Secrete.

marți, 2 august 2011

CALATORIILE ASTRALE (2)

CALATORIILE ASTRALE (2)

    Am aflat deja ca unii reusesc sa iasa din corpul fizic fara sa isi propuna acest lucru. Am putea vorbi putin si despre ei pentru ca experientele lor sunt inaltatoare, transante pozitiv sau negativ, aducatoare de speranta ori chiar pot fi considerare a fi adevarate traume.
De curand am fost rugata sa deslusesc misterul unui asemenea caz, de extracorporalizare, dar care initial a fost interpretat gresit. Acest ,,caz,, mi-a fost de mare folos, mi-a deschis ochii asupra unor lucruri intime si personale, m-a ajutat sa ma vindec de incapacitatea de a ma ierta singura si de a ma accepta asa cum sunt. I-am propus clientei mele, care din fericire mi-a devenit o buna prietena intre timp, sa imi permita sa public istorioara ei, precum si ,,talmacirea,, pe care am realizat-o cu ajutorul Tarotului (si nu numai). I-am propus acest lucru pentru ca am fost si sunt convinsa ca povestea ei va deschide multe inimi, va aduce o schimbare in viata celor care au trait ceva asemanator si nu numai.
Iata experienta prietenei mele:
Nu stiu daca ma mai tii minte, am solicitat acum un an un horoscop karmic care m-a ajutat foarte mult sa inteleg problemele si blocajele pe care le am in viata si conduita pe care trebuie s-o am pentru a le depasi. Revin la tine cu rugamintea de a ma ajuta sa inteleg un eveniment din viata mea care ma preocupa de mai multa vreme pentru ca nu reusesc sa-i inteleg mesajul.

Totul s-a intamplat cand aveam vreo 17 ani (acum am 42). Atunci locuiam in orasul meu natal. Mama mea fiind foarte credincioasa, mergea in fiecare duminica la biserica si ma lua si pe mine cu ea. Eu nu eram prea incantata de acest lucru pentru ca analizam mai mult atitudinea oamenilor din biserica decat ceea ce se intampla la slujba, si mi se parea ca multe persoane erau acolo mai mult de forma. Acum stiu ca nu asta trebuia sa ma intereseze pe mine, ci slujba cu tot ceea ce transmitea ea.

Asadar, m-am dus la biserica cu mama in acea duminica. Slujba era tinuta de alt preot, nu de cel care care slujea de obicei la biserica noastra, deci a fost singura data cand l-am vazut. Era multa lume in biserica si stiu ca eram mai in spatele bisericii dar in centru chiar in fata preotului care incepuse sa spuna predica de la sfarsitul slujbei.

Era vorba despre un lup care a intrat intr-o turma de oi dar preotul a gresit la un moment dat si a zis ca "o oaie a intrat intr-o turma de lupi". Eu, nestapanita cum eram, am izbucnit in ras iar rasul meu a rasunat in biserica cateva secunde. Preotul s-a oprit cateva secunde, s-a uitat fix la mine si apoi s-a corectat si a spus ca lupul a intrat intr-o turma de oi, continuandu-si predica.

In cateva secunde mi s-a facut foarte rau, i-am spus mamei mele ca ies afara si m-am intors spre usa. Nu mai auzeam si nu mai vedeam dar am incercat sa ating peretii bisericii ca sa ies. Am reusit sa ies din biserica si am cazut pe scarile ei.

Apoi, m-am vazut de undeva de sus, cum eram cazuta jos si cum alergau niste barbati spre mine si ma loveam peste fata, incercad sa ma faca sa-mi revin. Intr-o fractiune de secunda mi-am revazut toata viata, momente pe care le stiam si momente pe care le uitasem, dar mai mult decat atat, am vazut ca veneam de undeva si plecam undeva.

Apoi, am simtit niste palme pe fata mea si am inceput sa-mi revin. M-am ridicat intr-o stare greu de explicat. Nu mai stiam ce am vazut inainte si dupa viata mea dar am stiut ca era vorba de ceva foarte grav si ca in viata aceasta aveam de ales intre a duce o viata de ascet (calugarie) pentru a plati pentru ceea ce s-a intamplat, sau a trai in lume dar acceptand incercari si dificultati de tot felul. Am cantarit cele 2 variante si mi-am dat seama ca nu eram in stare sa duc o viata de ascet, si atunci mi-am spus ca voi infrunta viata mea asa cum mi-e dat sa fie.

Dupa acest eveniment nu am putut sa vorbesc 2 zile si am fost intr-o stare aproape de transa, a fost ca o cumpana pentru mine.

Te rog sa-mi spui ce sa inteleg din tot ce s-a intamplat.

Este un eveniment care imi anunta destinul meu si caile pe care puteam sa o iau?

A fost o pedeapsa pentru rasul meu nestapanit in biserica?

Este acesta un mesaj implacabil al pozitiei mele in viata asta, de oaie intre lupi sau e o atentionare si un indemn pentru a depasi aceasta stare?

Acest eveniment care imi revine mereu in minte si parca simt ca am de facut ceva pentru a indrepta lucrurile.

Te rog sa ma ajuti sa inteleg.

Iata si analiza:
Din start am inteles ca experienta respectiva a fost inteleasa gresit. Ai perceput intamplarea ca fiind o trauma si te-ai blocat in ea. La varsta pe care o aveai, cu siguranta nu intelegeai prea multe lucruri, iar tu ai confundat usor semnificatiile. Mesajul acestei intamplari nu tine de pedepsirea ta, ci mai degraba de intelegerea unor lucruri. Pana sa ajung acolo, vreau sa iti explic ce ti s-a intamplat. Apoi vom reveni si la semnificatii.

In prima faza ai avut parte de o rabufnire a frustrarilor acumulate in timp, ce tin de mersul la biserica si alte cele. Rabufnirea a fost necontrolata, erai intr-o stare in care nu detineai controlul complet asupra reactiilor tale. Chiar si povestioara ce se citea in biserica a avut o semnificatie, deoarece, tu insati erai la momentul respectiv un lupt printre oite. Nu te aflai acolo din dorinta de a evolua, de a primi vreo binecuvantare, ci din alte motive, ce tineau de bun simt, de imagine, de educatie sau care poate nici n-aveau legatura cu tine, ci mai degraba cu mama ta.

In momentul rabufnirii ai suferit tu insati un soc. La auzirea vocii tale, in plina slujba, la gandul ca vei fi mustrata de mama ta, la gandul ca te-au auzit multi oameni, la gandul ca te vor acuza unii si altii pentru ce ai facut, la impresia pe care privirea preotului ti-a provocat-o. Ai suferit un blocaj psiho-emotional, dar si mental, astfel ca intr-un oarecare fel ai suferit un shut down, un scurtcircuit care s-a rasfrans evident si asupra corpului tau energetic. Nu ti-ai pierdut cunostinta imediat, dar pe masura ce crestea panica ta, s-a intamplat si acest lucru. Apoi, in momentul lesinului, te-ai decorporalizat.

Exista mai multe posibilitati prin care un om se poate decorporaliza. Ma refer la diverse accidente, la lesin, la moarte clinica, la moartea propriu-zisa si chiar poate fi tras afara din corp de diverse entitati, in scopuri spirituale, de evolutie personala. De asemenea, omul se poate decorporaliza ,,la cerere,, adica sa isi induca o stare de relaxare, dupa care sa ii reuseasca si decorporalizarea in cele din urma.

Insa tu ai suferit un fel de soc, dar care ti-a activat si alte lucruri pe care nu le experiementeaza chiar oricine iese din corp. Tu ai avut parte de flash-uri din viata ta, ai experimentat ceea ce in mod normal se intampla dupa ce omul si-a incheiat socotelile pe lumea aceasta. De asemenea, se stie din diverse studii ca si in cazul unor accidente grave, in cazul unor experiente socante, in cazuri de moarte clinica, se intampla ca individul respectiv sa-si retraiasca viata, ba chiar sa vada si in viitor daca isi propune acest lucru.

Au fost si cazuri in care, la moartea cuiva apropiat, persoana ramasa in viata a experimentat alaturi de muribund, acelasi scenariu, de revedere a vietii celui care pleca dintre noi. Nu si-a vazut propria viata, ci a avut privilegiul sa fie extras din corp si martor la experientele traite de cel care se afla pe patul de moarte.

Dar de ce ai avut privilegiul de a experimenta asa ceva? Pentru ca acel ,,ceva,, se declanseaza automat in cazul unui ,,shut down,, de genul suferit de tine. Este ca si lactatia spre exemplu. Dupa ce o femeie naste, i se declanseaza natural lactatia, la fel cum, intr-un soc de acest gen, se poate experimenta faza a doua, cea a retrairii intregii vieti.

Insa din pacate, impresia cu care ai ramas in urma acestei experiente nu a fost chiar cea ideala. Ai inteles ca esti pedepsita sa traiesti o viata de ascet sau sa tragi mult in viata. Ai crezut ca ai de ales intre cele doua, dar nici vorba de asa ceva. Insa perioada in care s-a intamplat, scena pe care s-a jucat piesa cu pricina, au produs confuzie in sufletul si mintea unei adolescente. Tu nici macar nu aveai cu cine sa povestesti despre subiectul respectiv pentru ca fie ai fi fost considerata nebuna, fie s-ar fi argumentat ca fiind un delir sau cine stie ce activitate eronata a creierului.

O asemenea experienta de cele mai multe ori, reuseste sa schimbe total viata si perceptiile omului respectiv. Aduce speranta, intelegere, spiritualizare, etc. Insa contextul in care s-a intamplat, te-a indus in eroare, astfel incat ai crezut ca ai patit-o ca sa platesti pentru rabufnirea ta. In acest fel, ai ramas blocata intr-o trauma aparenta, deoarece ea n-a fost menita sa devina o trauma, a fost un semn, a fost un sprijin, a fost o poarta deschisa catre ceva superior, catre sinele tau, catre ceea ce esti defapt.

Tu nu ai nevoie de preotul acela, de povestile sale, de religia propovaduita de altii. Tu ai posibilitatea de a evolua singura, fara interventia unui duhovnic, tu ai posibilitatea de a intelege ca esti mai mult decat o oaie sau un lup. Tu esti mult mai mult decat atat pentru ca ai experimentat putinul care erai in realitatea fizica si o mare parte din ceea ce defapt esti, din sinele tau, parte din creatie, dar si cel care creaza ,,ceva,, in corpul pe care il ocupa.

Intelegem asadar, ca experienta era menita sa iti deschida ochii, sa intelegi ca tu trebuie sa urmezi o alta cale, deloc asemanatoare cu cea pe care erai atunci (a religiei, bisericii, a imaginii de crestin, etc.). O poti lua chiar si ca fiind o experienta menita sa te consoleze pentru ca erai panicata ca ai gresit fata de Divinitate. Ti s-a aratat cine esti, ce poti, ca esti mai mult decat pot ceilalti de acolo sa inteleaga, ca tu poti tinde in spre ceva superior, ca tu nu esti corpul fizic, si lista poate continua. Ti s-a acordat privilegiul de a intra in contact cu sinele tau superior, cu ceea ce defapt esti, pentru a intelege ce poti face, unde trebuie sa ajungi, cat de puternica esti, ca nu esti nimeni in drum, ca nu esti acolo unde ar trebui sa fi, etc. Ti s-a dezvaluit potentialul pe care il ai.

Tarotul mi-a vorbit foarte frumos despre experienta ta. Mi-a relevat si faptul ca nu-ti era sortit sa pleci dintre noi atunci si ca din acest motiv nu iti aduci aminte chiar tot ce ai vazut prin fata ochilor (aceiasi carte ar indica faptul ca nu mi-ai relatat povestea in totalitate). De asemenea, din ceea ce nu iti amintesti, am inteles ca tu ti-ai castigat atunci dreptul de a merge inainte, de a inainta. Ai obtinut acest drept, dar ti-ai asumat multa munca, faptul ca vei muncii mult pentru a trece testele, examenele vietii.

Datorita a ceea ce ai fost in alte existente si esti (erai la 17 ani), ti-ai castigat dreptul de a obtine ceea ce isi dorea sinele tau, puterea de a realiza, de a crea, de a imbunatatii, de a evolua spiritual.
De asemenea, mi s-a aratat ca ai fost la o rascruce de drumuri, ca de atunci ai ales ceva, ai facut o promisiune, ai hotarat ceva anume. E drept ca mi-ai spus ca ai ales din cele doua variante pe care le-ai inteles ca fiind posibilitatile ce ti se ofera pentru viata de acum. Insa desi existau doua variante, variantele erau de alta natura. Ambele spirituale, una se lega de a fi in continuare o practicanta a religiei, om simplu, de rand, cu familie, prieteni, cariera, etc., iar cealalta de a transcede ,,conditia,, omului simplu, de a patrunde in spiritualitatea adevarata, cea care iti permite sa intelegi mult mai multe lucruri, sa cresti si sa evoluezi ceva mai mult,.....

Daca alegeai sa iti schimbi viziunea asupra a ceea ce esti, daca alegeai sa cercetezi, sa mergi mai departe pe drumul spiritualitatii adevarate, aceasta experienta ar fi fost doar ,,pregatirea,, sau exercitiul dinainte de multe altele, inaltatoare, deosebite, fascinante, samd. Obtineai pe parcurs un plus de intelepciune, independenta si multe alte ,,beneficii,,. Insa copila de atunci nu prea vad cum ar fi putut intelege toate acestea, ba chiar ma gandesc ca aceasta experienta ti-ar fi mai de folos acum decat atunci.

Intamplarea face referire la bogatie interioara. Avem asadar de-a face cu un mare castig sau ar fi trebui sa iesi ,,castigata,, din acea experienta. Ai primit o mana intinsa in spre constientizarea bogatiei interioare de care dispui. Puteai obtine incredere marita in propriile forte, gaseai in tine un aliat, iti luai viata in propriile maini, bazandu-te pe tot ceea ce ai descoperit ca esti si pe ceea ce urma sa inveti. Daca intelegeai mesajul, daca iti invingeai temerile, gaseai in experienta respectiva resurse pentru a obtine un avans, un salt evolutional, un salt spiritual de mare amploare.

In prezent, spiritul tau nu este satisfacut, nu poate fi pe deplin fericit, pentru ca ai ratat un start ce ti s-a oferit. Insa, nu s-a terminat totul atunci, tu inca mai traiesti, tu inca mai ai sanse sa urci macar cateva trepte din cele pe care ti le-a oferit sinele tau atunci. Te afli in prezent in faza in care te sacrifici, oferi mult timp carierei sau familiei, intretinerii, vietii, profesiei, prietenilor, tragi pentru toti acestia si pentru toate acestea. Insa desii obtii si beneficii urmand acest drum, ai pierdut o legatura importanta, cea cu tine insati. Cred ca deloc intamplator, in perioada astrologica in care ne aflam, ai ales sa ma consulti cu privire la aceasta intamplare. Traim o perioada in care suntem nevoiti sa ne gandim ceva mai mult la noi, la propriile idealuri, scopuri, samd. De asemenea, Nodul Nord se afla in Sagetator, drept pentru care incercam sa ne spiritualizam ceva mai mult si sa ne detasam si mai mult de materialitate, de materialism.

Faptul ca nu ai inteles mesajul primit la varsta respectiva, n-ar trebui sa te demoralizeze, deoarece stii si tu ca nimic nu e intamplator. Poate chiar si alegerea pe care ai facut-o a fost pe masura a ceea ce stiai sau simteai ca poti infaptui. Nimanui nu i se da mai mult decat poate duce. In plus, Tarotul imi indica faptul ca pe drumul ales ai acumulat numeroase bogatii, evident interioare, ai trait multe bucurii, perioade insorite, ai facut fericiti multi oameni, ai ajutat si ai fost iubita de foarte multe spirite care aveau nevoie de tine. In urma ,,muncii,, depuse pe calea aleasa ti se anunta multe castiguri viitoare, evident spirituale, inaltatoare, dar si beneficii de alta natura, obtinute prin efort intelectual, emotional, spiritual. Chiar daca n-ai atins Universul cu mana, inca mai ai sansa de a te regasii, de a intelege cine esti, ce esti, de ce esti cine esti si ce poti face mai mult decat ai facut pana acum. Inca n-a plecat trenul din gara!

De asemenea, se vrea ca tu sa intelegi ca toate acestea le vei descoperii singura, in interiorul tau, in stari de meditatie, de singuratate, de relaxare, etc. Nu trebuie sa devii discipolul nimanui, nu trebuie sa urmezi calea nimanui, ci doar ai de ajuns la tine, la sinele tau, ai de inteles cine esti si cum poti sa manifesti acest sine in viata de zi cu zi.

Mesajul intamplarii tale nu a sosit ca tu sa desconideri religia, preotii sau oamenii care urmeaza un duhovnic. Nu a dorit sa te indeparteze de Divinitate sau de reflexia Sa in ceea ce semnifica Biserica, preotii, samd. Ti-a revelat doar ca poti obtine cunostere superioara prin urmarea unei alte cai, calea sinelui tau revelat. A vrut sa iti arate ca n-ai gresit fata de Divinitate prin rabufnirea ta, ci ca gresesti prin faptul ca desconsiderai calea aleasa de ceilalti... pentru ca nu era si calea ta. Fiecare merge pe propriul drum, cel care i se potriveste, iar tu aveai doua posibilitati inainte, cea a celor care se aflau acolo in biserica si pe care nu o acceptai cu toata fiinta ta, aflandu-te in compania lor mai mult obligata, si cea pe care ti-a revelat-o experienta avuta.

Ca incheiere, am vrut sa iti arat ce mi-a iesit mie in carti cand am cerut sa mi se spuna ce sa iti mai transmit suplimentar. Cartile imi vorbesc mie despre tine.

Cartea extrasa ne indica un rezultat pe care noi insine l-am generat prin comportament, prin atitudine, prin diferite mijloace constructive. (Probabil pentru ca citesc mult despre decorpolarizare si am scris si un articol despre subiectul acesta care ma fascineaza enorm) Se pare ca ,,ceea ce dai… primesti,,! Intr-o viziune mai ampla, ajutorul ce-l primeste individul (adica tu) acum, il merita, pentru ca si el la randul sau, a facut un bine, a ajutat pe cineva la nevoie sau pentru simplul fapt ca se afla intr-o misiune nobila, care urmeaza sa ofere lumii ceva pozitiv. Daca persoana se afla intr-un impas, va fi linistita oferindu-i-se informatia ca va primi un ajutor in curand si ca va scapa de grijile de si le face acum. Daca se afla deja pe un drum bun dar ii lipsesc de exemplu fundamentele necesare pentru a continua, cu siguranta i se va deschide calea in spre acoperirea acestor lipsuri. Oricum sucim lucrurile, persoana este indreptatita sa continue, deci va primi ajutor de undeva. Ajutorul poate sosi printr-o mana intinsa de tine sau alte persoane capabile de acest lucru. Dar ajutorul poate sosi si de undeva de ,,Sus,,, ca printr-o sansa ori un noroc. Cert e faptul ca situatia dificila se va depasi curand si ca ceea ce i se intampla favorabil in aceasta situatie, i se intampla pe merit deoarece si-a castigat dreptul, undeva in trecut, sau poate chiar in prezent. Mai exista posibilitatea ca sa devii bunul samaritean, sprijinind un proiect, o persoana, o cauza nobila. Faci acest lucru, sau ar trebui sa faci acest lucru, pentru ca la randul tau ai fost ajutata sau pentru ca stii ca vei fi ajutata cand vei avea nevoie de cineva anume ori de ,,Destinul,, insusi.

N-am talmacit eu cartea iesita intr-un mod direct, ci am luat copy si paste din cartea pe care am scris-o si care se afla inca in faza de ,,corectare,,.

Selena


Aceasta analiza a dat nastere si unui articol pe blogul meu. Am ales sa-l ,,postez,, si pe site deoarece are legatura cu subiectul nostru.
Eram de acord ca raspunsul la orice intrebare se afla in interiorul nostru si sustin in continuare aceasta idee. Dar de asemenea sustin faptul ca prin experientele avute de altii poti evolua, dupa ce tragi propriile tale concluzii, dupa ce acestea iti transmit ceea ce aveai tu de inteles la vremea respectiva.

Te poate framanta un anumit subiect de luni intregi sau chiar de ani buni de zile. Apoi, te poti trezii din zapaceala ta proprie, dupa ce intelegi CEVA anume. Un simplu lucrusor, o simpla idee, o solutie atat de la indemana, dar pentru care te-ai framantat indelung, poate exista in tine dar a iesit la iveala gandindu-te la altcineva.

O persoana anume, apropiata sau nu, poate avea parte de o experienta inaltatoare dar pe care o resimte mult timp ca fiind o trauma. Nu o intelege pentru ca i s-a intamplat intr-o perioada cand nu avea acces la foarte multa informatie sau intr-o perioada cand poate era prea tanara, avea prea putina experienta de viata.

Aici intervi tu, care ai un bagaj informational in masura sa decodifice semnificatiile situatiei respective. Insa, pe masura ce te apropii de concluzia finala, realizezi ca ti se transmite si tie un mesaj prin intermediul a ceea ce urmeaza sa ii dezvalui persoanei cu pricina. Realizezi ca poti conecta viata ta cu semnificatia pe care ai gandit-o pentru cealalta persoana. (Fenomentul Oglinda?!)

Sa zicem ca esti pierdut in niste detalii, prea multe, contrare, care se contrazic, si ca din pricina faptului ca ai citit prea multe, nu mai stii nici ce sa crezi, nu iti gasesti propria cale, linistea sufletului la care tanjesti de prea mult timp. Si-apoi, apare o fiinta care iti cere ajutorul, intr-o situatie care nici macar nu se refera la subiectul care te framanta si pe tine. Si totusi, pe masura ce avansezi in analiza respectiva, descoperi ca persoana respectiva ar fi trebuit sa inteleaga CEVA, iar acel CEVA te scoate pe tine din haos, iti releva si tie ca te afli pe calea cea buna, doar ca te-ai cam pierdut in detalii din pricina comparatiei cu altii, din pricina ca ai observat ca ceilalti nu se afla pe o cale asemanatoare.

E drept, toate drumurile duc in acelasi loc, dar oare putem sa nu ii judecam pe cei care au ales o alta cale, nu pe cea care noi o consideram a fi ,,cea buna,,? Dar oare nu exista si situatia inversa, cand ne judecam pe noi insine ca n-am ales calea pe care ceilalti au ales-o? Eu ma aflam in cea de-a doua ,,intrebare,,... pentru ca ma aflu in preajma unei majoritati care urmeaza o cale cu care eu nu vibrez, pe care nu o simt ca fiind si a mea. Unii pot sa se creada mai presus decat ceilalti, dar eu nu pot, astfel ca nu ma simt nici privilegiata si nici la polul celalalt. Din acest motiv, nu ne putem accepta, pentru ca ne masuram si comparam cu altul, care poate chiar e fericit in drumul sau, pe calea aleasa de sufletul sau.

Si-atunci eu de ce n-as fi fericita pe calea aleasa de sufletul meu? De ce n-as profita de ceea ce calea mea imi ofera? De ce sa nu continui, de ce sa ma framant, de ce sa analizez atat, de ce nu traiesc efectiv prezentul de care dispun? Chiar si acum complic putin lucrurile punandu-mi atat de multe intrebari. Dar m-am decis, de acum ma las dusa de valul sufletului meu, ma las condusa de propria-mi voce interioara. De asemenea, ii voi lasa pe ceilalti sa-si asculte propriile indemnuri, care poti fi, sau nu, in contradictie cu ale mele.

Fiecaruia dupa Credinta sa, Fiecare sa-si urmeze propria intuitie! Intr-acolo e drumul cel bun!

adresa blog-ului Astronetro:  http://astronetro.blogspot.com/
Daca doresti sa discuti cu cineva despre acest domeniu, iti stau la dispozitie, poti folosi adresa de e-mail de la rubrica de contact. Putem discuta si despre modalitati prin care ai putea sa scapi de temeri, limitari, retineri, samd. Putem invata impreuna!

 

ARTICOLE

  • Vezi si:
- Boala si de ce apare ea
- Cauzele subtile ale bolilor
- Chakrele - purificare, echilibrare...
___________________________________________________

_________________________________________________________________________
CE SERVICII GASESTI LA RUBRICA SPIRITUALITATE

CUNOASTERE DE SINE

  • servicii astrologice
  • Horoscupul Personal
  • Analiza Krmica
  • Studiu astrologic pentru cei ce nu-si cunosc ora nasterii
  • Sensul vietii tale
  • servicii numerologie
  • Numerograma Personala
  • consultatii Tarot
  • Horoscopul Personal Tarot
  • Analiza Karmica pe subiect ales
  • Analiza Karmica Personala generala
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.