROMANIA, EUROPA SI INTREAGA LUME!
Cu mare amaraciune, acelasi,
Prof.univ.dr.ing. Marian RIZEA
Ploies􀆟-Romania 27.02.2013 telefon. 0722 217 156
Fw: Profit petrom
3 of 3 28.02.2013 08:47

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.