Secrete.

vineri, 19 aprilie 2013

Creşte cererea de elicoptere ruseşti

2.04.2013, 15:24
Printează Trimite pe e-mail Adaugă în blog
россия вертолет МИ-28Н
Foto: RIA Novosti

http://romanian.ruvr.ru

În lume creşte cererea de elicoptere ruseşti. Irakul, în cadrul contractului semnat cu Rusia privind achiziţionarea de arme, şi-a exprimat dorinţa de a mări numărul de elicoptere Mi-28N Vânătorul nocturn până la 40. Peru, va cumpăra din Rusia încă 24 de elicoptere Mi-171.

Ministerul peruan al Apărării intenţionează să folosească elicopterele ruseşti de transport Mi-171 pentru lupta împotriva teroriştilor şi a traficului de droguri. Aceste elicoptere pot transporta până la 26 de pasageri sau o încărcătură de până la 2 tone. Iată ce a relatat redactorul şef al revistei Russia /CIS observer,Maksim Piaduşkin.
„În ceea ce priveşte elicopterul MI-171, care este una din modificările cunoscutului Mi-8, acesta este un elicopter destul de bun, care este permanent modernizat şi este exploatat cu succes în diferite regiuni ale lumii. America Latină, probabil, este ultima regiune unde acest elicopter nu este reprezentat prea larg. Concurenţi occidentali cei mai apropiaţi ai Mi-171, elicopterele Eurocopter şi Super Puma costă de câteva ori mai mult, dacă vom compara unele caracteristici. Dacă ne referim la Mi-28, atunci contractul cu Irakul, va fi probabil prima livrare. Spre deosebire de Mi-171, acesta este un elicopter de asalt, dezvoltat relativ recent, dar care se află deja în dotarea armatei ruse”.
Litera „N” din denumirea Mi-28N înseamnă că elicopterul a fost conceput pentru acţiuni de luptă pe timp de noapte. Principalele arme ale elicopterului sunt rachetele ghidate şi tunul de 30 mm. Elicopterul are un radar aeropurtat pentru detectarea şi urmărirea ţintelor mobile pe sol şi în aer. Situaţia din jur este reflectată pe trei monitoare color ale pilotului şi operatorului. Pe ecran apare imaginea color la fel ca în jocurile video, menţionează expertul Serghei Starikov de la RBK daily.
Elicopterul cu staţie pentru vedere nocturnă asigură căutarea ţintelor la o distanţă de până la 10 km. Rachetele modificate pentru noapte sunt ghidate cu ajutorul complexului Tor. Mi-28N a început să fie produs în serie în anul 2006. Acest elicopter s-a recomandat deja foarte bine. Este greu de spus, de ce s-a mizat tocmai pe Irak. Probabil pentru faptul că acolo aerodromurile nu sunt pregătite, multe zone se află într-o stare proastă, iar echipamentul rusesc este foarte simplu de exploatat. Iar pentru rezolvarea sarcinilor trasate de Ministrul irakian al Apărării, aceasta este una din cele mai bune opţiuni”.
Elicopterele Mi-171 funcţionează foarte bine în Brazilia, care probabil va extinde achiziţiile de asemenea elicoptere. În ce priveşte Peru, Ministerul Apărării al acestei ţări a primit deja în dotare câteva elicoptere Mi-25 modernizate. Ele sunt utilizate pentru combaterea traficului de droguri. Potrivit experţilor, noile elicoptere Mi-171 vor ajuta pe militari să lupte mai eficient împotriva criminalităţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O zi plina-ochi de pace, va ureaza cristian_kinetoterapy.....si tot ceva doriti in viata.. Doresc ca fiecare sa poata posta liber cu conditia pastrari bunului simt si fara postari xenofobe si rasiste. Cu totii suntem copii Divinitatii.