“Totul
a disparut deja (…) Ceea ce traim nu este decat un vis. Noi credem ca
traim, dar nu stim daca aceasta este cu adevarat viata sau suntem visul
unei alte vieti care nu mai exista”. (Mahabharata – Asa grait-au zeii)
Brâncusi – Enescu – Eminescu – Cosbuc
Omul de stiinta Virgiliu Stefanescu Draganesti, studiind toponimele Arges, Aries, Gogan, Portile de Fier, Galati, le atribuie o origine celtica, in privinta toponimului Galati
si a originii sale celte existand un consens unanim al oamenilor de
stiinta. Motivul arhicunoscut al romburilor ascendente, prezent pe
portile maramuresene si mostenit transcendental de catre Bràncusi, este
un motiv pe care celtii l-au transmutat in tara dacilor arieni, el
nefiind altceva decat motivul spiralelor inlantuite – simbolizarea
dublului fluidic al invataturii ayurvedice, arhetipul lui Yin-Yang,
sfidand prefacerile materiei. In privinta lui Bràncusi se poate pune
intrebarea daca nu cumva era de origine transilvaneana, caci, in acea
zona (judetul Gorj, Bràncusi venind pe lume in satul Hobita, comuna
Petisani) stabilirea oierilor transilvaneni era, odinioara, un fapt
obisnuit. Numele marelui om poate fi o derivare a cuvantului “brànci”,
ceea ce poate semnifica o izbitura, lovitura, ghiont, ìmpinsatura etc.
de care este capabil un cioban zdravan, calit in lupta cu obositoarele
ràpi si salbaticii ìntampinate pe caile autumnale ale transhumantei.
Numele sau mai putea deriva din “brànca”, numele unei plante medicinale,
dar si a unei ciuperci cu palarie mare (palarie obisnuia si el sa
poarte!) sau “brànci” – desemnand un om care munceste pàna cade. Din
punctul de vedere al principiului arianic, personalitatea lui Bràncusi
este demna de un studiu mai aprofundat, caci este arhicunoscuta atitudinea de discipol al lui Milarepa pe
care Bràncusi a adoptat-o, impulsionat de o tainica forta a
determinismului transcendent. Drumul facut in India, chemarea
inconstientului sau spre meleagurile vedice, este o marturie care
trebuie interpretata subtil, prin prisma criteriilor mistice. Plecarea
lui de pe meleagurile natale nu s-a datorat atat faptului ca Parisul
i-ar fi putut asigura notorietatea, cat mai degraba angoasei cauzate de
obtuzitatea spirituala a consàngenilor, lipsa vocatiei acestora pentru
descifrarea absconsului si pentru cultivarea monumentalului cosmic.
Cuvintele lui, pline de sensuri divinatorii, sunt cele mai bune dovezi
in acest sens: “Voi nu stiti ce v-am lasat eu aici!”; “Priviti-le pana ce le veti vedea!”; “Exista un tel ìn orisice. Pentru a-l atinge trebuie sa te desprinzi de tine ìnsuti!”. Foarte putini vorbesc despre yoghinul Brâncusi,
dintr-o infatuare de tip occidental, dintr-o perfidie scarnava si
dintr-un semidoctism si o balcanica teama si indolenta. Si totusi,
acesta era Bràncusi – spiritual, un tantric care a ìnceput cu Tantra de
mana stanga si a a sfarsit, precum maestrul sau spiritual, Milarepa, ca
un tantric de mana dreapta. Si ca sa evitam orice posibila confuzie sau
interpretare eronata,vom adauga ca Tantra este echivalenta cu Arta sau
Magia, iar cele doua cai ale Tantrei sunt Calea mainii drepte (sau a ascezei) si Calea mainii stangi sau
“calea exploatarii subtile a fortei ancestronice prin tehnici
senzualistice”. ♦♦♦ Bràncusi a studiat varianta tantrica a svasticii
ariene si a emis-o
intr-o schema inedita, in desenul ìncifrat (aflat la Paris) intitulat de catre el “Relativement, tel que moi” (“Sinele
meu cu aproximatie” sau “Sinele meu, oarecum”). Daca Bràncusi –
sculptorul a meritat aprecierile cele mai inalte, Bràncusi – tantricul
merita aprecieri chiar mai ìnalte, pentru aceasta definire esoterica a Sinelui individual aflat sub puterea Karmei, pe de o parte, iar pe de alta parte, aflat in Beatitudinea Libertatii Depline. ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ Un alt exponent romàn al Noii Ordini, de aceasta data in domeniul muzicii clasice, a fost George Enescu.
Si el a fost ìmboldit de iubirea oamenilor si graiului, a neamului sau,
dar, in ciuda utilizarii motivelor neaose precum si a izbanzii in
creatia sa a unei maniere cu totul noi si durabile, in vestita sa Rapsodie propriul
tipar personific este spart de o vehementa si nostalgica remanenta
transcendenta sonora care dezvaluie parfumul lasciv, sincopat, al
seraiurilor orientale; un fascicul care domina totul, chiar daca domina
foarte scurt timp. Nu trebuie uitat ca acest mare maestru ala arcusului
si al sunetului, in muzica sa, a permis influente germane si franceze,
ceea ce demonstreaza permeabilitatea sa si advertenta sa psihologica, ca
si in cazul lui Brancusi, la natura ariana. Prin cele doua – arianismul
si influxul oriental abscons, George Enescu se ìnscrie intr-o
categorie temperamentala indoariana superioara. ♦ ♦ ♦ ♦ Mihai Eminescu, cel
de-al treilea titan prin care romànismul se detaseaza net de iarmarocul
psihologic al Balcanilor, este si cel mai reprezentativ din punctul de
vedere al ìnscrierii noastre, prin el, pe traiectoria astrelor
spirituale occidentale. Prin locul sau de nastere a beneficiat si de o
remarcabila cultura germana (sa nu uitam de lecturile sale profunde in
limba lui Goethe); prin propria sa autoslefuire (caci ìn aceasta consta
finalitatea oricarui geniu!) a beneficiat de autoìncadrarea sa in
spiritul arian germanic. Ca si George Cosbuc,
a fost unul dintre marii reìncarnati, carora undele harice le-au
deschis chakrele coronale – sediul activitatii budhice. Eminescu,
arian-transcendent, a oscilat ìntre cele doua extreme ale filozofiei
arienilor: efortul pentru eliberarea fiintei umane de dependentele de
orice tip (“Imparat si proletar”) si tendinta spre desvarsirea
sufletului (“Inger si Demon”, “Luceafarul“, “Epigonii”). ♦ ♦ ♦ George Cosbuc era
un cunoscator profund al scrierilor sacre ale arienilor, talmacitor
inegalabil al marilor opere sanskrite. A mers pe aceeasi cale a
reìnvierii trairilor reìncarnarilor sale din spatiile vedice, pana la un
moment dat facandu-si datoria karmica a initierii maselor, datoria
fiecarui initiat. Daca Eminescu a scris nuvela metempsihotica “Sarmanul
Dionis” si poemul “Kama-Deva” (apropiindu-si sinele si pe al altora de
gandirea budhista), George Cosbuc a tradus, in vederea aceluiasi scop, ciclul operelor sansckite, publicat in Antologie sanskrita (1897) si reeditat in 1966 intr-o editie ìngrijita, dand poporului romàn inegalabile comori ale gandirii ariene.
Exemple de personalitati romànesti de valoare care s-au ìnscris in zonele de confluenta ale culturii ariene au mai existat: Liviu Rebreanu, Lucian Blaga, Octavian Goga, Ciprian Porumbescu si multi altii. Vor izbucni la lumina odata cu triumful lumii spiritualizate.
“Tot ce misca-n tara asta, râul, ramul …”
Conceptia vedo-ariana despre proprietatile magice ale
mineralelor, metalelor pretioase, lemnelor, sàrii, otelului si a apei
este ultracunoscuta, dar vom adauga faptul ca uriasele rezerve naturale
de sare ale Daciei (n.ik. – sursa de sanatate la care nu mai avem
acces incepand cu anul 2002, vrajmasii avand grija sa ne otraveasca
sistematic cu cianurile adaugate in sare, odata cu impunerea Codex Alimentarius) au ajutat-o foarte mult pe
principesa Dakia/Dochia
in oprirea atacurilor psihice expediate din sudul Mediteranei in anul
106 d.Chr. si de atunci, neìntrerupt, pana in zilele noastre! Caci teritoriul stapanit astazi de daco-romàni este, de fapt, adevaratul Canaan: “pamàntul ìn care curge lapte si miere”.
Cu cat acesti munti de sare vor ramane pe pamantul Daciei mai multa
vreme, cu atat efectul atacullui magic al vampirilor negri va fi mai
mic. Desigur ca Dakia a avut grija sa initieze toata coloana de decenei a posteritatii, atat in magie alba cu sare, cat si in celelalte magii albe. Aurul,
argintul si celelalte metale pretioase si semipretioase, aflate in
subsolul acestei tari unice in lume, ìnca mai protejeaza vietuitorii
acestor meleaguri. Inca! Dar nu acelasi lucru se va putea spune
in momentul secatuirii acestor zacaminte, secatuire pornita imediat
dupa ìnceputul deceniului ce a deschis Era Varsatorului. Mihai Eminescu, intr-una din Scrisorile sale spunea: “…
Si de-aceea tot ce misca-n tara asta: ràul, ramul/ Mi-e prieten numai
mie, iara tie dusman ti-este/ Dusmanit vei fi de toate, far-a prinde
chiar de veste”. Desigur, interpretari de natura
socio-cultural-geografica au fost nenumarate, dar cea mistica lipsea.
Proletculturismul si exponentii sai nu aveau ochi pentru aspectele
subtile. La ce s-o fi referit marele initiat cand a spus aceste stihuri?
Herodot relateaza ca tinutul de dincolo de Istru (Dunare) este “ocupat” de albine ce ataca pe oricine ìncearca sa patrunda spre tinuturile dacilor. Este
posibil ca anahoretii daci, prin undelelor manasice (exaltate in timpul
meditatiilor), sa fi influentat comportamentul micilor zburatoare
razboinice, facand din ele vajnice aparatoare care au pus pe fuga
razboinici persani, greco-macedoneni sau pe altii veniti spre Istru ca
sa ne ìnrobeasca. Centrul Sacru al Sarmisegetuzei a jucat un rol suprem ìn coordonarea actiunilor spirituale al caror tel principal era contracararea atacurilor Retelei Negre, a carei excrescenta degenerativa este astazi Cupola Masonica.
De fapt, acesta este motivul ascuns al “consilierilor” armatei romane,
pentru desfiintarea sanctuarului de la Sarmisegetuza. Caci puterea de
infiltrare a acestor “consilieri”, spioni ai Retelei Negre, era atat de
mare, incat a dat peste cap insasi strategia militara a Imperiului
Roman, ce constituise, pana la acea ora, un polis al arché-ului dacic,
datand cu mult inainte de asasinarea simultana a lui Burebista si a
lui Iulius Cezar (44 ì.Chr.). Actiunea distructiva ìndreptata ìmpotriva
Daciei, asupra structurii sale spiritual-religioase, nu a fost o simpla
ìntàmplare, ci rezultatul urzelilor multiseculare faurite de gandurile
antichristice ale conducatorilor Retelei Negre. Razboiul daco-roman a
fost un razboi fratricid, Roma servind fortelor oculte in vederea
distrugerii spiritualitatii dacice. Dar dacii si-au faurit o noua limba;
o limba strategica si vie. In ciuda tuturor eforturilor concentrate
(care continua si astazi) de distrugere a esentei spiritual-etnice a
poporului dac, acest popor a renascut ca pasarea Phoenix/Pasarea
Maiastra din propria-i cenusa, pentru a primi, la vremea hotarata, pe
Màntuitor, venit a doua oara pentru a-si salva Poporul Ales (urmasii
dacilor) de la pieirea proorocita. (Fragment din cartea lui Alexandru
Dobos - ”Dacia contra Antichrist” vol. 1, Editura OBIECTIV Craiova).
DeVa – Prigoana
dreptilor pamânteni a început anul acesta, de Sf. Maria, prin scoaterea
credinciosilor cu de-a sila din biserici. Vai celor ce iau ìn desert
numele Domnului si pângaresc cartile Sale. Luati aminte!
About these ads
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.