Secrete.

joi, 25 august 2011

Penele albe, semnele prin care cei morti vor sa ne spuna ca ei inca traiesc


2,799 vizualizari / Cuvinte-cheie: , , ,
Atunci cand pierdeti pe cineva drag, cautati cai prin care sa vi se confirme faptul ca cei decedati inca mai traiesc. Unii au gasit aceasta confirmare prin intermediul penelor albe. Se pare ca aceste pene albe apar la anumite persoane care se gasesc la cei trecuti in lumea umbrelor. Iata cateva intamplari, prin care se demonstreaza ca aparitia penelor albe nu e chiar intamplatoare.
Povestea 1
Gloria, o cunoscuta prezentatoare radio-TV din Marea Britanie, si-a pierdut fiica, pe nume Caron. Iata ce ne spune:
“Imi aduc aminte ca eram in piscina, toti facand baie. Cand m-am uitat jos, la marginea piscinei, am vazut o pana alba si uscata si atunci m-am gandit imediat: ‘O, Dumnezeule! Cred ca e Caron, care vrea sa vada cum se descurca acesti copii.”

Povestea 2
Un anonim ne povesteste urmatoarele:
“Mama mea a murit de curand. A fost momentul cel mai de cumpana din viata mea. Dupa inmormantare, cand verisoara mea pleca, mi-a spus sa ma uit dupa o pana alba. Nu am mai auzit acest lucru pana acum. Oricum, astazi, la 2 saptamani dupa ce mama mea a murit, m-am urcat in masina, iar la picioarele mele se afla o frumoasa…pana alba! Cred ca e un semn prin care mi se arata ca mama mea e OK”.

Povestea 3
O alta anonima ne spune urmatoarele:
“Mi-am pierdut brusc sotul in decembrie 2010, fara sa am vreo sansa in a-mi lua la revedere de la el. Am fost devastata de atunci, dar m-am intalnit cu cateva pene albe. Cred ca acesta este felul in care el vrea sa-mi spuna ca totul este OK. Am pus o pana alba in jurnalul meu si-o pastrez si acum.”
Povestea 4
La fel, un alt anonim ne povesteste:
“Sora mea a murit acum cativa ani, la varsta de 17 ani. Nu vazusem niciodata in casa noastra vreo pana alba, dar ele au inceput sa apara zilnic, la cateva saptamani dupa ce sora a murit. Nu am fost o persoana prea religioasa, dar am luat acest lucru ca pe un semn. Cand trebuia sa plec de acasa cateva saptamani mai tarziu, pentru a ma duce la facultate, am gasit o pana alba uriasa pe geanta mea, iar alta era prinsa pe usa masinii mele!
Cand lucrurile mergeau mai prost, penele albe apareau. Ele apareau si in camerele caminului unde stateam, lucru care nu se intamplase vreodată inainte. Cred ca aceste pene sunt semne care imi spun ca sora mea este OK.”

Povestea 5
Julie ne spune:
“Buna, mi-am pierdut mama pe 13 februarie 2011, iar in ultima saptamana am descoperit cel putin 5 pene albe. Sper din tot sufletul ca acesta e un semn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.